SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Heb ik ook last van atm...quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
ik hebn dus geen idee wat ik moet doen, krijg onmin veel errors, zelfs al ik UT in wil gaan krijg ik al een error te zien. lijkt wel of me account kaduuk is ofzo
Moet je niet glitchen hequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
ik hebn dus geen idee wat ik moet doen, krijg onmin veel errors, zelfs al ik UT in wil gaan krijg ik al een error te zien. lijkt wel of me account kaduuk is ofzo. Die season ticket pakjes komen ook maar steeds in beeld dat er 2 in de store zitten terwijl ik ze allang heb geopend
Wat krijg jij allemaal voor errors dan ? ik kan niet eens een potje opstarten zonder een errorquote:
Thiago Silvaquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Vul maar in
Thiago Silva kan.
Dantequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Vul maar in
Thiago Silva kan.
Omninquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
ik hebn dus geen idee wat ik moet doen, krijg onmin veel errors, zelfs al ik UT in wil gaan krijg ik al een error te zien. lijkt wel of me account kaduuk is ofzo. Die season ticket pakjes komen ook maar steeds in beeld dat er 2 in de store zitten terwijl ik ze allang heb geopend
Same herequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan mn season ticket pakje niet openen omdat ik errors blijf krijgen
Squads slaat hij niet op, ik ben nu al met het 8ste laatste potje van deze divisie bezig, hij blijft de hele tijd op 1 match left staan en als ik win of gelijk speel krijg ik geen punt er bij, bij verlies kan ik gewoon weer spelen zonder dat ik degradeer. Soms ook error creating your gamesession en zo nu en dan can't connect to ultimate team, you will go back to main menuquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:35 schreef Maver24 het volgende:
WezepAFCA , wat voor errors krijg jij dan allemaal ?
Ik heb al errors al in UT in wil komen dan zegt hij soms dat de servers niet beschikbaar zijn of dat er een error is onstaan. hij slaat mijn squad niet op ofzo. ook als ik een potje wil starten dan staat er "there was an error creating your gamesession". gaat helemaal nergens over
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:40 schreef Maver24 het volgende:
ff serieus, wie hebben er nog meer een zooi errors? ik vind het niet tof
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat krijg jij allemaal voor errors dan ? ik kan niet eens een potje opstarten zonder een error
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:35 schreef Maver24 het volgende:
WezepAFCA , wat voor errors krijg jij dan allemaal ?
Ik heb al errors al in UT in wil komen dan zegt hij soms dat de servers niet beschikbaar zijn of dat er een error is onstaan. hij slaat mijn squad niet op ofzo. ook als ik een potje wil starten dan staat er "there was an error creating your gamesession". gaat helemaal nergens over
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen jullie ook errors in UT zelf ? ook andere errors ?
Neem even wat valiumquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:40 schreef Maver24 het volgende:
ff serieus, wie hebben er nog meer een zooi errors? ik vind het niet tof
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
heb ik net genomen
[..]
[..]
[..]
Neem even wat valium
Dat kwam omdat je internet je telkens DC'de, dit zijn errors in FIFAquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:50 schreef Grandesco het volgende:
Toen ik mijn Xbox in de DMZ had gegooid waren alle problemen verholpen.
Ik DC'de alleen maar van de EA servers. Mijn connectiviteit naar XBL bleef intact.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat kwam omdat je internet je telkens DC'de, dit zijn errors in FIFA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een cool team zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Deze badboy gebouwd voor 50k coins... hopen dat het wat is
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:56 schreef Dudeweiser het volgende:
TWDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Zit maar een ding op Maverquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:00 schreef Maver24 het volgende:
fijn, ik kan dus geen potjes meer spelen in ultimate team. net een online potje gedaan en ik wordt meteen uit Ultimate team gegooid wanneer de match klaar is. ik weet het even niet meer
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:58 schreef BDIL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op glowgaze.comquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand Engelse subtitles voor TWD die wel synchroon lopen?
Heb precies hetzelfde, kan wel een wedstrijd spelen maar daarna wordt ik uit ultimate team gegooid en als ik er terug in ga staat er dat ik disconnected heb blabla. Daarnaast werdt mijn Blazczykowski zonder bal er net de hele wedstrijd uitgelopen door een Ferdinand zonder bal dus ik denk dat ik even klaar ben met FIFA voor deze middag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:00 schreef Maver24 het volgende:
fijn, ik kan dus geen potjes meer spelen in ultimate team. net een online potje gedaan en ik wordt meteen uit Ultimate team gegooid wanneer de match klaar is. ik weet het even niet meer
welkom in mijn wereld, al 4 weken lang.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
Wat voor errors heb jij dan precies ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:02 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, kan wel een wedstrijd spelen maar daarna wordt ik uit ultimate team gegooid en als ik er terug in ga staat er dat ik disconnected heb blabla. Daarnaast werdt mijn Blazczykowski zonder bal er net de hele wedstrijd uitgelopen door een Ferdinand zonder bal dus ik denk dat ik even klaar ben met FIFA voor deze middag.
helemaal niet gewoon op subtitles klikkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bedankt maar dan moet ik de hele aflevering downloaden en dat heb ik al gedaan
Hetzelfde wat jij de hele keer zegtquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat voor errors heb jij dan precies ?
heb jij ook het sinds vandaag ? zit jij ook op xbox toevallig ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:05 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jij de hele keer zegt
Ja en ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb jij ook het sinds vandaag ? zit jij ook op xbox toevallig ?
Ja dat heb ik ook allemaal precies.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb jij ook het sinds vandaag ? zit jij ook op xbox toevallig ?
Ik zal even zeggen wat ik allemaal heb:
Als ik UT opstart dan krijg ik soms al een error dat ik niet kan connecten omdat er een error is onstaan.
Ik kan geen squads meer aanmaken want dan krijg ik een error. hij slaat mijn squads ook niet op meer.
Offline potjes kan ik niet meer opstarten want dan krijg ik een error met "there was an error creating your gamesession"
Online potje kan ik wel spelen maar als het potje afgelopen is dan wordt ik uit Ultimate team gegooid.
dan zijn wij zeker een enigste met het probleem, ik hoor echt niemand anders erover. heb je gelezen wat ik er nog bij heb gezet met al die errors, heb jij die ook allemaal ?quote:
maver maver maver, hoop dat jij nooit te maken krijgt met mijn FUT issuesquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dan zijn wij zeker een enigste met het probleem, ik hoor echt niemand anders erover. heb je gelezen wat ik er nog bij heb gezet met al die errors, heb jij die ook allemaal ?
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2643839.pagequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dan zijn wij zeker een enigste met het probleem, ik hoor echt niemand anders erover. heb je gelezen wat ik er nog bij heb gezet met al die errors, heb jij die ook allemaal ?
ik zie het, meer die dus last hebben. gelijk even gevraagd of ze nog meer errors hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2643839.page
Gebruik WeFut en Puush.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:10 schreef mar456 het volgende:
https://www.dropbox.com/s/65jhas8g1bq8d25/teampje.png
Iemand tips om het af te maken?
Budget ongeveer 50k
Echt er is altijd wel wat met EA, we zouden eigenlijk een rechtszaak moeten beginnen voor het verkopen van troepquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zie het, meer die dus last hebben. gelijk even gevraagd of ze nog meer errors hebben.
Deze spelers heb ik zeg maar al, vond vorig jaar zabaleta wel fijn spelen dus kijken hoe hij dit jaar speelt. Verder is speelstijl dit jaar vooral L1+driehoekjequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gebruik WeFut en Puush.Zabaleta is echt slecht.
Verder is het leuk om er een hybrid van te maken maar ik weet niet hoe jij speelt.
Maar jij hebt dus dezelfde errors als wat ik aangaf. Ik zie ook steeds mijn season ticket pakjes staan bij de store terwijl ik die allang heb geopend vanochtend. maar daarna kwamen ze weer in beeld te staan. toen ging ik een potje offline spelen toen het nog lukte en ik was klaar met het potje en toen kreeg ik een error in beeld en sindsdien kan ik geen potjes meer spelen offline. online lukt dan wel maar dan wordt ik uit ut gegooid na het potje. benieuwd wie er nog meer last heeft er van hier op fokquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Echt er is altijd wel wat met EA, we zouden eigenlijk een rechtszaak moeten beginnen voor het verkopen van troep
Heb geen season ticket dus die problemen heb ik niet maar voor de rest wat je zei heb ik allemaal precies het zelfde.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus dezelfde errors als wat ik aangaf. Ik zie ook steeds mijn season ticket pakjes staan bij de store terwijl ik die allang heb geopend vanochtend. maar daarna kwamen ze weer in beeld te staan. toen ging ik een potje offline spelen toen het nog lukte en ik was klaar met het potje en toen kreeg ik een error in beeld en sindsdien kan ik geen potjes meer spelen offline. online lukt dan wel maar dan wordt ik uit ut gegooid na het potje. benieuwd wie er nog meer last heeft er van hier op fok
Welke opstelling wil je spelen? Vond zelf 442 klote vorig jaar. Maar misschien dat het dit jaar beter is met die extra variantquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:14 schreef mar456 het volgende:
[..]
Deze spelers heb ik zeg maar al, vond vorig jaar zabaleta wel fijn spelen dus kijken hoe hij dit jaar speelt. Verder is speelstijl dit jaar vooral L1+driehoekje
er zijn gewoon server issues doe rustig manquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus dezelfde errors als wat ik aangaf. Ik zie ook steeds mijn season ticket pakjes staan bij de store terwijl ik die allang heb geopend vanochtend. maar daarna kwamen ze weer in beeld te staan. toen ging ik een potje offline spelen toen het nog lukte en ik was klaar met het potje en toen kreeg ik een error in beeld en sindsdien kan ik geen potjes meer spelen offline. online lukt dan wel maar dan wordt ik uit ut gegooid na het potje. benieuwd wie er nog meer last heeft er van hier op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie het maar als opbouwende kritiek en maak wat fatsoenlijks
zit jij ook op xbox dan en heb je dezelfde errorsquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zijn gewoon server issues doe rustig man
ik zit op xbox en ik heb nog niet gekeken want ik heb belangrijkere dingen te doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zit jij ook op xbox dan en heb je dezelfde errors
Ik speel op dit moment 4-3-2-1 maar had gelezen dat 4-4-2 (2) nogal OP is dit jaar, dus wou dat eigenlijk is gaan proberen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Welke opstelling wil je spelen? Vond zelf 442 klote vorig jaar. Maar misschien dat het dit jaar beter is met die extra variant
op futwiz bij pure chemistryquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:22 schreef StijnDa het volgende:
Is er ergens een pagina met triple links?
wacht maar tot jij misschien 3 uur niet kan spelen, dan wil ik jou nog wel rustig zien blijven!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zit op xbox en ik heb nog niet gekeken want ik heb belangrijkere dingen te doen
dan ga ik hyperventileren en overal posten dat ik errors krijgquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wacht maar tot jij misschien 3 uur niet kan spelen, dan wil ik jou nog wel rustig zien blijven!
ja dus. dan mag ik het toch ook nog niet leuk vinden en wil ik graag weten waar het aan zou kunnen liggen. niks mis meequote:
Arme jongen. Ik heb nu eindelijk tijd om Chernobyl Diaries te kijken en daarna nog wat voor de studie te doen dus ik hoop dat het daarna weer werkt.quote:
Hij speelt xbox toch dus dat probleem heeft hij nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Ik had Maver wel eens willen horen toen de PSN een maand eruit lag.
Net alsof FUT je leven is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alves bestaat niet in FUTquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:48 schreef StijnDa het volgende:
Jammer dat ze die halve chemistry punten hebben weg gehaald.
Hier op uit gekomen. Tips nog?
[ afbeelding ]
Wat.?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alves bestaat niet in FUTx 1 miljoen
Ik had bijna precies zo'n zelfde team... toen kwam ik erachter dat hij niet bestond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoere.
Al veel te lang bezig geweest hiermee.
Vind ik toch aardig knapquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik had bijna precies zo'n zelfde team... toen kwam ik erachter dat hij niet bestond.
Met Borchetti heeft Witself volgens mij geen 9 chem dus dat is geen alternatief.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind ik toch aardig knapHeb mijn best gedaan om te variëren.
Heb je die bonus al eindelijk uitgespeeld?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hunter kun je makkelijk voor 4.5K verkopen heb ik laatst gelezen.
Luis Neto kan daar ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:48 schreef StijnDa het volgende:
Jammer dat ze die halve chemistry punten hebben weg gehaald.
Hier op uit gekomen. Tips nog?
[ afbeelding ]
Haha, jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:56 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je die bonus al eindelijk uitgespeeld?
Poeh geen idee meer, ik geloof 150 ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja¤ 213 is de uiteindelijke opbrengst. Laat ik lekker op de account staan, en boek ik over als ik een vakantie ga boeken
Hoeveel heb jij er aan over gehouden?
zijn nu op te pikken voor 900cquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:02 schreef Djeetje het volgende:
Gister 20 squad fitness verkocht voor 2k
Je bent de nieuwe T_T met zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met haten. Sjonnie.
Ok.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent de nieuwe T_T met zijnspam. En dan ook nog dat x 1 miljoen erachter.
Waar is TT uberhauptquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent de nieuwe T_T met zijnspam. En dan ook nog dat x 1 miljoen erachter.
gooi het in de groep jongenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:13 schreef BDIL het volgende:
Er is een nieuwe glitch volgens mij... Maar dit keer echt een fuckup van EA
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
0% verdacht van autobuyer gebruik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbijquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gooi het in de groep jongen![]()
de meeste zijn altijd in voor wat glitchwerk hier
deze week een profit van 25 miljoen en een clubvalue van 1.9 miljoen hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
0% verdacht van autobuyer gebruik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een een highest team value van 0quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze week een profit van 25 miljoen en een clubvalue van 1.9 miljoen hebben![]()
![]()
onder het motto van schaduw account
de oude is het in ieder geval nietquote:
wat dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:13 schreef BDIL het volgende:
Er is een nieuwe glitch volgens mij... Maar dit keer echt een fuckup van EA
Schoonmaken natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef Tobi-wan het volgende:
- Sporten
- Schoonmaken
- Fifa
- GTA
Heb maar tijd voor 1 optie...
schoonmakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef Tobi-wan het volgende:
- Sporten
- Schoonmaken
- Fifa
- GTA
Sportenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef Tobi-wan het volgende:
- Sporten
- Schoonmaken
- Fifa
- GTA
welcome to the club. je krijgt ook een error aan het einde van een potje ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef Maoist het volgende:
Leuk, de servers zijn dement, mijn wins tellen niet
Hoe het de club ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welcome to the club. je krijgt ook een error aan het einde van een potje ?
Neequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welcome to the club. je krijgt ook een error aan het einde van een potje ?
Staat genoteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is de duurste kit in het spel. 12k.
[ afbeelding ]
PS maar 8K, maar toch lelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is die zo duur?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
omdat hij lelijk isquote:
Dat camouflageshirt van Napoli gaat ook weg voor belachelijke prijzenquote:
Ah dat neemt de twijfels weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:00 schreef Maoist het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173842502
Hoi vandermar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:00 schreef Maoist het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173842502
Heb helaas de home kit in een pakje gehad, die is even lelijk alleen maar 2.7kquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wat bedoelde je nou met die comic spoiler?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:06 schreef BDIL het volgende:
Ga ik even weg 1000x DM'sik heb nu 3x achter elkaar een season pack gekregen hoe weet ik ook niet
Ik heb genoten van je post in dit topic. Het komt wel goed, schatje.quote:
ik hoop het. heb slechte hoop eerlijk gezegd. hij doet nog steeds raar en kan nog steeds geen potjes spelen. hij registreert ook niks meer. geen contracten, geen fitness, wel een DNF erbij. Squads die die niet meer opslaat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je post in dit topic. Het komt wel gied, schatje.
Heb jij de glitch gebruikt want deze symptomen duiden op een account onderzoekquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik hoop het. heb slechte hoop eerlijk gezegd. hij doet nog steeds raar en kan nog steeds geen potjes spelen. hij registreert ook niks meer. geen contracten, geen fitness, wel een DNF erbij. Squads die die niet meer opslaat.
Geef die jongen nou geen hartaanval joh, hij kan er al zo slecht tegen allemaal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij de glitch gebruikt want deze symptomen duiden op een account onderzoek
nee helemaal niet, niks gebruikt en waarom denk je dat dan ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
hadden bijd ie tamper onzin vorig jaar ook wel wat mensenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee helemaal niet, niks gebruikt en waarom denk je dat dan ?
maver, zo ongeveer de enige persoon hier die coins door zijn fifa points heeft gekregenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar een ban gehad door tamperen, vervolgens nieuw account gemaakt, maar ik heb dit jaar al een maand lang last van bugs in FUT.. ik zie een complot.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker geruststellend voor die jongenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hadden bijd ie tamper onzin vorig jaar ook wel wat mensenniet veel maar wel wat. steeds errors omdat acc eerst onderzocht en later gebanned werd
maar zal wel niks zijn joh
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat bedoelde je nou met die comic spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]Die hebben wij allang gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Mooie paintquote:
tja is vast niksquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker geruststellend voor die jongen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]ik heb alle comics tot issue 115 al gelezen dus dat hoef je niet te vertellen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds dan TWD een kans gevenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb alle comics tot issue 115 al gelezen dus dat hoef je niet te vertellen hoor
Volgens mij had Maver hem uit een pack gekregen maar die kan er jammer genoeg niet mee spelen.quote:
je loopt gewoon keihard te trollen. jullie zijn weer lekker bezigquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef poker4lifee het volgende:
ze kunnen ook geen squad maken/aanpassen zeggne ze, steeds een error danvaaag
las het echt 5 min geleden op ander game forum hoor maar oke, had jij ook die error dan? dacht dat jij alleen uit fut gegooid werd na potje steedsquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je loopt gewoon keihard te trollen. jullie zijn weer lekker bezig
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:30 schreef Maoist het volgende:
Heeft iemand die whatsapp screens nog met gele kk simpson?
het verhaal is konko slechtquote:
Ik hoop het. Goed voor de chem style prijzenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
Maar gaan ze nu ineens wel over op het bannen? Dan is 90% van dit topic weg, alweer![]()
Ik niet. Ik ben braafquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
Maar gaan ze nu ineens wel over op het bannen? Dan is 90% van dit topic weg, alweer![]()
Nee, het was een troll.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
Zit je Xbox? Anders krijg je van mij wel wat bloedgeld zodra die zooi in prijs stijgt en ik ze verkocht hebquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben braaf
Ik had niet eens tijd om consumables in te slaan, toen ze zo super goedkoop waren...
ik blijf hoor fuszyquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
waarom een ban. ik heb niet geglitched. maar waren er meer problemen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:31 schreef Fuszy het volgende:
Maver, heb gewoon geduld. Zal wel weer opgelost worden. Op de xbox waren sowieso al wat problemen. Las dat er ook heel veel disconnects waren of dat mensen uberhaupt niet in FUT konden. Ook voor vandaag/gisteren.
Als dat het niet is, dan heb je waarschijnlijk een ban voor al het glitchen
Ik opende hem op mn tablet en dat ging wel goed. Heb er niet meer gehadquote:
Hahah ja Xboxquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zit je Xbox? Anders krijg je van mij wel wat bloedgeld zodra die zooi in prijs stijgt en ik ze verkocht heb
Lekkere grammaticaquote:
quote:
Ja volgens mij wel. R9rai had het ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom een ban. ik heb niet geglitched. maar waren er meer problemen dan?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekkere grammatica
Zo lijkt het net of hij bovenop een toilet gaat zitten om ern op te plassen
Toch niet met een stijfje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging laatst op school zittend plassen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie koptelefoons voor de PS3? Zoja welke en hoe duur was die?
En in de trein?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging laatst op school op de WC zittend plassen
Ait, ziet er nice uit maar wel redelijk prijzig.quote:
...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
Ik wil een nieuwe gamertag...wie heeft leuke suggesties?
xXx_3piCg4m3r_NZT_4LiF3_xXxquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
Interyanan1999quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
vind nasri zelf 10x fijner dan Ozilquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er mensen hier die met Nasri hebben gespeeld? Hoe beviel hij? Aan het begin was Eriksen wel goed, maar hij is voor een spelmaker echt te vaak onzichtbaar bij mij. Wel veel assists (ook veel corners..) maar slechts 2 goals in 19 wedstrijden is wel echt baggerslecht.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
Dat is wel erg ongeduldigquote:
ZittendePlasserquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
Volgende pagina...dus misschien hebben mensen het niet gezienquote:
Het is wel een cunt jaquote:
Ik vind hem wel fijn spelen, zowel op 8 als op 10 chem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er mensen hier die met Nasri hebben gespeeld? Hoe beviel hij? Aan het begin was Eriksen wel goed, maar hij is voor een spelmaker echt te vaak onzichtbaar bij mij. Wel veel assists (ook veel corners..) maar slechts 2 goals in 19 wedstrijden is wel echt baggerslecht.
Iedereen heeft andere instellingen joh met die pagina's. Bij mij staat hij gewoon op dezelfde.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Volgende pagina...dus misschien hebben mensen het niet gezien
Mijn EAids is ook genezen door single matches te spelen met een bronzen bank (ja i know maar werkelijk iedereen doet het, ik kom bijna alleen maar tegen gelijkwaardige of betere teamsquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Mijn EAids is ineens genezen..had eigenlijk besloten om even te kappen met FUT en gewoon H2H te spelen, maar daarna lukte plotseling alles en won ik die thema cup en de silver cup na elkaar en werd ik kampioen in divisie 4 door mijn laatste 5 potjes op rij te winnen![]()
Rik leest mee hier en zet even een knopje om als je het echt niet meer ziet zitten in FUT ofzo. Er zaten zelfs leuke wedstrijden tussen
Helton kan ook weg trouwens zie ik nu, dat is mooiquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, lekker cheapo, nog ff een CCB en gaan met de banaan. Of iemand nog een leuke suggestie?
Niet met Sakho gespeeld, maar Vertonghen is erg degelijk bij mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe speelt Vertonghen eigenlijk? Fijner dan Sakho?
Maicon?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, lekker cheapo, nog ff een CCB en gaan met de banaan. Of iemand nog een leuke suggestie?
Ik ga hem zo eens even uitproberen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet met Sakho gespeeld, maar Vertonghen is erg degelijk bij mij.
maak dan een fotoquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef _NZT_ het volgende:
Zit een ginger voor me in de trein met een zieke baard. Wat een thundernerd
Ik ga woensdag weer SMLENO'en in de treinquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef _NZT_ het volgende:
Gewoon een Steelseries Syberia V2 kopen. Jeweetquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie koptelefoons voor de PS3? Zoja welke en hoe duur was die?
Dat is me een beetje te duur.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon een Steelseries Syberia V2 kopen. Jeweet
Niet dat ik hem al heb gebruikt op skype of ps3, maar via ventrilo/teamspeak deed hij het prima
Waarom niet 433(4) dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Zo staat mijn Belgenteam nu. Beetje verwarrend met de posities wellicht, maar het is dus 433(3) met een CM en 2 CDM's. Switch nog regelmatig naar aanvallend tijdens wedstrijden, maar heb in ieder geval wel veel meer controle al.
[ afbeelding ]
Cavanda 8 chem (loyalty en Serie A manager) en dat is 100x beter dan alle "echte" Belgen op 10 chem.
Hierdoor:quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Ben wel geswitched naar 433(3) trouwens (ipv (4)). Echt veel meer balans zo met 2 CDM's en het gaat niet ten koste van mijn aanvallende spel eigenlijk. Heb echt het gevoel dat een formatie zonder 2 CDM's gewoon haast niet te doen is in FUT
daarom 4-2-3-1 met creatieve cdm'squote:
speelt hier prima met Ogbonna en Chielliniquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef v0lt026 het volgende:
Hoe is Caceres als Wide CB in 352? Beetje klein misschien maar denk dat hij dat wel zal compenseren met z'n jumping?
je bent roodquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft iedereen toch tegen me
Blijkbaar ben je een irritant pacehoertje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft iedereen toch tegen me
Ook hoiquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef _NZT_ het volgende:
Ik speel met wingers onder de 87 pace..quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je een irritant pacehoertje.
Dan kan je nog steeds een irritant pacehoertje zijn. Is meer een manier van spelen dan een opstelling.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speel met wingers onder de 87 pace..
Mwah ik cross veel op Bentekequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds een irritant pacehoertje zijn. Is meer een manier van spelen dan een opstelling.
Lange ballen op de vleugels en dan cross abusen blijkbaar..aan de haat te zien. Al zegt het ook niet alles..mensen bitchen om alles. Heb dit jaar nog geen enkel haatbericht gekregen eigenlijk..vorig jaar wel regelmatig.quote:
Ja dat plaatje wat Tim vanochtend ook postte was al ziekquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Benteke op 12-jarige leeftijd al 1 meter 85.
niet gezienquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat plaatje wat Tim vanochtend ook postte was al ziek
Ik heb alleen 1 bericht gehad van iemand die vond dat ik veel geluk had (en dat was in die wedstrijd ook zo)quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lange ballen op de vleugels en dan cross abusen blijkbaar..aan de haat te zien. Al zegt het ook niet alles..mensen bitchen om alles. Heb dit jaar nog geen enkel haatbericht gekregen eigenlijk..vorig jaar wel regelmatig.
Ik heb ze dit jaar best vaak vorig jaar amperquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lange ballen op de vleugels en dan cross abusen blijkbaar..aan de haat te zien. Al zegt het ook niet alles..mensen bitchen om alles. Heb dit jaar nog geen enkel haatbericht gekregen eigenlijk..vorig jaar wel regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |