Hoi,
Speelt er iemand nog meer wekelijks mee voor de toto 13?
Het valt me wel eens op dat er een vervangende uitslag komt voor wedstrijden die zijn gestaakt of afgelast. En bijvoorbeeld ADO-Vitesse kon ik me ergens nog wel voorstellen dat ze een X (= gelijkspel) gaven als vervangende uitslag. Nu ik zo'n beetje elke week meespeel zie ik dat het bijna altijd een X is..
Afgelopen weekend is Sparta - Achilles afgelast .
We doen op het werk ook zon intern toto-13 poultje en daar is gewoon 11 keer een winst voor Sparta voorspelt. Gezien de ranglijst (Sparta 2e, Achilles 14e) en het feit dat Sparta thuis speelt zou een 1 echter meer voor de hand liggen lijkt me?
Op de site van Toto staat:
quote:
Toto-13: Voor de afgelaste of gestaakte wedstrijd geldt een vervangende uitslag. De vervangende uitslag wordt als volgt vastgesteld: Leden van een commissie vervangende uitslagen maken elk voor zich een prognose van de wedstrijduitslagen, op grond van bestaande verwachtingen. Deze prognoses worden voorafgaand aan het Toto 13 programma gepubliceerd op teletekstpagina 562. Onder notarieel toezicht wordt door het lot, op basis van deze prognoses, de vervangende uitslag bepaald.
Nu kan ik niet meer zien wat er op teletekst pagina 562 stond, maar is er iemand die dat wel bijhoudt of weet? Het is nu inmiddels weg omdat men bij de toto besloten heeft dat daar een vervangende uitslag komt, wederom een X.. oftewel een gelijkspel.
quote:
door het lot bepaald
Moet ik het dan zo zien dat als de prognose is 6x winst Sparta, 2x Gelijk en 1x winst Achilles dat er negen lootjes in de bak gaan en de notaris er daar één uit trekt?
Tis op zich wel zwaar suf, want nu heb ik er 11 goed, anders 12...

Naja, iets beter dan niets

Maar ik vraag me op zulke momenten wel af of ze niet eerst kijken hoeveel geld ze moeten uitkeren als ze daar een '1' hadden ingevuld en hoeveel bij een X