Kobayashi, Buemi en Perez mis/ga ik niet missen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik vind het wel seu voor Perez als hij na dit jaar al weg moet. Die jongen heeft echt wel potentieel maar zijn prestaties worden nou gemeten met de McLaren van dit jaar. Terwijl hij ook vaak zat Button het nakijken heeft kunnen geven. Hij verdiend het zeker nog een jaar in die McLaren te laten zien hoe snel en goed hij is. Soms inderdaad een Mexicaans pepertje te veel en ondoordacht, maar een leuke coureur om te zien racen is het zeker.
Zou echt enorm zonde zijn als we wederom van zo'n leuke rijder afscheid moeten nemen. Kobayashi, Alguersuari en Buemni gingen hem al voor de afgelopen jaren.
Weltschmerz even een DM/PM sturen, die weet dat wel te analyserenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef Marks het volgende:
Zeer moeilijk te kwalificeren coureur die Jenson. Hoe goed is hij nu echt?
Volgens f1-facts beter dan Villeneuve, Sato, Davidson, Barrichello en Perez en minder dan Ralf Schumacher, Fisichella, Trulli en Hamilton.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef Marks het volgende:
[..]
Kobayashi, Buemi en Perez mis/ga ik niet missen hoor.
Perez heeft het toch erg vaak moeilijk om Button te verslaan, Button is eigenlijk gewoon duidelijk de betere. Wat mij ook wel verrast, maar dat doet hij wel vaker. Zeer moeilijk te kwalificeren coureur die Jenson. Hoe goed is hij nu echt?
Waarom? Het is natuurlijk afwachten hoe de auto's van volgend jaar presteren, maar je zou zeggen dat Sauber en Force India wat betere kaarten hebben dan Williams.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Please laat het Williams zijn worden
Ik denk dat Williams moeite heeft om omhoog te krabbelen, maar op de lange duur geloof ik wel dat dit team de potentie heeft om hogerop te komen en bovendien een team waar ik persoonlijk enorm veel sympathie voor heb.Erg benieuwd ook hoe de Mercedes krachtbron in de Williams gaat presteren. VDG zie ik wel als een persoon die het team kan helpen ipv er alleen voor te rijden. Force India is veel te wispelturig en onbetrouwbaar en zou ik zelf niet zo'n goed idee vinden, al kan hij zich er wel mee in de kijker rijden, punten scoren word moeilijk. Als hij naar Sauber gaat ook primaquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom? Het is natuurlijk afwachten hoe de auto's van volgend jaar presteren, maar je zou zeggen dat Sauber en Force India wat betere kaarten hebben dan Williams.
Rare onderverdeling maak je. We hebben de afgelopen tijd toch kunnen zien dat Rosberg net onderdoet voor Hamilton. En de Hulk hoort waarschijnlijk ook niet in dat tweede groepje thuis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:55 schreef Toekito het volgende:
Button is gewoon de 2de groep op de grid. Achter Lewis, Vettel, Alonso en Kimi. Hij is groep Webber, Rosberg, Sutil, Hulk en misschien ook Perez.
Wel grappig dat je het over Chilton hebt.. Die lijkt inderdaad maar wat mee te hobbelen, maar ik vond het toch indrukwekkend wat ik net las op formula1.comquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Meike26 het volgende:
Ik schat Button ook wel hoger in dan Perez, maar ik vind het oneerlijk naar Perez dat hij geen kans heeft om zich te laten zien in die McLaren. Het is een gare bak gebleken en Sergio scoort regelmatig ongeveer de zelfde posities als Button.
Als ik McLaren was zou ik die Chilton uit die Marussia trekken en daar Magnussen een jaartje laten wennen aan de F1. Dan heeft Perez nog een jaartje naast Button puntjes binnen te hengelen.
Alsof het een schande is in die tweede groep te zitten. Zijn gewoon een prima groep coureurs, maar halen het niet bij de wereldklasse die de eerste groep is, zo ook Rosberg. Dat ben ik volledig met Toekito eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Rare onderverdeling maak je. We hebben de afgelopen tijd toch kunnen zien dat Rosberg net onderdoet voor Hamilton. En de Hulk hoort waarschijnlijk ook niet in dat tweede groepje thuis.
Maar waar is die uitspraak op gebaseerd? Behalve dan op het feit dat jij het persoonlijk een sypmathiek team vindt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk dat Williams moeite heeft om omhoog te krabbelen, maar op de lange duur geloof ik wel dat dit team de potentie heeft om hogerop te komen en bovendien een team waar ik persoonlijk enorm veel sympathie voor heb.
Waarom? En hoe zie je hem het team wel 'helpen' tov. andere coureurs? Wat is zijn absoluut onderscheidende kwaliteit?quote:VDG zie ik wel als een persoon die het team kan helpen ipv er alleen voor te rijden.
Hij laat wel enkele zeer goede dingen zien, waardoor ik gewoon vind dat hij zeker nog een jaar in de F1 moet blijven. En dat zeg ik niet als fan van een NL coureur, maar gewoon op basis van wat hij liet zien. Nog wisselvallig, maar de pieken waren zodanig, dat het laat zien dat hij zeker bovengemiddeld is.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar waar is die uitspraak op gebaseerd? Behalve dan op het feit dat jij het persoonlijk een sypmathiek team vindt?
Als ik objectief naar Williams kijk zie ik een team met een glansrijke historie, maar dat is inmiddels een hele F1-generatie geleden. Met ieder jaar verlaat die know-how beetje bij beetje het team.
Het huidige Williams is vergelijkbaar met Sauber en Force India; grillig en op lange termijn financieel onzeker.
Het kan goed zijn dat Williams volgend jaar met een prima auto op de proppen komt waarmee ze een vaste top 10 klant zijn. Maar het jaar erna kunnen ze evengoed met een draak van een bolide komen die strijdt om plaats 12-18.
Dat is de realiteit van Williams anno 2013.
[..]
Waarom? En hoe zie je hem het team wel 'helpen' tov. andere coureurs? Wat is zijn absoluut onderscheidende kwaliteit?
Ik zie in VDG een aardige jongen, maar echt geen uitzonderlijk F1 materiaal, hoe jammer dat voor ons Nederlanders ook is.
Head heeft niets mee met het raceteam van doen. Hij heeft de Formule 2 wagen nog ontwikkelt, en houdt zich tegenwoordig bezig met de KERS/Hybride afdeling af Williams Engineering.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:17 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of Patrick Head nog een rol van betekenis kan spelen, maar al met al kan dit team met de juiste mensen erg snel terug komen aan de kop. Net zo snel als dat McLaren terug kan vallen als een subtopteam met hier en daar een puntje.
Je zou het onwaarschijnlijk kunnen noemen ja, maar misschien onderschatten de meeste mensen de kwaliteiten van Giedo. Als coureur heb ik hem ook weer niet zo hoog zitten. Hij is zeker niet van het caliber Verstappen. Maar als je kijkt naar technische know-how, ervaring, pr... is het wel een heel complete coureur + centjes van schoonpapa.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:58 schreef sasquatsch het volgende:
Ik blijf het onwaarschijnlijk vinden dat Giedo naar Williams gaat.
Maldonado gaat bijna zeker weg bij Williams (FI of Sauber nu Hulkenberg waarschijnlijk naar Lotus gaat) en wordt vervangen door Massa. Ik zie ze dan niet ook nog Bottas weg doen ten faveure van Giedo. Die zie ik eerder bij Caterham blijven, zeker nu hij de tweede helft van het seizoen beter presteert dan Pic.
Die al meerdere malen aangegeven heeft alleen geld erin te stoppen als het zakelijk interessant is.quote:
Denk dat Williams dan wel wat interessanter is als Ferrari. McGeregor is al sponsor van het team. Voor dat bedrag kan hij de naam Williams zelfs veranderen in Williams McGregor of iets dergelijks.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die al meerdere malen aangegeven heeft alleen geld erin te stoppen als het zakelijk interessant is.
Hij heeft geld zat om hem voor 5 jaar in een Ferrari te zetten, echter als dat zakelijk weinig oplevert zal hij dat niet doen.
twitter:DutchMeikuh twitterde op woensdag 06-11-2013 om 18:26:08@EddieJordan_F1 Am I right when I say that Ross Brawn will join the Williams F1 crew next year? #Ithinkso #Ihopeso reageer retweet
Dus mijn gokje dat Brawn wel eens naar Williams zou gaan komt denk ik wel uittwitter:EddieJordan_F1 twitterde op woensdag 06-11-2013 om 19:10:00@DutchMeikuh yes he bought toto wolfs shares reageer retweet
Dus niet Marcel Boekhoorn die de aandelen overneemt om Giedo aan een zitje te helpen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk dat Williams dan wel wat interessanter is als Ferrari. McGeregor is al sponsor van het team. Voor dat bedrag kan hij de naam Williams zelfs veranderen in Williams McGregor of iets dergelijks.
Ohja, eerder vanavond dit getweet :twitter:DutchMeikuh twitterde op woensdag 06-11-2013 om 18:26:08@EddieJordan_F1 Am I right when I say that Ross Brawn will join the Williams F1 crew next year? #Ithinkso #Ihopeso reageer retweet
Dus mijn gokje dat Brawn wel eens naar Williams zou gaan komt denk ik wel uittwitter:EddieJordan_F1 twitterde op woensdag 06-11-2013 om 19:10:00@DutchMeikuh yes he bought toto wolfs shares reageer retweet
Ook zonder aandelen kan je in een F1 team investerenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus niet Marcel Boekhoorn die de aandelen overneemt om Giedo aan een zitje te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |