SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Heb ik ook last van atm...quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
ik hebn dus geen idee wat ik moet doen, krijg onmin veel errors, zelfs al ik UT in wil gaan krijg ik al een error te zien. lijkt wel of me account kaduuk is ofzo
Moet je niet glitchen hequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
ik hebn dus geen idee wat ik moet doen, krijg onmin veel errors, zelfs al ik UT in wil gaan krijg ik al een error te zien. lijkt wel of me account kaduuk is ofzo. Die season ticket pakjes komen ook maar steeds in beeld dat er 2 in de store zitten terwijl ik ze allang heb geopend
Wat krijg jij allemaal voor errors dan ? ik kan niet eens een potje opstarten zonder een errorquote:
Thiago Silvaquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Vul maar in
Thiago Silva kan.
Dantequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Vul maar in
Thiago Silva kan.
Omninquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Maver24 het volgende:
ik hebn dus geen idee wat ik moet doen, krijg onmin veel errors, zelfs al ik UT in wil gaan krijg ik al een error te zien. lijkt wel of me account kaduuk is ofzo. Die season ticket pakjes komen ook maar steeds in beeld dat er 2 in de store zitten terwijl ik ze allang heb geopend
Same herequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan mn season ticket pakje niet openen omdat ik errors blijf krijgen
Squads slaat hij niet op, ik ben nu al met het 8ste laatste potje van deze divisie bezig, hij blijft de hele tijd op 1 match left staan en als ik win of gelijk speel krijg ik geen punt er bij, bij verlies kan ik gewoon weer spelen zonder dat ik degradeer. Soms ook error creating your gamesession en zo nu en dan can't connect to ultimate team, you will go back to main menuquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:35 schreef Maver24 het volgende:
WezepAFCA , wat voor errors krijg jij dan allemaal ?
Ik heb al errors al in UT in wil komen dan zegt hij soms dat de servers niet beschikbaar zijn of dat er een error is onstaan. hij slaat mijn squad niet op ofzo. ook als ik een potje wil starten dan staat er "there was an error creating your gamesession". gaat helemaal nergens over
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:40 schreef Maver24 het volgende:
ff serieus, wie hebben er nog meer een zooi errors? ik vind het niet tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |