SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
5 en eerst ging het kut en toen verloor ik er 5 op rij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3. maar ik verlies alles, dus ik ga degraderen. Nu vind ik het dus niet leuk meerEn jij?
Ik zat een week in divisie 5 maar toen ik LB+Y leerde te gebruiken ging ik een dag van 5 naar 3quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5 en eerst ging het kut en toen verloor ik er 5 op rij.
Nu nog 2 wedstrijden en als ik er 1 win, ben ik veilig. Ik moet zeggen dat het steeds meer begint te wennen.
Dat deed ik in 2011 altijd al met clubs. Werkte in 80% van de gevallenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:10 schreef Maoist het volgende:
Die LB+Y vanaf de kickoff werkt echt vaak
Ik vertik het gewoon te gebruiken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik zat een week in divisie 5 maar toen ik LB+Y leerde te gebruiken ging ik een dag van 5 naar 3
waarom durf je niet meer onder je gewone account te posten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:10 schreef Maoist het volgende:
Die LB+Y vanaf de kickoff werkt echt vaak
Wie is dit dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom durf je niet meer onder je gewone account te posten?
Een feyenoorder... iets met kaf en koren.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:14 schreef Fuszy het volgende:
Hoe werkt dat dan met die LB + Y? naar achter passen en dan direct LB + Y ofzo?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:14 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon een kwestie van aftrappen, je speler diepsturen en op het goede moment die LB+Y geven. Met clubs timede ik het altijd zo dat de spits bij de verdedigers was op het moment dat de pass werd gegeven. Die verdedigers lopen namelijk niet meequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:14 schreef Fuszy het volgende:
kappen. Dit verpest het hele topic.quote:
De AZ-sjaal-chick staat weer in de OPquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kappen. Dit verpest het hele topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |