SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik heb een catalyst kaartje op Lee gegooid. Zijn pace is 80 maar voelt nu echt aan als 86quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Een halve liter warme chocolademelk in een M&M's mok #hetleven
Bij Altidore voel ik ook de pace boost welquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb een catalyst kaartje op Lee gegooid. Zijn pace is 80 maar voelt nu echt aan als 86
Het is gewoon een kut spel. Ik heb het idee dat ze het hebben afgeraffeld, en de focus vooral is gelegd op Fifa 14 next gen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:15 schreef Maver24 het volgende:
net een zooi potjes gespeeld tegen een maat van me, nou het sloeg echt werkelijk nergens op. Alle aannames waren kut, rare kolderieke klutsballen. Potjes in de regen is gewoon frustrerend tergend kut. Oneindig veel keren buitenspel staan doordat je spelers gewoon niet opletten of veels te laat reageren, veel erger dan in fifa13 het geval was. Maat van me is er maar mee gestopt met spelen want die kon het niet meer aanzien. Ik moet er maar gewoon om lachen maar het is wel echt slecht gesteld
Ik blijf het echt beter vinden dan de vorige fifa hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut spel. Ik heb het idee dat ze het hebben afgeraffeld, en de focus vooral is gelegd op Fifa 14 next gen.
Wanneer komt die nieuwe meuk uit?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut spel. Ik heb het idee dat ze het hebben afgeraffeld, en de focus vooral is gelegd op Fifa 14 next gen.
ik zal het wel zien eind november, kan niet wachten om de next gen versie te spelen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zal het wel zien eind november, kan niet wachten om de next gen versie te spelen.
Probeer H2H eens.quote:
Zal het zo wel proberen.quote:
EA levert jou een kutspel. En je kan niet wachten tot het vervolg van dit spel. Denk dat Kamikazie daar op doeltquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat dan ?
Ik kan eind november gewoon lekker fifa 14 next gen gaan spelen op me xbox one
Hebben ze weer wat extra geld om het product te verbeterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EA levert jou een kutspel. En je kan niet wachten tot het vervolg van dit spel. Denk dat Kamikazie daar op doelt
ik heb gewoon hoop dat die versie gewoon beter is dan de current gen fifa want deze current gen versie is wel degelijk niet echt heel top om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EA levert jou een kutspel. En je kan niet wachten tot het vervolg van dit spel. Denk dat Kamikazie daar op doelt
Valse hoop geven ze jequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb gewoon hoop dat die versie gewoon beter is dan de current gen fifa want deze current gen versie is wel degelijk niet echt heel top om het zo maar te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |