Nog steeds ziek hč?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Incantrix het volgende:
+8 voor TT
En waar schrijf ik me in voor de bingokaart?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Incantrix het volgende:
+8 voor TT
Awww... Beterschap! Is het griep of ben je echt heftige zaken aan het sparen voor de bingo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Incantrix het volgende:
+8 voor TT
Jah, echt een súpernasty griep man! Gisteravond de hele avond overgegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, echt een súpernasty griep man! Gisteravond de hele avond overgegeven![]()
Maar de bingokaart is voor de diagnose van vanmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trix toch![]()
![]()
![]()
Hoop voor je dat therapie wat zal helpen, en depressief zijn is ook zwaar klote dus hoop dat het dat niet is![]()
Het is ook niet erg dat je het niet alleen kunt toch, al moet iemand je erbij helpen zolang het maar beter gaat met je dat is het belangrijkste!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef Incantrix het volgende:
Jah, het komt wel goed hooralleen lukt het niet in mijn eentje.. Ik blijf maar een beetje op standje 'be careful, there might be crap around the corner' staan en dat kost zo veel energie.
Ook alquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:20 schreef Mirjam het volgende:
Griep, *meldt
en Trixje toch
Therapie zal ongetwijfeld goed doen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, echt een súpernasty griep man! Gisteravond de hele avond overgegeven![]()
Maar de bingokaart is voor de diagnose van vanmorgenHeftig om te horen, maar wat goed van je dat je toch die hulp bent ingedoken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waar uit het zich in dan? Ik kreeg van jou altijd de indruk dat je relatief gezien heul normaal bent![]()
(dat is een compliment)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja, maar ik heb geen immuunsysteem meer, dus of dat dan nog telt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook al.
En jullie gaan recht tegen de statistieken in:
http://www.google.org/flutrends/intl/nl/nl/#NL
Wat briljant dat iemand op het idee voor die statistieken gekomen isquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook al.
En jullie gaan recht tegen de statistieken in:
http://www.google.org/flutrends/intl/nl/nl/#NL
Wel leuk om te zien inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat briljant dat iemand op het idee voor die statistieken gekomen is![]()
Weet je wanneer je binnen moet blijvenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat briljant dat iemand op het idee voor die statistieken gekomen is![]()
Wat er mis is? What about everythingquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap echt niet wat er mis is met die jurk, hij is toch super basic
ftfyquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap echt niet wat er mis is met die jurk, hij is toch super boring
Zeg maar net als onesiesquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat er mis is? What about everything.
Ik vraag me dan gelijk af waar die griepgolf in oktober in 2009 vandaan is gekomen, dat die veel vroeger was dan andere jaren... En wilde al bijna het weer in die tijd gaan opzoeken.. Maar daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je wanneer je binnen moet blijven.
Je kan bij een dochteronderneming van Google tegenwoordig een DNA kitje opvragen voor een paar honderd dollar en dan krijg je een compleet profiel met waar je verhoogd risico op loopt.
Met die data die ze daarmee verzamelen kunnen ze ook weer allerlei geinige stats maken.
Ik hou van dat soort overzichtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |