Ach, Pharkus lost dit wel op.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef Infection het volgende:
FOK!kers die zich voortplanten, het moet niet gekker worden...
Wat zeg ik nou netquote:
Zeg je nu dat Pharkus zo lelijk is dat hij als anti-conceptie kan dienen?quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Pharkus zo lelijk is dat hij als anti-conceptie kan dienen?
Ach voor dit soort ongelukjes hebben we OUDquote:
Gelukkigquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach voor dit soort ongelukjes hebben we OUD
Duidelijk Juicyhilquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:47 schreef HotSummerNight het volgende:
Ondanks dat deze fokker (wiens naam ik niet zal noemen, maar hij woont in harderwijk) genoeg levens jaren had had ik niet het idee dat hij erg ervaren was in bed, het ging er nogal klungelig aan toe. Hij roste zijn piemel ongeveer direct tot de wortel er in. Wat een lompe actie van een lompe vent,
Ik heb zo'n grote slurf dat ik de ongewenste vrucht een ongeluk laat schrikkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Pharkus zo lelijk is dat hij als anti-conceptie kan dienen?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote slurf dat ik de ongewenste vrucht een ongeluk laat schrikken
Ik heb een kinderwens, dat geef ik eerlijk toe.... alleen nu nog niet, en niet met die lompe kloojoquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:56 schreef madeliefff het volgende:
OUD / Hoe maak je een kind?
Maar echt erg vind je t niet
Nee, maar je zit wel in de buurtquote:
horkie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel in de buurt
Is het een Nederlandse FOK!er of een allochtoontjequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:57 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel in de buurt
Klopt dan niet, he.quote:alleen echte playerz mogen mij dm'en
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |