ik zou net als ts kunnen gaan zitten liegen, maar dat gebeurt al te veel vind ik persoonlijk.quote:
Ach, een leugentje op z'n tijd moet kunnen, dat is wat fok! zo interessant maakt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zou net als ts kunnen gaan zitten liegen, maar dat gebeurt al te veel vind ik persoonlijk.
Wat levert dat op op de zwarte markt?quote:
Ik wil heel graag een racistische grap maken nu. Maar dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:48 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Wat levert dat op op de zwarte markt?
bokoes eten die ding niet mi mang, het zijn de aziaten die ze opeten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:48 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Wat levert dat op op de zwarte markt?
LH is geen negerquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een racistische grap maken nu. Maar dat ga ik niet doen.
Niet over LH, maar over jullie klotekind. Maar we hoeven niks te horen over zijn pielemuis hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:52 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
LH is geen neger
ook geen witte neger want zijn pielemuisje was daar te klein voor
Als je dat nu al op internet zet dan wordt die lange liefdevolle relatie behoorlijk kansloos, hoeveel kinderen je ook van hem krijgt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:52 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
LH is geen neger
ook geen witte neger want zijn pielemuisje was daar te klein voor
zuurpruimquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat nu al op internet zet dan wordt die lange liefdevolle relatie behoorlijk kansloos, hoeveel kinderen je ook van hem krijgt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Heb hem al 5x geprobeerd te bellen maar hij drukt mij steeds weg, wat een lompe hork is het toch
nee ik kan pas over een paar weken tegen zo'n stokje pissenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
HEE TS WEET JE AL OF JE ZWANGER BENT HEE
webcast in kpd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:46 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
nee ik kan pas over een paar weken tegen zo'n stokje pissen
Lompe Draagmoeders?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:03 schreef ZarB het volgende:
Oh ts leuk, zullen we een clubje oprichten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |