Danny of Yvonne natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar even serieus, je houd dat kindje toch wel? Een echt FOK!kindjewij helpen je wel met het verzinnen van een naam.
Tja, moet je ook niet eerst in KLB posten voordat je de aanstaande vader het heuglijk nieuws mede hebt gedeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Heb hem al 5x geprobeerd te bellen maar hij drukt mij steeds weg, wat een lompe hork is het toch
Hij heeft dit topic allang gelezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Heb hem al 5x geprobeerd te bellen maar hij drukt mij steeds weg, wat een lompe hork is het toch
nee je word niet weg gedrukt, als je jezelf belt krijg je gewoon gelijk de Voicemailquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
Ben je zwanger van Lompe_Hork ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef HotSummerNight het volgende:
En een pop meenemen naar het consultatiebureau?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef jatochneetoch het volgende:
Laten zitten natuurlijk.
Zodra de baby geboren is geef je hem aan bij de gemeente en kun je alimentatie eisen.
Daarna begraaf je de baby in de kruipruimte en na 5 jaar als het verdacht is dat je kindje niet naar de basisschool gaat geef je hem op als vermist
Lijkje opgravenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En een pop meenemen naar het consultatiebureau?
gewoon het kindje van de buren lenen, die doen alles voor een lollyquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En een pop meenemen naar het consultatiebureau?
Denk toch dat men jeugdzorg langsstuurt als hij zolang achterblijft.quote:
Thuisstudie. daar komt die rauwe wortelboy ook mee wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef jatochneetoch het volgende:
Laten zitten natuurlijk.
Zodra de baby geboren is geef je hem aan bij de gemeente en kun je alimentatie eisen.
Daarna begraaf je de baby in de kruipruimte en na 5 jaar als het verdacht is dat je kindje niet naar de basisschool gaat geef je hem op als vermist
SPOILER: Wat is er leuker dan een dooie baby?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef jatochneetoch het volgende:
Lijkje goed verkleden.badam tsssssssssssSPOILER: Wat is er leuker dan een dooie baby?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef jatochneetoch het volgende:
Lijkje goed verkleden.Hahah jezus wat ziek.SPOILER: Wat is er leuker dan een dooie baby?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Error404
Sjiek is mich datquote:
Gewoon blijven dm'enquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef TntMobius het volgende:
TS doet nu niet meer aan DM voor date.
niet bij jouwquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef TntMobius het volgende:
TS doet nu niet meer aan DM voor date.
Geef die boy nog een kansquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:11 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
niet bij jouw
Ik ga niet weer naar fakking HW rijden en de kans lopen LH tegen te komen
Wie zegt dat het in HW moet gebeuren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:11 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
niet bij jouw
Ik ga niet weer naar fakking HW rijden en de kans lopen LH tegen te komen
Iemand hier al gezegd dat je loopt te liegen omdat een morning after pil tot 72 uur kan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:47 schreef HotSummerNight het volgende:
Hey Fokkers,
2 dagen geleden had ik een flirt op dit forum, we hebben adres gegevens uitgewisselt via de DM en hebben elkaar daarna opgezocht. We hebben een fijne avond gehad welke we afsloten met een heftige vrij partij.
Ondanks dat deze fokker (wiens naam ik niet zal noemen, maar hij woont in harderwijk) genoeg levens jaren had had ik niet het idee dat hij erg ervaren was in bed, het ging er nogal klungelig aan toe. Hij roste zijn piemel ongeveer direct tot de wortel er in. Wat een lompe actie van een lompe vent, dit was zijn eerste maar ook laatste keer.
Nagoed, aan het einde van de vrijpartij kwamen we er achter dat zijn condoompje gescheurd was, ik dacht dat ik wel goed zou zitten omdat ik in iets meer dan een week van af mijn laatste mestruatie zat.
Ik dacht dat het pas na 2 weken oppassen zou zijn, ik heb daarom geen morning afterpil gehaald. Ik sprak hierover met een vriendin en die zei dat het al wel oppassen geblazen was, ik heb het direct op internet opgezocht en ik kan nu zwanger zijn.
Ik ben ook telaat voor de morning afterpil.... dikke shitzooi
Ik ben voor de naam Fokje. Denk dat dit topic verzonnen is trouwens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar even serieus, je houd dat kindje toch wel? Een echt FOK!kindjewij helpen je wel met het verzinnen van een naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |