Haha is dat echt zo'n gewild apparaat daar?quote:Op maandag 18 november 2013 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je moet gewoon constant je 3DS op standby hebben staan als je reist in Japan. Daar loopt echt praktisch iedereen met een (3)DS namelijk.
Grappig, is dat in dat elektronische district Akihabara dan ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 15:06 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind het tegenwoordig zonde van m'n geld. En dat terwijl ik vroeger 2 a 3 games per maand kocht. En als ik een game koop verkoop ik hem meestal later weer op MP.
Moet nog 264 euro bijbetalen aan Nuon. En straks 2 weken Japan kost ook weer een smak geld.
Moet niet vergeten m'n 3DS mee te nemen naar die ontmoetingsplek daar ergens in Tokyo.
~60K verkopen per week, meer dan alle andere hardware bij elkaar. Altijd meer dan 60% van alle software verkopen, pieken naar 200K verkochte stuks met titels als MH4 en 150K met titels als Pokemon. Ja, 3DS is gewildquote:Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Haha is dat echt zo'n gewild apparaat daar?
Ik ga in december een week en was wel van plan hem mee te nemen (sowieso voor het vliegtuig alleen al).
Merk hier in Nederland dat streetpass niet echt will lukken (bij mij dan).
Als je wilt mag je hem van me overkopenquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef videonatic het volgende:
Kid Icarus is nergens meer te bestellen
Kijk eens aan. Die is ook maar 20 euroquote:Op maandag 18 november 2013 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt ook beginnen met deel 4 (Melodie van het Spook), het zijn twee trilogieėn
Ja extreem. Heb meer (3)DS-en gezien dan mobiele telefoons...quote:Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Haha is dat echt zo'n gewild apparaat daar?
Ik ga in december een week en was wel van plan hem mee te nemen (sowieso voor het vliegtuig alleen al).
Merk hier in Nederland dat streetpass niet echt will lukken (bij mij dan).
In Akihabara is praktisch elk pand wel een 3DS verzamelingsplek. Daar zitten zelfs lui in de arcadehal met ondertussen hun DS aan. En in de McDonalds, en op bankjes.quote:Op maandag 18 november 2013 19:03 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Grappig, is dat in dat elektronische district Akihabara dan ofzo?
Omdat Nintendo. Die lopen nog wat achter wat betreft dat soort zaken.quote:Op maandag 18 november 2013 20:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om te giften bij 3DS? Of kan dat inmiddels wel?
Vaag. Je zou toch zeggen dat ze dat bij de bestelling berekenen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Die prijzen op saturn komen trouwens van de 3 halen 2 betalen actie die daar nu gaande is en al verwerkt is in de prijzen online
Geen probleem, MediaMarkt doet hetzelfde. Zelfs Makro hanteert deze stijl van korting in hun webshop. Zal wel iets Duits zijnquote:Op maandag 18 november 2013 20:56 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Vaag. Je zou toch zeggen dat ze dat bij de bestelling berekenen.
Hopelijk krijg ik straks geen gedoe met ze omdat ik maar 1 artikel heb.
Done! (dat bestellen dan)quote:Op maandag 18 november 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR DAN MOET IK MIJN LUIE JOGGINGBROEK UITDOEN ENZO!
En hup hup bestellen
prima !!quote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Als je wilt mag je hem van me overkopen
MediaMarkt = Saturnquote:Op maandag 18 november 2013 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen probleem, MediaMarkt doet hetzelfde. Zelfs Makro hanteert deze stijl van korting in hun webshop. Zal wel iets Duits zijn
Moet mijn 3ds nog registreren!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:11 schreef Aether het volgende:
SUPER MARIO 3D LAND-welkomstactie
http://www.nintendo.nl/Ac(...)mstactie-831595.html
Met talloze geweldige spellen om van te genieten, van nieuwe releases als Professor Layton en de Erfenis van de Azran tot favorieten als Mario Kart 7, is er nooit een betere tijd geweest om de wereld van de Nintendo 3DS-systemen te betreden. En als je tussen 27 november 2013 en 13 januari 2014 een Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem en een van 15 topspellen registreert, kun je een gratis downloadcode voor SUPER MARIO 3D LAND opeisen met onze SUPER MARIO 3D LAND-welkomstactie!
Ditquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef videonatic het volgende:
Godver heb m'n 3ds al geregistreerd. Fals.
Dit, dit en dit!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef KingLysandus het volgende:
Aargh, ik hoop echt dat ze m'n Zelda versturen. En het liefst rond de release. Ik vertrouw Saturn voor geen stuiver.
erg goed nieuws, ik krijg binnenkort zelda en ik moet nog registrerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef roy9 het volgende:
[..]
Moet mijn 3ds nog registreren!en Pokemon X ook nog
en ik had 3D Land nog niet
Dubbeltje eerste rang enzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef KingLysandus het volgende:
Aargh, ik hoop echt dat ze m'n Zelda versturen. En het liefst rond de release. Ik vertrouw Saturn voor geen stuiver.
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dubbeltje eerste rang enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |