Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
scherp denkwerkquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
OP edited omdat we er wel weer 1 konden gebruiken.
kt, wanneer was die?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef Sardu het volgende:
Fack, full metal jacket gemist.
Straks de dvd maar een slinger geven.
Nog 40 minuten op die fox zender. Gomer Pile is al wegquote:
Ik kijk bijna geen tv. Had laatst een zooi films opgezocht om te kijken als ik geen kut te doen had. Blijken bijna alle films van de stapel op tv te komen.quote:
Veerquote:
kt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog 40 minuten op die fox zender. Gomer Pile is al weg
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
nopeeeerst even mediaspeler bestellen zodat Ik alles op mn tv kan checlen
Alleen uit mijn mond is dat een compliment.quote:
Ishimaru was mijn kloonquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow! Wie ben jij? Hoe weet jij van de vogel?
Iedereen weet alles over je manquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow! Wie ben jij? Hoe weet jij van de vogel?
Niks wat een beetje ongebluste kalk niet op kan lossen.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks wat een beetje ongebluste kalk niet op kan lossen.
Jij liet het klinken alsof het een onoverkomelijk probleem was.quote:
Dat maak je er zelf vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij liet het klinken alsof het een onoverkomelijk probleem was.
Heul niet, die kinderen ben ik zo klaar mee.quote:
Waarom doe jij dan 'quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet haten, jij bent lichter dan ik. Nepnegert
Btw, ik vond het ''neger-gehalte'' (quote:
Oh dus ik mag alleen 'quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan '' tegen mij?
True true
Gelukkig noem je mij een nepnegert ipv surinamert
Oh misschien lag het dan aan het feest waar ik was, stikte er toen echt vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Btw, ik vond het ''neger-gehalte'' () in club up helemaal niet hoog.. Gewoon normaal gemengd zoals overal. Was me toch een partij zat though
nee mijn laptop is crapquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]Shit
[..]Slecht man. Gewoon op laptop kijken, doe ik ook
Vreemdquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh misschien lag het dan aan het feest waar ik was, stikte er toen echt van
Skere boiquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee mijn laptop is crapzon apparaatje is maar 150 EUR ofz. Alles op tv ipv Klein gaar scherm
morgen even een uitzoeken
Dat mag alleen als ik een neger zou zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dus ik mag alleen ''-en als je geen neger bent?
[..]
Oh misschien lag het dan aan het feest waar ik was, stikte er toen echt van
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
VreemdWel irritant, ging even naar de andere zaal (die beneden) om tot rust te komen, even in m'n uppie te staan gewoon, maar echt binnen 10 sec staat er alweer iemand naast je om aan te pappen
Ik snap het niet meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat mag alleen als ik een neger zou zijn![]()
Rookzaal? Is er niet meer, je hebt nu echt een 'rookhok' gedeelte, aan de kant van het raam. Maar die zaal is niet super groot nee, wel altijd het drukst. Daar beneden stonden echt misschien 20 mensen ofzo toen ik daar ff tot rust wou komenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik ken het. Die rookzaal is wel echt poepieklein trouwens man
[..]
Ik snap het niet meer!
Ja rookruimte bedoelde ik, toen ik er was was er echt helemaal bovenaan voorbij de wc zo'n hokkie maar die was echt megaklein, net een bezemkast ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rookzaal? Is er niet meer, je hebt nu echt een 'rookhok' gedeelte, aan de kant van het raam. Maar die zaal is niet super groot nee, wel altijd het drukst. Daar beneden stonden echt misschien 20 mensen ofzo toen ik daar ff tot rust wou komen
Ah thx, ik moet die van mij ook nog weer eens verder ontwerpen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:43 schreef VeerEli het volgende:
US / Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIV
Gare tattoo zeg, HUHUHEUHEUHAUHUHUEUEH
Ik ook niet meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik ken het. Die rookruimte is wel echt poepieklein trouwens man
[..]
Ik snap het niet meer!
De jouwe die je nog moet zetten of die al deels staat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah thx, ik moet die van mij ook nog weer eens verder ontwerpen.![]()
Is al bijna een 10 jaren plan aan het worden.
HAhahahahhahahahhahhahahahahahhahahahahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De jouwe die je nog moet zetten of die al deels staat?
En je vat helaas mijn oh-zo-gevatte-grapje niet
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAhahahahhahahahhahhahahahahahhahahahaha
baasquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:47 schreef Studeur het volgende:Ben dan wel weer zo aardig om te beloven dat ik niet in de buurt van haar zal roken.
Sorry, vrouwenhumor is vaak hit or miss.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De jouwe die je nog moet zetten of die al deels staat?
En je vat helaas mijn oh-zo-gevatte-grapje niet
Haha shittquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry, vrouwenhumor is vaak hit or miss.![]()
Maar ik moet hem nog laten zetten. Had al een hele tijd een ontwerp in gedachten, maar is m uiteindelijk toch niet helemaal. Nu helemaal van scratch weer wat nieuws bedenken. Arm moet uiteindelijk toch een keer vol en het liefst voordat ik 30 ben.
doe liefquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heb ik toch niks mee te maken vervelend strontjong
Sowiesoquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ollehhLang geleden. 4fa was geslaagd las Ik?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowiesosinds de eerste keer een maand geleden heb ik het nog een kerr gedaan, weer heel chill. Vind het misschien wel chiller dan mdma man :p
Morgen een gram bestellen voor volgend weekend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowiesosinds de eerste keer een maand geleden heb ik het nog een kerr gedaan, weer heel chill. Vind het misschien wel chiller dan mdma man :p
Dan loop je z'n kamer in en sla je hem met een vliegenmepper.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
Oh ik word zo geïrriteerd door dat snurkgeluid he
ga op jezelf wonenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
Eerste keer ergens tussen de 120 en 160 (weegschaal faaldequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan loop je z'n kamer in en sla je hem met een vliegenmepper.
Hoi wie ben jij?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
Hoi ik ben Vera, wie ben jij?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoi wie ben jij?
Mensen die snurken > wakker schreeuwen "JE SNURKT"
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn paps is hier alleen in het weekend
quote:
Dat was ooit het plan en daar ben ik ook bij gebleven. Wat dat ding betreft ben ik dan ook wel een aardige pietje preciesquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha shittWat een moeite, man. Ik heb daar nooit zo'n probleem mee, als ik eenmaal een idee heb dan blijf ik dat ook echt tof vinden. Maar ja, ik hoef dan ook geen hele sleeve
Haha awh dat is wel kut ja zo vroeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]Is zielig, hij moet er om kwart over 4 alweer uit.
maak het geluid Van een kikker.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
Ik zeg mijn echte naam niet op het forum maar noem me maar D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Wel een elektrische vliegenmepper gebruikenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan loop je z'n kamer in en sla je hem met een vliegenmepper.
150 is volgebs mij ook wel de beste dosis gok Ik zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eerste keer ergens tussen de 120 en 160 (weegschaal faalde), tweede keer 150 geloof ik.
Ga nu weer een tijdje wachten, tentamens komen er aanMaar daarna zeker weer een hard feestje uitzoeken
Welke heb je nu dan? Dank jequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat was ooit het plan en daar ben ik ook bij gebleven. Wat dat ding betreft ben ik dan ook wel een aardige pietje precies![]()
Sowieso moet de tattoo die ik heb laten zetten omdat ik wou weten hoe dat voelde er ook weer in passenm![]()
Die van jou zijn wel mooi![]()
Daaromquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha awh dat is wel kut ja zo vroeg.
En wat gebeurd er dan, als ik het geluid Van een kikker maak?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik zeg mijn echte naam niet op het forum maar noem me maar D.
Leuk dat je er bent, blow je ook? Ga anders maar weer weg.Flauw zeg. Alsof ik iets met je naam kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, Dee.
Ja ik blow, maar sporadisch.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Zal jou eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel een elektrische vliegenmepper gebruiken
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik zeg mijn echte naam niet op het forum maar noem me maar D.
Leuk dat je er bent, blow je ook? Ga anders maar weer weg.Mijn snode plan om Veer hierheen te lokken een beetje dwarsbomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga eens heel snel je zonden overdenken.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
schijnt te werken zonder hem echt wakker te makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? Dank jeIk heb er sowieso nog 2 op de planning staan.
[..]
Daarom
[..]
En wat gebeurd er dan, als ik het geluid Van een kikker maak?
Sporadisch blowen beste blowen. Zelf blow ik nu sinds 2 maanden sporadisch, daarvoor elke dagquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Flauw zeg. Alsof ik iets met je naam kanOke, Dee.
Ja ik blow, maar sporadisch.
Whahahah serieusquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
schijnt te werken zonder hem echt wakker te maken
Kon tot nu toe wel steeds vrij snel slapen, maar ben ook altijd pas een uur of 8-9 na inname gaan proberen te slapen :pquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
150 is volgebs mij ook wel de beste dosis gok Ik zo
180 of meer vond Ik een tikje teveel, Dan kon Ik sowieso de komende 24 uur niet meer slapen
Ik heb m'n tijd ook wel gehad, van m'n 13e tot 16e ook een dagelijkse blower geweest. Daarna een tijd niks meer gedaan, en uiteindelijk een fatsoenlijke balans gevonden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sporadisch blowen beste blowen. Zelf blow ik nu sinds 2 maanden sporadisch, daarvoor elke dag
Probeer je hier nu een hele slechte troll?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
schijnt te werken zonder hem echt wakker te maken
wel vaker. Die geur in je neus vind Ik nog erger Dan de pijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kon tot nu toe wel steeds vrij snel slapen, maar ben ook altijd pas een uur of 8-9 na inname gaan proberen te slapen :p
Heb je het Ooit gesnoven trouwens?
hahaha. Daarom een geluid dat Van buiten zou kunnen komen. Hij hoort het wel, dus draait zich om ofzo, maar niet alarmerend genoeg om echt wakker te worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whahahah serieusLaatst ging ik heel hard op de muur bonken en toen was het ineens stil. Volgende dag vroeg m'n pa of ik uit bed was gedonderd die nacht, omdat hij ineens wakker schrok.
Hij had nog getwijfeld of hij niet even bij me moest komen kijken
![]()
Pff dat brandt als de teringquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kon tot nu toe wel steeds vrij snel slapen, maar ben ook altijd pas een uur of 8-9 na inname gaan proberen te slapen :p
Heb je het Ooit gesnoven trouwens?
Een hele mooie stencil uit de shopquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? Dank jeIk heb er sowieso nog 2 op de planning staan.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Pff dat brandt als de tering
Een aantal malen door mn neus gerost. Slaat meteen in als een keiharde speedy/euforie bom waar je u tegen zegt. Werkt heftiger, je hebt maar de helft van de dosis nodig vs het werkt korter en je neus gaat keihard naar de tering. T voelt ongeveer alsof je glas snuift wat 100 kleine sneetjes in je neusholte maakt.
Maar spijt zal je er niet van krijgen.
Volgende keer maar eens proberenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel vaker. Die geur in je neus vind Ik nog erger Dan de pijn
Een sterretje laten tatoeërenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een hele mooie stencil uit de shop![]()
[ afbeelding ]
![]()
Lekker 'creatief' mja je bent jong en je wil wat. Nooit spijt gehad though, soms wel lastig inpassen met de rest.
Oh shit, dat is best wel een beetje lelijk jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een hele mooie stencil uit de shop![]()
[ afbeelding ]
![]()
Lekker 'creatief' mja je bent jong en je wil wat. Nooit spijt gehad though, soms wel lastig inpassen met de rest.
Ach, voor een eerste vond ik het helemaal niet zo verkeerd. Ik had 10 jaar geleden ook voor een hippe tribal kunnen kiezen en nu een coverup zitten bedenken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shit, dat is best wel een beetje lelijk ja
Whehe, je moest eens weten waar mijn ex mee op de proppen kwam.quote:
Mja, dan vergelijk je het ook met iets wel heel dramatischquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, voor een eerste vond ik het helemaal niet zo verkeerd. Ik had 10 jaar geleden ook voor een hippe tribal kunnen kiezen en nu een coverup zitten bedenken.
Pff, je moest eens weten hoeveel er toen in de rij stonden voor een tribal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, dan vergelijk je het ook met iets wel heel dramatisch
Omdat fucking pro skateboarder gek.quote:
Hmm oke, ik vind de ster iets voor volk die Jersey Shore aanbidden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat fucking pro skateboarder gek.![]()
Nja wel afkomstig van een deck wat ik destijds had.
quote:
Maar dat was er toen helemaal nog niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm oke, ik vind de ster iets voor volk die Jersey Shore aanbidden.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan beide 1 zodat we onze onvoorwaardelijke liefde voor altijd terug konden zien![]()
Anderhalf jaar later zat ze op het vliegtuig naar de states![]()
Domste wat je kan doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan beide 1 zodat we onze onvoorwaardelijke liefde voor altijd terug konden zien![]()
Hehe ik heb dit wel als tattooquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ik, vandaar dat ik er ook niet aan ben begonnen. Ze heeft wel een heel krakkemikkig sterretje laten zetten nadat ik mijn tattoo had en heeft daar later een mooie zwarte vlek overheen gecovered.quote:
No offence maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dat was er toen helemaal nog niet.
Wel duitse mtv met slechte programmas, niet van die shore rommel.
Ik hoop niet met dezelfde reden als mijn ex destijds in dr kop had.quote:
Welke reden heeft zij?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoop niet met dezelfde reden als mijn ex destijds in dr kop had.
HIMquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ik, betekend niet dat hetzelfde ook voor mij opgaat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
No offence maar je snapt wel wat ik bedoel.
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
Yesh, dat vond ze geweldig. En lekker romantisch enzooooquote:
quote:
Truste, später.quote:
Nja alles is een betere reden dan dat het je doet denken aan je ex die er nu uitziet als een michelin poppetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb hem om meerdere redenen eigenlijk. Maar heeft voor mij niks met liefde te makenIk heb hem gewoon omdat het een tof logo is, het in mijn omgeving altijd gelinkt wordt aan mij, ik vanaf mijn 10de al HIM fan ben (laatste 2 jaar niet meer echt geluisterd maar de band heeft altijd een plekje in mijn hart), herinneringen die ik heb achter het logo en de muziek. Het staat ook voor mijn hele jeugd.. de slechte en de goeie dingen
Mijn woordenboek zegt wat anders.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook het woord love op mijn pols staan (heartagram staat op mn andere arm). Heeft ook niks met liefde te maken verder
Was te laat begonnen om echt goed te worden en ik zat bij allemaal meiden die al sinds hun 6e op ballet zaten dus dat was vrij demotiverend. Plus ik kan voor geen meter choreografie onthouden en dat wordt vrij snel frustrerendquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is best langWaarom ben je gestopt?
Hoja, je moest eens weten hoe een gat ik in de lucht sprong toen mijn broertje een stukje oh, oh, cherso liet zien.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm oke, ik vind de ster iets voor volk die Jersey Shore aanbidden.
Kriebels in de buik?quote:
Whehe, het begin van een harem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Best wel ja. Twee dates gehad en alle twee het gevoel hebben dat het al goed zit
quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, het begin van een harem.![]()
![]()
Goed bezig.
Ik ben momenteel dateloos![]()
Whahahahahaaha no shitquote:
Dat werkt inderdaad vrij demotiverend en frustrerend. Heb je daarna nog een ander style geprobeerd?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Was te laat begonnen om echt goed te worden en ik zat bij allemaal meiden die al sinds hun 6e op ballet zaten dus dat was vrij demotiverend. Plus ik kan voor geen meter choreografie onthouden en dat wordt vrij snel frustrerend
Dat dit kan met en in stonersquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Moira. het volgende:
Wat is er toch met de wereld dat ik 's ochtends de eerste ben die in de stoners post
Was eerst vrij vandaagwat ben ik toch collegiaal
Nja, off to work![]()
Het is nooit te laat voor een goed stuk vlees.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lade reejaxie mar die rooie in de oopee is wel lekkor.
veels te vroeg menquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Moira. het volgende:
Wat is er toch met de wereld dat ik 's ochtends de eerste ben die in de stoners post
Was eerst vrij vandaagwat ben ik toch collegiaal
Nja, off to work![]()
Nu heb ik honger.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een goed stuk vlees.
Nice nicequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
Vanavond worden de laatste dreads gefixedDan ben ik weer onweerstaanbaar voor simpele stervelingen.
Troe stoorie braawquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een goed stuk vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Rot joch, mij niet eens verwelkomenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
Vanavond worden de laatste dreads gefixedDan ben ik weer onweerstaanbaar voor simpele stervelingen.
Hey sexy thang, How'r u doin'?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rot joch, mij niet eens verwelkomen
Te laat poepiequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Wafcht wat? Jij was eerder, dan dien je mij gvd te verwelkomen.
Hard en shiney als altijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
![]()
Druk, hot en sexy, en met jou ?
Dat gaat tandjes tuffen worden voor je broeder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Te laat poepie![]()
Je bent m'n B*tch, je luisterde naar me
Aw gossie. Gooshie gooshie gooshie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gaat tandjes tuffen worden voor je broeder.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aw gossie. Gooshie gooshie gooshie.
![]()
![]()
![]()
Zie het al me voor me... wobbelende pener die in slag 1 mijn kaak in een homerun het veld uit slaat
Kan niet wachten om eroverheen te blaffen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
* GibsonLesPaul88 gooit bakstenen terugquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha gooit propjes tegen Gibson zijn hoofd aan vanuit de hoek
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan niet wachten om eroverheen te blaffen.![]()
Moet nog wel even een keer kijken wanneer ik tijd heb. Dit weekend een 3dubbele planning in verschillende delen van dit land.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 gooit bakstenen terug![]()
Misfits for surequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Mensen als jullie aan Halloween denken he.. Wat voor muziek denken jullie dan aan? Ik moet een uur lang aan muziek draaien over 2 weken en heb geen inspiratie.
Ohja duhquote:
Le bask.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Mensen als jullie aan Halloween denken he.. Wat voor muziek denken jullie dan aan? Ik moet een uur lang aan muziek draaien over 2 weken en heb geen inspiratie.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
hihihi garpjen aammaraamtjuh
Nog niks wat ik zeker weet. Groningen is een optie, 3 dagen lannen met oude maten of pillen poppen op een dancefeest in deutschland.quote:
Goede keuze.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog niks wat ik zeker weet. Groningen is een optie, 3 dagen lannen met oude maten of pillen poppen op een dancefeest in deutschland.
Waarschijnlijk die laatste.
Nog geen idee hoe ik er ga geraken maar de planning is wel dat ik even mijn tronie kom showen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja duhHeb nu Thriller van MJ als eerste haha.
Weetje al of je komt?
Gezellig! Meeting in mijn huisquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog geen idee hoe ik er ga geraken maar de planning is wel dat ik even mijn tronie kom showen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Groningen, uitstekend idee.
Murrepur, kom je ook ?lekker tandjes tuffen
Ah jammerquote:
Afgelopen jaar roadburn hadden ze een experiment met grindhouse films bij bands op de achtergrond. Geniaal als je het mij vraagt en prima halloween sfeer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Misfits is sowieso geniaal. Heb er ook een vlag van op mijn kamerEn had op mijn 14de schoenen met de Misfits erop.
Sowieso.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah jammer, jij en Sar moeten echt wel een keer bier komen lurken boys.
Te samen met Moon. Couchcrashen.
An offer i cannot refuse brah.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah jammer, jij en Sar moeten echt wel een keer bier komen lurken boys.
Te samen met Moon. Couchcrashen.
Kratje Hertog, door naar m'n stamkroeg, dikke rooktoeters klappenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
An offer i cannot refuse brah.![]()
Is ook zeker de planning.
Sounds liek a plan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kratje Hertog, door naar m'n stamkroeg, dikke rooktoeters klappen
WinterBBQquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sounds liek a plan.
Moet ook nog datura bij Mur eten.
Met rood vlees.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
WinterBBQ! Vuurkorf, fikkie, jep !
Het was de bedoeling die in Groningen op te pikken voordat mijn spraak veranderd in een dronken slurrrr.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfffoe yo, zeker ! Als we nou allemaal een lekker roodstukje regelen
Rooie boerendochtersquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het was de bedoeling die in Groningen op te pikken voordat mijn spraak veranderd in een dronken slurrrr.
Het doel is eigenlijk een blondje omdat ik rood en brunette al een aantal jaren ken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rooie boerendochters, zal mijn hooivork eens goed gebruiken
![]()
![]()
Ohhww die dartelen hier wel rond, de hitsige bambies !quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het doel is eigenlijk een blondje omdat ik rood en brunette al een aantal jaren ken.![]()
Toch spuug ik er niet op.
Legendary shack shakers - where's the devil when you need him. (Volgens mij heet het nummer zo) kan hem mobiel niet vinden maar is ook wel een toevoeging aan je lijst.quote:
Ik heb nu al geen zin meerquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Legendary shack shakers - where's the devil when you need him. (Volgens mij heet het nummer zo) kan hem mobiel niet vinden maar is ook wel een toevoeging aan je lijst.
Dan vul je gewoon anderhalf uur met de Jaws tune op loop.quote:
Blue oyster cult - don't fear the reaper.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Sardu welk liedje gaan we samen zingen? Haha.
Uur. Kan ook een uur lang een hardstyle mix aangooienquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan vul je gewoon anderhalf uur met de Jaws tune op loop.
Je maakt mij er in ieder geval niet blij mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uur. Kan ook een uur lang een hardstyle mix aangooienMaar krijg de laatste tijd al commentaar dat er teveel hardstyle wordt gedraaid haha
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je maakt mij er in ieder geval niet blij mee.
Hardstyle![]()
Pillenpoppers die "dansen" op hardstyle maar bij een Normaal concert ook zo voor høkers doorkunnen.![]()
Het spijt me, heb het een eerlijke kans gegeven en kwam tot de conclusie dat ik er niet thuis hoor.quote:
s club 7quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Dan ga ik een uur lang 90's muziek draaien. Spice Girls, Happy Hardcore etc. Kies maar
Mooi. Heb mijn pijl en boog vast in het vet gezet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohhww die dartelen hier wel rond, de hitsige bambies !
Ik zal alvast de vrouwen voor je 'verwittigen'quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi. Heb mijn pijl en boog vast in het vet gezet.
Waar niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
Het spijt me, heb het een eerlijke kans gegeven en kwam tot de conclusie dat ik er niet thuis hoor.
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi. Heb mijn pijl en boog vast in het vet gezet.
Oh haha snap ikquote:
Ama of Mur kan je wel een foto doen, plak je die vast door de stad zodat de pliesie weet waar ze naar moeten zoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zal alvast de vrouwen voor je 'verwittigen'![]()
Oh, met mijn kostuum kan je toch niet zien wanneer ik lach of huil.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha snap ikMaar wees gerust, wordt niet gedraaid die avond
Als wij met z'n 4en de stad onveilig maken verwacht ik op z'n minst de nationale garde.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb net zo'n joint roller gekocht omdat ik niet kan draaien![]()
.
Huh ? Die heb ik nog nooit gezien xdquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
.
http://www.dutch-headshop.com/nl/futurola-joint-roller-p-268.htmlquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Huh ? Die heb ik nog nooit gezien xd
Picsplease
Leger wordt ingezetquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als wij met z'n 4en de stad onveilig maken verwacht ik op z'n minst de nationale garde.
Puik ding !quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.dutch-headshop.com/nl/futurola-joint-roller-p-268.html
En dit idd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, voorgedraaide jointjes blijven kopen, pffffffffie
Junkies snappen wel meer nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe moeilijk het is om met een tipje, lange vloei en wat shag te leren draaien.
Goh, omdat je het zelf kuntquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe moeilijk het is om met een tipje, lange vloei en wat shag te leren draaien.
Gewoon oefenen.. Sowieso zonder wiet erin zodat je gewoon kunt prutsen zonder dat er wiet uitvalt. Minder shag bij de tip en wat meer bovenin en dan dichtrollenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goh, omdat je het zelf kunt.
En misschien zou ik het UITEINDELIJK wel kunnen maar dat gefrunnik met die dingen duurt zo verneukt lang en ik krijg zulke rot dingen, dat ik het nog geen eens meer ga proberen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leger wordt ingezetME, en sluipschutters
Ja, allemaal al geprobeerd. Met weet ik veel hoeveel man geoefend, nothing. Ja, krijg wel een rookbaar iets maar daar is dan ook alles meegezegdquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon oefenen.. Sowieso zonder wiet erin zodat je gewoon kunt prutsen zonder dat er wiet uitvalt. Minder shag bij de tip en wat meer bovenin en dan dichtrollen
Door te oefenen leer je.. Dat je eerste joints niet mooi zijn boeit niet. Ik ken genoeg mensen die verneukte joints draaien maar die verder wel te roken zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, allemaal al geprobeerd. Met weet ik veel hoeveel man geoefend, nothing. Ja, krijg wel een rookbaar iets maar daar is dan ook alles meegezegd
Hihi, wij gaan toch doktertje spelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik dacht meer aan de mannen in de witte jassen.
Ja, wat ik net al zei; genoeg geoefend, genoeg verneukt, klaar nu.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door te oefenen leer je.. Dat je eerste joints niet mooi zijn boeit niet. Ik ken genoeg mensen die verneukte joints draaien maar die verder wel te roken zijn.
Ik deed het vroeger trouwens zo: http://www.rollmate.com/. Maar was ik na 2 jaar wel zat vanquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat ik net al zei; genoeg geoefend, genoeg verneukt, klaar nu.
Snap ook niet waarom ik door zou oefenen als het zo werkt.
Ohnee, dat ziet er ook uit als best veel gedoe..quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger trouwens zo: http://www.rollmate.com/. Maar was ik na 2 jaar wel zat van
Nee johquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat ziet er ook uit als best veel gedoe..
Die wiet erin stoppen ziet er echt irritant uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee johIs goed te doen en volgens mij leer je daar de draai ook wel een beetje van (denk echt dat ik daarom wel ineens kon, draaien door het telkens draaien van de vloei om een jointvormig iets).
Hoezo? Ik deed altijd sigarettentabak vermengen met wiet en dat deed ik erin.. Helemaal onderin een beetje sigarettentabak zonder wiet en voor de rest vullen met de tabak-wiet mix.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die wiet erin stoppen ziet er echt irritant uit. Ja, zou best kunnen.. Met dat ding wat ik kocht leer je dat ook niet tho.
Heb ook ooit zo'n ding gekocht omdat mijn ex niet kon rollen, nog nooit een fatsoenlijke joint uit gekregen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik dacht meer aan de mannen in de witte jassen.
Niet lachen om mijn enige online crush.quote:
Als jij haar gaat feeden dan wil ik haar wel met jou towerbridgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet lachen om mijn enige online crush.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
FLLLLLLLLLLL
Wat las ik, chickie aan t scoren?
Moet ze wel weer dreads nemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als jij haar gaat feeden dan wil ik haar wel met jou towerbridgen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
OVERAL THE WALKING DEAD SPOILERS GVD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik geen last van vandaagquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb er kijk op.quote:
Boycotten en niet meer kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
"what'ya say your style is?"
it's a secret! never teach the wu-tang!
OI HAI OI HOI! HAI!
ya better protect ya neck (ya better protect ya neck ) (ya better protect ya neck )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |