Ik vond loopse teefjes zo grof klinkenquote:
Dat impliseert dat we bewust zwanger worden om het kind ter adoptie aan tebieden aan een ander dan de verwekkers.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:18 schreef icecreamlover het volgende:
echt een slet als je gelijk met iemand het bed induikt!
Ze heeft niet eens haar op de vagina denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:18 schreef icecreamlover het volgende:
echt een slet als je gelijk met iemand het bed induikt!
Doe eens rustig braddie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:12 schreef Synthofiel het volgende:
lachen hahahahahahahaahahahahaahahahaahahahahaha
Jij hebt je kans gemist*quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:13 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
je had braddie niet aan de kant moeten zetten! jij hebt jou kans gemist!
quote:
Nee, dit zeggen komt echt geloofwaardig over. Als je echt Braddie niet bent, negeer die opmerkingen dan of kom met bewijsquote:
hoe moet ik dat bewijzen dat ik braddie dan niet ben??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, dit zeggen komt echt geloofwaardig over. Als je echt Braddie niet bent, negeer die opmerkingen dan of kom met bewijs
Simpel: Maak een foto waar je zelf helemaal opstaat, schrijf op een briefje Fok! met daaronder je username.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hoe moet ik dat bewijzen dat ik braddie dan niet ben??
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Simpel: Maak een foto waar je zelf helemaal opstaat, schrijf op een briefje Fok! met daaronder je username.
Makkelijk zat lijkt me
Hoe zit het eigenlijk met Kuuls liefdesleven ZarB?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:03 schreef ZarB het volgende:
Oh ts leuk, zullen we een clubje oprichten?
Nja, per dm mag ok.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:30 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ga niet mijn kop in een bericht zetten! jij bent wel een geil blondje![]()
![]()
dan doe jij die in een bericht zetten! ik ben niet braddie! braddie heeft een ban dus kan niet bericht op fok zetten!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
dan doe jij die in een bericht zetten! ik ben niet braddie! braddie heeft een ban dus kan niet bericht op fok zetten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |