Ik ben echt voor een regio 010 meet maar ik heb nog ff geen energie om het tevorganiseren!quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:47 schreef Omentielvo het volgende:
Ik las toch laatst Shandaly. Of vergis ik me![]()
Jeetje. Die verhalen over temperamentvolle baby's
En ik heb ook zin in babymeets
Ik ben voor een regio 013 meet, maar heb geen idee waar iedereen hier vandaan komtquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ben echt voor een regio 010 meet maar ik heb nog ff geen energie om het tevorganiseren!![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ben echt voor een regio 010 meet maar ik heb nog ff geen energie om het tevorganiseren!![]()
Klopt, maar 010 wist ik niet zeker... 013 kennen de meeste mensen, handig zo'n popcentrumquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef As1981 het volgende:
[..]+1
013 is Tilburg toch? 010 is Rotterdam
Ik vrees dat jouw hangende stoel ook niet echt in de buurt isquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef bellelena het volgende:
Iedereen die wil schommelen op mijn hangende stoel, die is welkom, wel met baby uiteraard
Alleen als je dan ook van die mooie foto's maakt van mijn babyquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef bellelena het volgende:
Iedereen die wil schommelen op mijn hangende stoel, die is welkom, wel met baby uiteraard
040 hier. Maar 013 is best te rijden vanuit hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ben voor een regio 013 meet, maar heb geen idee waar iedereen hier vandaan komt(en da's niet in de buurt van 010 toch?)
Hier nu een snotverkouden J. Het loopt er echt uit, arm kereltje. Hij slaap hierdoor natuurlijk slecht, want speen + verstopte neus gaat niet samen, maar slapen zonder speen is toch ook niet je van het... Nachtelijke huilpartijen dus. Hopelijk knapt ie snel op...
Ik zag een zielige Silvijn, arm kereltje. Heb je net tanden, gaan ze ook nog eens door je lip![]()
Eigenlijk hebben we iemand in het midden nodig dan hequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
040 hier. Maar 013 is best te rijden vanuit hier.
Alphen aan den Rijn hangt iequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vrees dat jouw hangende stoel ook niet echt in de buurt is. J. zou het wel geweldig vinden, hij vond de hangstoel in de tuin ook erg leuk van de zomer
Yessss daar hou ik van!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:25 schreef As1981 het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook van die mooie foto's maakt van mijn baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon wel in het midden, maar dan meer richting Belgische grens (0497) dus dat is verder niet praktischer ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we iemand in het midden nodig dan he, dan kan 073 ook meedoen
. Boxtel ofzo
... Anyone
?
Haha, mooi! De kleine kijkt er wel wat gelukkiger bij dan de grote. Moest hij verplicht op de foto?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef -mandy- het volgende:
Afgelopen vrijdag hadden D en manlief matching outfits.
[ afbeelding ]
Mijn halve familie woont in Boxtelquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we iemand in het midden nodig dan he, dan kan 073 ook meedoen
. Boxtel ofzo
... Anyone
?
euhmmm ... een beetje wel ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha, mooi! De kleine kijkt er wel wat gelukkiger bij dan de grote. Moest hij verplicht op D foto?
Neu, want ik ken niemand in Boxtelquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:43 schreef danic het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Boxtelken ik jou???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |