Nuff saidquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:47 schreef HotSummerNight het volgende:
Ondanks dat deze fokker (wiens naam ik niet zal noemen, maar hij woont in harderwijk
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef chroestjov het volgende:
TS is nog makkelijker dan een puzzel voor kinderen van 6 jaar of jonger.
Je opmerkingen doen iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht verschijnenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef chroestjov het volgende:
TS is nog makkelijker dan een puzzel voor kinderen van 6 jaar of jonger.
Misschien moeten jullie ook even adresgegevens uitwisselen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je opmerkingen doen iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht verschijnen
Kijk hem eens ff e-koppelen, baas!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie ook even adresgegevens uitwisselen.
Natuurlijk wel. Staat zelfs in de naam van de site. Gekke Zaktabakquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:07 schreef Zaktabak het volgende:
Ohgod ohgod ohgod.![]()
Fokkers die elkaar ongewenst bezwangeren. Dit had Danny niet voorzien 14 jaar geleden![]()
![]()
![]()
Hij dacht Nikonlover, maar dat heeft ie mooi misquote:
In dit geval nietquote:
jij was het niet, je zal eeuwig maagd blijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef SaucyCock het volgende:
Ik was het en TS kan helemaal niet zwanger worden.
k geloof er helemaal niks van joh anders ben je wel erg dat je dat soort dingen openbaar maaktquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:10 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
In dit geval nietIn het begin had hij moeite hem recht te houden, zijn pener was zo flexibel als celeputty, na wat propwerk en 5x op en neer bewegen was zijn pener hard genoeg om humpie humpie te kunnen doen
Na ja enigszins heb je daar gelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:14 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
jij was het niet, je zal eeuwig maagd blijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |