Doe eens rustig braddie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:12 schreef Synthofiel het volgende:
lachen hahahahahahahaahahahahaahahahaahahahahaha
Jij hebt je kans gemist*quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:13 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
je had braddie niet aan de kant moeten zetten! jij hebt jou kans gemist!
quote:
Nee, dit zeggen komt echt geloofwaardig over. Als je echt Braddie niet bent, negeer die opmerkingen dan of kom met bewijsquote:
hoe moet ik dat bewijzen dat ik braddie dan niet ben??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, dit zeggen komt echt geloofwaardig over. Als je echt Braddie niet bent, negeer die opmerkingen dan of kom met bewijs
Simpel: Maak een foto waar je zelf helemaal opstaat, schrijf op een briefje Fok! met daaronder je username.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
hoe moet ik dat bewijzen dat ik braddie dan niet ben??
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Simpel: Maak een foto waar je zelf helemaal opstaat, schrijf op een briefje Fok! met daaronder je username.
Makkelijk zat lijkt me
Hoe zit het eigenlijk met Kuuls liefdesleven ZarB?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:03 schreef ZarB het volgende:
Oh ts leuk, zullen we een clubje oprichten?
Nja, per dm mag ok.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:30 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ga niet mijn kop in een bericht zetten! jij bent wel een geil blondje![]()
![]()
dan doe jij die in een bericht zetten! ik ben niet braddie! braddie heeft een ban dus kan niet bericht op fok zetten!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
dan doe jij die in een bericht zetten! ik ben niet braddie! braddie heeft een ban dus kan niet bericht op fok zetten!
Zo ben ik niet, dat zweer ik je.. We willen gewoon bewijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
dan doe jij die in een bericht zetten! ik ben niet braddie! braddie heeft een ban dus kan niet bericht op fok zetten!
Persoonlijk kan het mij geen ruk schelen. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:34 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, dat zweer ik je.. We willen gewoon bewijs
blondje93 doet mij geloven nu!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Persoonlijk kan het mij geen ruk schelen. Maar dat ben ik.
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:19 schreef Levolution het volgende:
Je hebt wel heel erg gefaald in het leven als je zelfs je sletterigheid moet veinzen.
Dm haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Kuuls liefdesleven ZarB?
Ik kan je ook niet verder helpen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm nee laten we dat maar niet doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |