SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoe speelt 442 (2) bij jou ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Eerste silverteam waarmee ik overweg kan dit jaar, zoek alleen nog een vervanger voor Holla want die is gewoon te klein/zwak.
[ afbeelding ]
Vilhena misschien?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Eerste silverteam waarmee ik overweg kan dit jaar, zoek alleen nog een vervanger voor Holla want die is gewoon te klein/zwak.
[ afbeelding ]
Ik vind het redelijk lekker spelen, net alleen gewoon een puur aids potje doordat Bruma rood kreeg en Holla dus Gomis moest dekkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt 442 (2) bij jou ?
Sinds de patch heb ik grote eaids met die formatie
Vilhena is wel erg duur op CVM, maar is te proberen. Bewust voor Kongolo gekozen door z'n heading.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vilhena misschien?
Edit: En je hebt Rekik, nog, niet? Die is in Seasons in ieder geval een stukje beter dan Bruma. Wellicht kun je Rekik-Bruma proberen
442(2) is naar mijn mening de meest gebalanceerde formatie. Je moet wel heel goed op workrates lettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt 442 (2) bij jou ?
Sinds de patch heb ik grote eaids met die formatie
wat een kkgierquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:29 schreef BDIL het volgende:
Wat een gast in onze fb groep![]()
Loopt hij te vertellen dat hij een samenvatting heeft voor wie hem nodig heeft om vervolgens te vertellen dat hij 5 euro wil per persoon na 20 reacties
Effe op zijn plek gezet
Nice, was t lekker?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
Na gisteren ben ik nu een volwassen jongen
Hahahah ff gelezen, wat een gozerquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:29 schreef BDIL het volgende:
Wat een gast in onze fb groep![]()
Loopt hij te vertellen dat hij een samenvatting heeft voor wie hem nodig heeft om vervolgens te vertellen dat hij 5 euro wil per persoon na 20 reacties
Effe op zijn plek gezet
Ja ik moest er wat van zeggenquote:
Die is van vorig jaar toch? Dat was een ander boek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik moest er wat van zeggenEcht mooi dat iemand ook een hele samenvatting erop gooit
Ja ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die is van vorig jaar toch? Dat was een ander boek.
Maar tot deel E lijkt het mij wel heel erg op wat we hebben gehad in hfdst 1 tm 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat het een ander boek was vorig jaar weet ik zeker ja.
Deed het pijn ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
afgelopen week toch... oh nee wacht neymarquote:
Anders koop ik er even een paar inquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
afgelopen week toch... oh nee wacht neymar![]()
4411 nu ook een paar potjes mee gespeeld met mijn nieuwe team en dat speelt ook verdomd lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Voor de mensen die 4-5-1 willen gaan uitproberen: doe het, alsjeblieft. Gisteren bij een vriend geweest die een 4-5-1 Brazilianen team heeft met Bernard, Pato en Coutinho etc. (ik weet niet origineel), het speelde zo verdomd lekker.
Met Coutinho dribbelen en van afstand schieten, met Bernard diepe bal op Pato en met de LM en RM doorstromen voor de acties.
Eindelijk iemand die dit godverdomme een keer zegt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogguuuuuuuuuu
Mensen die lopen te zeiken moeten eens wat geduld hebben. Mijn team begon pas na 50 wedstrijden echt te lopen.
nou je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor jezusquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dit godverdomme een keer zegt.
En anders speel je toch lekker helemaal niet? Maar de hele tijd zeiken en dan wel door spelen om vervolgens weer te gaan lopen kankeren slaat al helemaal nergens op.
50 potjesquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dit godverdomme een keer zegt.
En anders speel je toch lekker helemaal niet? Maar de hele tijd zeiken en dan wel door spelen om vervolgens weer te gaan lopen kankeren slaat al helemaal nergens op.
Bij jou is de situatie op zich al anders, want als je met kerst net aan de 50 potjes zit, dan speel je er niet heel veel en wil je gewoon dat de potjes die je speelt, leuk zijn. Maar mensen die echt no-life zo'n 50 potjes per week spelen en dan constant lopen te janken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
50 potjesDat heb ik misschien gehaald als het kerst is. Een oordeel is echt wel eerder te vellen. Drogba loopt constant op cdm ipv in de spits, dat is echt niet anders na 50 potjes.
Met dat tweede ben ik het overigens wel eens, je hoeft het niet te spelen.
Mensen die hun kaarten er op zetten met 1 contract en 60 fitnessquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Mijn eigen CM Fellaini zonder chemkaart en nog maar 2 wedstrijdcontracten te gaan verkocht voor 17K en voor 16K een CDM Fellaini met chemkaart motor en 77 wedstrijdcontracten er voor terug gekocht.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht ik haal even mijn accounts terug die ik heb verkocht kan het niet
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:13 schreef nickhguitar het volgende:
Is de coöp seizoenen alleen online met vrienden te spelen of ook in dezelfde ruimte met 2 controllers?
Hoe verkoop je ze dan, want je kunt je wachtwoord toch ook veranderen via een e-mail etc?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij gebruikt ze voor AB's dus als het kon was ik nu rijk
Gewoon bestandje maken zoals dit:quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe verkoop je ze dan, want je kunt je wachtwoord toch ook veranderen via een e-mail etc?
Je linkt zo'n email toch altijd aan een hoofd-account? Daarmee kun je je wachtwoord terugkrijgen. En dan kun je via die email je EA-gegevens terugkrijgen en ben je rijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon bestandje maken zoals dit: [ afbeelding ]
En daar onder dan de gegevens heb 75k gekregen voor 5 accounts
Console ban voor Dreetjequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon bestandje maken zoals dit: [ afbeelding ]
En daar onder dan de gegevens heb 75k gekregen voor 5 accounts
oh toch maar Fellaini gehaald?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Mijn eigen CM Fellaini zonder chemkaart en nog maar 2 wedstrijdcontracten te gaan verkocht voor 17K en voor 16K een CDM Fellaini met chemkaart motor en 77 wedstrijdcontracten er voor terug gekocht.
ja en je kan het aan je nummer doen via hotmail, maar dat kan je veranderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je linkt zo'n email toch altijd aan een hoofd-account? Daarmee kun je je wachtwoord terugkrijgen. En dan kun je via die email je EA-gegevens terugkrijgen en ben je rijk.
Fellaini staat naast baas Fernandinho. Ik vind het heerlijk spelen met Fernandinho op die plek.quote:
Ja, dat is moeilijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja en je kan het aan je nummer doen via hotmail, maar dat kan je veranderen
Volgens mij niet met tweeën op 1 console, iemand had dat hier pas ook geprobeerd. Eventueel als je twee aparte accounts gebruikt dus niet als guest. Probeer het zou ik zeggen.quote:
Er staat nu alleen nog een mail adres van hem dus veranderen word bijna onmogelijkquote:
Moeten we die ''Herzberg motivatie'' theorie weten ? Of ongeveer weten wat het inhoudquote:
Denk het niet echt maar dit is al het derde vak waarbij we hem krijgen (metho, inleiding en gio) dus je mag hem ondertussen wel wetenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moeten we die ''Herzberg motivatie'' theorie weten ? Of ongeveer weten wat het inhoud?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
quote:
quote:
Inderdaad niet heel correct.quote:
Klaassen, Willems en Ake kunnen er geen klote van.quote:
Ja ik zeg toch niet dat Klaassen er op hoort of wel dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liever Willems dan Klaassen in mijn ploeg.
Liever geen van beide. Beetje kiezen tussen tyfus en cholera.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liever Willems dan Klaassen in mijn ploeg.
Vind ik een stuk logischer dan Klaas. Willems heeft al een EK gespeeld en speelt elke week bij PSV.quote:
dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch niet dat Klaassen er op hoort of wel dan?
mwah zoveel goede backs zijn er nou eenmaal nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Liever geen van beide. Beetje kiezen tussen tyfus en cholera.
En de rest van het team?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is dit jaar echt goedNet een zilvere Ibra
Was me helemaal niet opgevallenquote:
Er zitten dit jaar best veel goede Koreanen in het spel inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Er is geen lijst van 40 samen te stellen met enkel dat soort namen. Dat is hetzelfde als zeggen dat een Muller niet in die lijst van 40 beste hoort omdat Messi, Ronaldo en Zlatan erin staan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Willems in hetzelfde rijtje als Varane, Zouma en Marquinhos, wat een grap
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt Willems niet ineens een goede back.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet
[..]
mwah zoveel goede backs zijn er nou eenmaal niet
quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen die zonder hun broeders GTA Online spelen
heb jij al een team dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar Mitroglou is de griekse Zlatan..
Ik heb het even aangepast. Leonardo vond ik niet zo fijn spelen. De cam die ik nu heb geeft meer assist en heeft meer scorend vermogen. Die CDM is ook een hidden gem trouwensquote:
Dus dan zet je maar Klaassen en Willems er in? Maak een lijst met 30 man. Overigens is het wel mogelijk om een lijst te maken met 40 man zonder dat soort falers hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is geen lijst van 40 samen te stellen met enkel dat soort namen. Dat is hetzelfde als zeggen dat een Muller niet in die lijst van 40 beste hoort omdat Messi, Ronaldo en Zlatan erin staan.
viel mij wel op, kreeg de laatste 2 keer 5,000 coins packs..quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Was me helemaal niet opgevallen![]()
Waarschijnlijk omdat het toch elke keer een hoop stront was.
Ja idd wel aardige CDM, alleen jammer van zijn tackling. Ha Dae Sung zou ik normaal doen maar door Leonardo kon die niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb het even aangepast. Leonardo vond ik niet zo fijn spelen. De cam die ik nu heb geeft meer assist en heeft meer scorend vermogen. Die CDM is ook een hidden gem trouwens
[ afbeelding ]
Tsja het ligt er ook aan hoeveel je iemand ziet spelen. Al die Franse talenten zie ik ook niet elke week spelen, misschien vallen die ook wel tegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat maakt Willems niet ineens een goede back.
Haha wat een teamquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb het even aangepast. Leonardo vond ik niet zo fijn spelen. De cam die ik nu heb geeft meer assist en heeft meer scorend vermogen. Die CDM is ook een hidden gem trouwens
[ afbeelding ]
Noem er maar 2 die beter zijn dan Willems in die leeftijdscategorie. (Ik moet eerlijk zeggen dat ik buitenlands jeugdvoetbal etc niet goed volg, dus kan zomaar zijn dat er inderdaad 2 betere linksbacks zijn dan Willems.)quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dus dan zet je maar Klaassen en Willems er in? Maak een lijst met 30 man. Overigens is het wel mogelijk om een lijst te maken met 40 man zonder dat soort falers hoor
True, maar als spelers als Klaassen en Willems er op staan dan lijkt het wel alsof de lat niet heel hoog ligt. Tonny Vilhena is wel een diamantje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja het ligt er ook aan hoeveel je iemand ziet spelen. Al die Franse talenten zie ik ook niet elke week spelen, misschien vallen die ook wel tegen.
Zeg dat wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zitten dit jaar best veel goede Koreanen in het spel inderdaad.
Die andere CDM (Hosogai) is ook wel goed. Vorig jaar in ieder geval wel, en hij was een SMLENO-speler. Ik heb gisteren wel weer wat gehandeld en ik heb wel weer wat verdiend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd wel aardige CDM, alleen jammer van zijn tackling. Ha Dae Sung zou ik normaal doen maar door Leonardo kon die niet.
Ik mis Barkley.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dus dan zet je maar Klaassen en Willems er in? Maak een lijst met 30 man. Overigens is het wel mogelijk om een lijst te maken met 40 man zonder dat soort falers hoor
Je hebt ook in de Koreaanse league nog een speler uit Noord-Korea. Die lijkt me ook goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Wook. Hyeon, C.Y. Lee, Ho, Ryong, Ki. Alleen jammer dat ze dit jaar geen goed LM hebben.
Shaw en Digne als je Digne met zijn 20 jaar nog tot de categorie van Willems rekenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Noem er maar 2 die beter zijn dan Willems in die leeftijdscategorie. (Ik moet eerlijk zeggen dat ik buitenlands jeugdvoetbal etc niet goed volg, dus kan zomaar zijn dat er inderdaad 2 betere linksbacks zijn dan Willems.)
Luke Shaw is ook wel goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Noem er maar 2 die beter zijn dan Willems in die leeftijdscategorie. (Ik moet eerlijk zeggen dat ik buitenlands jeugdvoetbal etc niet goed volg, dus kan zomaar zijn dat er inderdaad 2 betere linksbacks zijn dan Willems.)
Hij heeft bij mij ingame 80 FKA. Zal wel door m'n chemkaartje komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die andere CDM (Hosogai) is ook wel goed. Vorig jaar in ieder geval wel, en hij was een SMLENO-speler. Ik heb gisteren wel weer wat gehandeld en ik heb wel weer wat verdiend.
Grimaldo kan ook nog van Barcaquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Luke Shaw is ook wel goed
Edit: Zoals Dre zegt, maar als Digne mag dan komt Alaba ook al dichtbij
Deulofeu ook niet of ik heb niet goed gekekenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:58 schreef ThadCastle het volgende:
De Sciglio staat er niet eens op, beetje raar van een Italiaanse krant
Digne sowieso al en dat is puur uit m'n hoofd, laat staan dat ik er de tijd voor neem als zo'n redacteur.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan je niet in-game zien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij ingame 80 FKA. Zal wel door m'n chemkaartje komen.
Jansenquote:
heb je hem weerquote:
He shoots, he scores, he starts nuclear wars, Chong Tese! Chong Tese!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik mis Barkley.
[..]
Je hebt ook in de Koreaanse league nog een speler uit Noord-Korea. Die lijkt me ook goed.
maakt niet zoveel uit denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dacht ik al. Wel weer attacking workrates maar goed
Digne speelt al vanaf z'n zeventiende basis bij Lille, dus ja. Franse competitie is wel wat beter dan de Eredivisie. En Willems heeft dan wel een EK gespeeld, maar dat komt puur door het gebrek aan concurrentie in Nederland op de backs.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarschijnlijk heeft die krant dan ook gekeken naar caps etc. Die Shaw en Digne hebben nog geen interlands gespeeld, terwijl Willems 1 jaar terug vol in de schijnwerpers stond op het EK.
Ach, aan de andere kant, 75% van de namen op dit soort lijstjes hoor je nooit meer wat van op hoog niveau.
Ja nu met PSG en AS Monaco wel ja, daarvoor was het ook niet heel denderend meer sinds de glorie jaren van Lyon. Die liggen toch ook al een tijdje achter ons inmiddels.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Digne speelt al vanaf z'n zeventiende basis bij Lille, dus ja. Franse competitie is wel wat beter dan de Eredivisie. En Willems heeft dan wel een EK gespeeld, maar dat komt puur door het gebrek aan concurrentie in Nederland op de backs.
Ligue 1 was voor PSG en Monaco ook echt beter dan de Eredivisiequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja nu met PSG en AS Monaco wel ja, daarvoor was het ook niet heel denderend meer sinds de glorie jaren van Lyon. Die liggen toch ook al een tijdje achter ons inmiddels.
Eens met jouw argument over de weinige concurrentie, maar als je dat lijstje zo ziet zal de krant daar weinig rekening mee gehouden hebben
In de breedte ongetwijfeld, de top ben ik niet zo zeker van. (In die paar jaar tussen Lyon en vorig jaar PSG).quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligue 1 was voor PSG en Monaco ook echt beter dan de Eredivisie
Stond wat hoger aangeschreven maar het niveau was niet echt denderend. Clubs hadden het ook lastig genoeg tegen Eredivisie clubs. In die tijd waren de samenvattingen nog vaak op Eurosport... dat was niet al te best.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligue 1 was voor PSG en Monaco ook echt beter dan de Eredivisie
Lille had toen gewoon nog Hazard hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de breedte ongetwijfeld, de top ben ik niet zo zeker van. (In die paar jaar tussen Lyon en vorig jaar PSG).
Kan me niet herinneren erg onder de indruk geweest te zijn van Marseille, Bordeaux en Lille.
Ja leuk, Hazard. Dat betekent in jouw wereld dat de Ligue 1 stukken beter was ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lille had toen gewoon nog Hazard hoor.
Marseille heeft altijd gewoon goeie spelers die wel klasses beter zijn dan die in de Eredivisie
Die pas in het laatste jaar het grote verschil maakte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lille had toen gewoon nog Hazard hoor.
Marseille heeft altijd gewoon goeie spelers die wel klasses beter zijn dan die in de Eredivisie
Ik zeg alleen dat de Ligue 1 wel degelijk beter was dan de Eredivisiequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja leuk, Hazard. Dat betekent in jouw wereld dat de Ligue 1 stukken beter was ofzo?
Wat Thorb zegt, de Franse teams waren toen echt niet zo denderend als jij het nu doet voorkomen.
En jouw argument is dat Lille toen "gewoon nog" Hazard had. Nou, ik ben overtuigd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de Ligue 1 wel degelijk beter was dan de Eredivisie
Dan nog in de Eredivisie is de kans heel klein dat je zon speler kan behouden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die pas in het laatste jaar het grote verschil maakte.
Jij zegt dat je Lille niet zo denderend vond dus ik zeg gewoon uit mijn hoofd een speler die nu gewoon bij de wereld top hoortquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En jouw argument is dat Lille toen "gewoon nog" Hazard had. Nou, ik ben overtuigd.
En toch waren ze in die jaren, in Europa, niet (veel) beter dan de Nederlandse teams.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan nog in de Eredivisie is de kans heel klein dat je zon speler kan behouden.
Daar gaat het mij meer om in de Ligue 1 hadden en hebben ze gewoon meer het vermogen om spelers iets langer vast te houden en nu helemaal met PSG en Monaco
Nou Hazard hebben ze lang vastgehouden...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan nog in de Eredivisie is de kans heel klein dat je zon speler kan behouden.
Daar gaat het mij meer om in de Ligue 1 hadden en hebben ze gewoon meer het vermogen om spelers iets langer vast te houden en nu helemaal met PSG en Monaco
Ja de andere was ene Gervinhoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij zegt dat je Lille niet zo denderend vond dus ik zeg gewoon uit mijn hoofd een speler die nu gewoon bij de wereld top hoort
Lille had echt wel meer goeie spelers hoor.
Ajax had destijds Suarez. Wereldtop, dit dat. Eredivisie is beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij zegt dat je Lille niet zo denderend vond dus ik zeg gewoon uit mijn hoofd een speler die nu gewoon bij de wereld top hoort
Lille had echt wel meer goeie spelers hoor.
Bij Lille speelde hij gewoon goed dat hij bij Arsenal slecht speelde veranderd er niks aan dat hij goed was bij Lillequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja de andere was ene Gervinho
Hoe goed die was weten we allemaal.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ajax had destijds Suarez. Wereldtop, dit dat. Eredivisie is beter.
Tsja Ben Arfa is nou ook niet de grote wereldspeler. Wij hadden dan Ibra, Sneijder, Van der Vaart, Robben etc....quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Fuszy het volgende:
Ze hebben daar toch ook Digne, hadden Benzema, ben arfa. Die verratti speelt nu bij PSG, maar ik weet niet of dat wel telt. Hazard speelde er dan ook nog. Vast nog wel meer spelers.
Het scheen dat hij bij Lillle goed speelde... maar zeg nou zelf hoeveel wedstrijden heb je hem zien spelen? En dat toont toch ook juist aan dat de Franse competitie niet zoveel voorstelt... daar shinen en in de BPL er niet aan te pas komen. Net zoals Eredivisie spelers wel eens hebben dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij Lille speelde hij gewoon goed dat hij bij Arsenal slecht speelde veranderd er niks aan dat hij goed was bij Lille
Ja dat is jouw argument. Als je naar de UEFA coefficient kijkt voorbeeld, zie je ook dat in die "overbruggingsjaren" Nederland beter presteerde dan Frankrijk. Op 1 seizoen na, toen Lyon de halve finale CL haalde.quote:
Staan ook een hoop namen op die het totaal niet hebben waargemaakt.quote:Dominic Adiyiah (Reggina)
Toby Alderweireld (Ajax)
Hamdan Al Kamali (Al Wahda)
Jano Ananidze (Spartak Moscow)
Andre Ayew (Marseille)
Khouma Babacar (Fiorentina)
Holger Badstuber (Bayern)
Gareth Bale (Tottenham)
Mario Balotelli (Manchester City)
Ben Sahar (Hapoel Tel Aviv)
Bojan (FC Barcelona)
Bo-Kyung Kim (Oita Trinita)
Ryad Boudebouz (Sochaux)
Dedryck Boyata (Manchester City)
Breno (Bayern Munich)
Sergio Canales (Real Madrid)
Mehdi Carcela-Gonzalez (Standard)
Luc Castaignos (Feyenoord)
Diego Contento (Bayern Munich)
Phillippe Coutinho (Inter)
David De Gea (Atletico Madrid)
Alvaro Domínguez (Atletico Madrid)
Giovanni Dos Santos (Tottenham)
Douglas Costa (Shakhtar Donetsk)
Alan Dzagoev (CSKA Moscow)
Gueïda Fofana (Le Havre)
Paulo Henrique Ganso (Santos)
Giuliano (Internacional)
Maxime Gonalons (Lyon)
Mario Götze (Borussia Dortmund)
Antoine Griezmann (Real Sociedad)
Eden Hazard (Lille)
Jordan Henderson (Sunderland)
Markus Henriksen (Rosenborg)
Abel Hernández (Palermo)
Ander Herrera (Real Zaragoza)
Lewis Holtby (Mainz 05)
James Rodriguez (Porto)
Stefan Jovetic (Fiorentina)
Vaclav Kadlec (Sparta Prague)
Shinji Kagawa (Dortmund)
Gael Kakuta (Chelsea)
Alan Kardec (Benfica)
Simon Kjaer (Wolfsburg)
Maksim Koval (Dinamo Kiev)
Ismail Köybasi (Besiktas)
Toni Kroos (Bayern)
Manuel Lanzini (River Plate)
Adem Ljajic (Fiorentina)
Dejan Lovren (Lyon)
Romelu Lukaku (Anderlecht)
Lukman Haruma (Monaco)
Federico Macheda (Manchester United)
Guido Marilungo (Sampdoria)
Marko Marin (Werder Bremen)
Emmanuel Mayuka (Young Boys)
Thomas Müller (Bayern)
Iker Muniain (Athletic Bilbao)
Marc Muniesa (FC Barcelona)
Ezequiel Muñoz (Palermo)
Yann M’vila (Rennes)
Tomas Necid (CSKA Moscow)
Neymar (Santos)
Sotiris Ninis (Panathinaikos)
Nikolas N’Koulou (Monaco)
Javier Pastore (Palermo)
Alexandre Pato (Milan)
Pablo Piatti (Almería)
Miralem Pjanic (Lyon)
Rafael da Silva (Manchester United)
Yaroslav Rakytskiy (Shakhtar)
Renan Diego (Cruzeiro)
Marco Reus (Borussia Mönchengladbach)
Emmanuel Rivière (Saint-Etienne)
Jack Rodwell (Everton)
Jose Rondón (Málaga)
Victor Ruiz (Espanyol)
Mamadou Sakho (PSG)
Davide Santon (Inter)
Georgy Shennikov (CSKA Moskow)
Xherdan Shaqiri (Basel)
Harmeet Singh (Valerenga)
Moussa Sissoko (Toulouse)
Robin Soder (IFK Göteborg)
Miroslav Stoch (Fenerbahçe)
Yannis Tafer (Toulouse)
Thiago (FC Barcelona)
Lacina Traoré (CFR Cluj)
Ricky Van Wolfswinkel (Utrecht)
Carlos Vela (Arsenal)
Jelle Vossen (Genk)
Ante Vukusic (Hadjuk Split)
Theo Walcott (Arsenal)
Vladimir Weiss (Rangers)
Georginio Wijnaldum (Feyenoord)
Jack Wilshere (Arsenal)
Danny Wilson (Liverpool)
Siyanda Xulu (Mamelodi Sundowns)
Andriy Yarmolenko (Dinamo Kiev)
Sercan Yildirim (Bursaspor)
Alleen is het niveau van de Eredivisie wel iets lager dan de Ligue 1.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het scheen dat hij bij Lillle goed speelde... maar zeg nou zelf hoeveel wedstrijden heb je hem zien spelen? En dat toont toch ook juist aan dat de Franse competitie niet zoveel voorstelt... daar shinen en in de BPL er niet aan te pas komen. Net zoals Eredivisie spelers wel eens hebben dus.
Ja dat blijf je steeds zeggen alleen is het onduidelijk waarom je dat vindt (en dan gaat het dus niet om PSG en Monaco nu).quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen is het niveau van de Eredivisie wel iets lager dan de Ligue 1.
Je hebt er misschien over heen gelezen, maar Hazard speelde bij Lille.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat blijf je steeds zeggen alleen is het onduidelijk waarom je dat vindt (en dan gaat het dus niet om PSG en Monaco nu).
Dat is mijn argument helemaal nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat is jouw argument. Als je naar de UEFA coefficient kijkt voorbeeld, zie je ook dat in die "overbruggingsjaren" Nederland beter presteerde dan Frankrijk. Op 1 seizoen na, toen Lyon de halve finale CL haalde.
oh sorry dan heeft ie toch gelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hebt er misschien over heen gelezen, maar Hazard speelde bij Lille.
Omdat de teams daar gewoon beter zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat blijf je steeds zeggen alleen is het onduidelijk waarom je dat vindt (en dan gaat het dus niet om PSG en Monaco nu).
'ze zijn gewoon beter'quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat de teams daar gewoon beter zijn.
Hoeft niet qua 1 of 2 spelers zijn, maar in de breedte wel degelijk.
Hun begrijpen mij niet goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:21 schreef x1N2ition het volgende:
wat een konko argumenten in een paar minuten zeg
Ik zei dat ik niet onder de indruk was van de 3 kampioenen, en wellicht kan je Montpellier daar ook nog wel bij rekenen, in die periode. En het enige wat jij zegt is dat Hazard daar speelde en omdat die nu wereldtop is was Lille ook goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is mijn argument helemaal niet
Ik zei alleen zo snel uit mijn hoofd een speler die nu wereld top is en bij Lille ook gewoon goed speelde.
Als je een lijstje van spelers uit de Ligue 1 haal en de Eredivisie is die van de Ligue 1 echt wel beter
Singhquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Een soortgelijk lijstje maar dan van 2010:
[..]
Staan ook een hoop namen op die het totaal niet hebben waargemaakt.
Hoe loop je er een verdediger uit?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Eerste wedstrijd in divisie 2 verloren van een pace- en lobabuser. Vidic werd er op 2 belangrijke momenten uitgelopen dus het wordt tijd voor Kompany.
Ik zeg helemaal niet dat dat niet telt ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet onder de indruk was van de 3 kampioenen, en wellicht kan je Montpellier daar ook nog wel bij rekenen, in die periode. En het enige wat jij zegt is dat Hazard daar speelde en omdat die nu wereldtop is was Lille ook goed.
Vervolgens zeg ik dat Suarez bij Ajax speelde in die periode, maar dat telt dan niet volgens jouw redenering. Tenminste dat leidt ik er aan af dat jij maar blijft roepen dat Ligue 1 in die periode beter was dan Eredivisie.
Een aantal van die lijst:quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Een soortgelijk lijstje maar dan van 2010:
[..]
Staan ook een hoop namen op die het totaal niet hebben waargemaakt.
Goed liep 1 uit 2 bij mij na de patch niet meer gebruikt kans is er aanwezig dat hij slechter is doordat de snelheid omhoog is gegaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe beviel Ronaldinho jou? Ik wil een team met hem en Jô gaan maken
Die van 2008 is ook wel leuk om terug te kijken:quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Ligue 1 was vroeger echt wel beter want alleen Lyon had al Juninho, Benzema, Fred etc.
[..]
Een aantal van die lijst:
Dominic Adiyiah (Reggina)
Hamdan Al Kamali (Al Wahda) geen idee wie het is maar hij is denk ik niet zo bekend.
Khouma Babacar (Fiorentina)
Dedryck Boyata (Manchester City)
Federico Macheda (Manchester United)
Emmanuel Mayuka (Young Boys)
Harmeet Singh (Valerenga)
Robin Soder (IFK Göteborg)
Yannis Tafer (Toulouse)
Ante Vukusic (Hadjuk Split)
Danny Wilson (Liverpool)
Siyanda Xulu (Mamelodi Sundowns)
Sercan Yildirim (Bursaspor)
Manco, Marcellis en Sulejmani in een rijtje met Messi.quote:01) LAUTARO ACOSTA, Delantero (ARGENTINA, Sevilla) 14-03-1988
02) FREDDY ADU, Delantero (GHANA, Benfica) 02-06-89
03) SERGIO 'KUN' AGUERO, Delantero (ARGENTINA, Atlético de Madrid) 02-06-1988
04) ISMAIL AISSATI, Mediocampista (HOLANDA, Utrecht) 16-06-1988
05) ALEXIS SANCHEZ, Delantero (CHILE, Udinese) 19-12-1988
06) JOZY ALTIDORE, Delantero (ESTADOS UNIDOS, Villarreal) 06-11-1989
07) ANDERSON, Delantero (BRASIL, Manchester United) 13-04-1988
08) ARDA TURAN, Mediocampista (TURQUIA, Galatasaray, 30-01-1987
09) SERGIO ASENJO, Arquero (ESPAÑA, Valladolid, 28-06-1989
10) GARETH BALE, Defensa (PAIS DE GALES, Tottenham) 16-07-1989
11) MARIO BALOTELLI, Delantero (ITALIA, Palermo) 12-08-1990
12) EVA BANEGA, Mediocampista (ARGENTINA, Valencia) 29-06-1988)
13) HATEM BEN ARFA, Delantero (FRANCIA, Olympique Marsella) 07-03-1987
14) NIKLAS BENDTNER, Delantero (DINAMARCA, Arsenal) 16-01-1988
15) KARIM BENZEMA, Delantero (FRANCIA, Olympique Lyon) 17-12-1987
16) JEROME BOATENG, Defensa (ALEMANIA, Hamburgo) 03-09-1988
17) BOJAN KRKIC, Delantero (ESPAÑA, Barcelona) 26-08-1990
18) MICHAEL BRADLEY, Mediocampista (ESTADOS UNIDOS, Heerenveen) 31-07-1987
19) BRENO, Defensa (BRASIL, Bayer Münich) 13-10-1989
20) DIEGO BUONANOTTE, Delantero (ARGENTINA, River Plate) 19-04-1988
21) DIEGO CAPEL, Delantero (ESPAÑA, Sevilla) 16-02-1988
22) ANDY CARROLL, Delantero (INGLATERRA, Newcastle) 06-01-1989
23) ANDRE CARVALHAS, Delantero (PORTUGAL, Benfica) 07-03-1989
24) EDISON CAVANI, Delantero (URUGUAY, Palermo) 14-02-1987
25) CESC FABREGAS, Mediocampista (ESPAÑA, Arsenal) 04-05-1987
26) AMIRE CHERMITI, Delantero (TUNEZ, Etoile du Sahel) 26-12-1987
27) MACAULEY CHRISANTUS, Delantero (NIGERIA, Hamburgo) 20-08-1990
28) JONATHAN DE GUZMAN, Mediocampista (CANADA, Feyenoord) 13-09-1987
29) LORENZO DE SILVESTRI, Defensa (ITALIA, Roma) 23-05-1988
30) STEVEN DEFOUR, Mediocampista (BELGICA, Standar de Lieja) 15-04-1988
31) EREN DERDIYOC, Delantero (SUIZA, Basilea) 12-06-1988
32) ANGEL DI MARIA, Mediocampista (ARGENTINA, Benfica) 14-02-1988
33) ROYSON DRENTHE, Mediocampista (HOLANDA, Real Madrid) 08-04-1987
34) KERMIT ERASMUS, Delantero (SUDAFRICA, Feyenoord) 08-07-1990
35) DAMIAN ESCUDERO, Mediocampista (ARGENTINA, Villarreal) 20-04-1987
36) FEDERICO FAZIO, Defensa (ARGENTINA, Sevilla) 17-03-1987
37) GUEIDA FOFANA, Mediocampista (FRANCIA, Fenerbahçe) 16-05-1991
38) GAI ASSULIN, Delantero (ISRAEL, Barcelona) 09-04-1991
39) GIOVANI DOS SANTOS, Delantero (MEXICO, Tottenham) 11-05-1989
40) MAREK HAMSIK, Mediocampista (ESLOVAQUIA, Nápoles) 27-07-1987
41) JOE HART, Arquero (INGLATERRA, Manchester City) 19-04-1987
42) DAWID JANCZYC, Delantero (POLONIA, CSKA Moscú) 23-09-1987
43) JAVI MARTINEZ, Mediocampista (ESPAÑA, Athletic) 02-09-1988
44) MILAN JOVETIC, Delantero (MONTENEGRO, Fiorentina) 02-11-1989
45) JUAN DIAZ, Defensa (URUGUAY, Estudiantesde La Plata) 28-10-1987
46) CHARLES KABORE, Defensa (BURKINA FASO, Olympique Marsella) 09-02-1988
47) YOICHIRO KAKITANI, Mediocampista (JAPON, Cerezo Osaka) 03-01-1990
48) NIKOLA KALINIC, Delantero (CROACIA, Hadjuk Split) 05-01-1988
49) SERGIO CONTAN 'KEKO', Delantero (ESPAÑA, Atlético de Madrid) 27-12-1991
50) ALEXANDER KIROV, Delantero (BULGARIA, Levski Sofía) 25-10-1990
51) TONI KROOS, Mediocampista (ALEMANIA, Bayern Münich) 04-10-1990
52) AARON LENNON, Mediocampista (INGLATERRA, Tottenham) 16-04-1987
53) LUCAS LEYVA, Mediocampista (BRASIL, Liverpool) 09-01-1987
54) LUIS SUAREZ, Delantero (URUGUAY, Ajax) 24-01-1987
55) REIMOND MANCO, Delantero (PERU, PSV Eindhoven) 23-08-1990
56) DIRK MARCELLIS, Defensa (HOLANDA, PSV Eindhoven) 13-04-1988
57) MARKO MARIN, Delantero (BOSNIA, Borussia Monchengladbach) 13-03-1989
58) MARTIN CACERES, Defensa (URUGUAY, Barcelona) 17-03-1987
59) JUAN MATA, Delantero (ESPAÑA, Valencia) 28-04-1988
60) 'MAXI' MORALEZ, Delantero (ARGENTINA, Racing Club) 27-02-1987
61) LIONEL MESSI, Delantero (ARGENTINA, Barcelona) 24-06-1987
62) MIGUEL VITOR, Defensa (PORTUGAL, Benfica) 30-06-1989)
63) NIKOLAY MIJAILOV, Arquero (BULGARIA, Twente) 28-06-1988
64) MARCELO MORENO, Delantero (BOLIVIA, Shakhtar Donetsk) 18-06-1987
65) CLIFFORD MULENGA, Delantero (ZAMBIA, Maccabi Petah) 05-08-1987
66) SAMIR NASRI, Mediocampista (FRANCIA, Arsenal) 26-06-1987
67) KRISZTIAN NEMETH, Delantero (HUNGRIA, Liverpool) 05-01-1989
68) SOTIROS NINIS, Mediocampista (ALBANIA, Panathinaikos) 03-04-1990
69) AUGUSTINE NSUMBA, Mediocampista (UGANDA, SC Villa) 10-05-1987
70) JOHN OBI MIKEL, Mediocampista (NIGERIA, Chelsea) 22-04-1987
71) DANIEL OPARE, Defensa (GHANA, Real Madrid) 18-10-1990
72) RANSFORD OSEI, Delantero (GHANA, Kessben) 05-12-1990
73) DAVID ESPINA, Arquero (COLOMBIA, Niza) 31-08-1988
74) MEZUT OZIL, Mediocampista (ALEMANIA, Werder Bremen) 15-10-1988
75) ALBERTO PALOSCHI, Delantero (ITALIA, Milan) 04-01-1990
76) GIANNIS PAPADOPOULOS, Mediocampista (GRIEGO, Olympiakos) 09-03-1989
77) ALEXANDRE 'PATO', Delantero (BRASIL, Milan) 02-09-1989
78) PABLO PIATTI, Delantero (ARGENTINA, Almería) 31-03-1989
79) GERARD PIQUE, Defensa (ESPAÑA, Barcelona) 02-02-1987
80) SEBASTIAN PRODL, Defensa (AUSTRIA, Werder Bremen) 21-06-1987
81) IVAN RAKITIC, Mediocampista (SUIZA, Schalke O4) 10-03-1988
82) AARON RAMSEY, Mediocampista (PAIS DE GALES, Arsenal) 26-12-1990
83) MICAH RICHARDS, Defensa (INGLATERRA, Manchester City) 24-06-1988
84) DIOGO ROSADO, Mediocampista (PORTUGAL, Sporting Lisboa) 21-02-1990
85) MAMADOU SAKHO, Defensa (FRANCIA, PSG) 13-02-1990
86) LASZLO SEPSI, Defensa (RUMANIA, Benfica) 07-06-1987
87) YOUNG-ROK SHIN, Delantero (COREA DEL SUR, Suwon Samsung) 27-03-1987
88) ALEXANDRE SONG, Mediocampista (CAMERUN, Arsenal) 09-09-1987
89) BOGDAN STANCU, Delantero (RUMANIA, Steaua Bucarest) 28-06-1987
90) MIRALEM SULEJMANI, Delantero (SERBIA, Ajax) 05-12-1988
91) SAMIR NASRI, Mediocampista (FRANCIA, Arsenal) 26-06-1987
92) STEPHEN SUNDAY 'SUNNY', Mediocampista (NIGERIA, Valencia) 17-09-1988
93) MARKEL SUSAETA, Mediocampista (ESPAÑA, Athletic de Bilbao) 14-12-1987
94) THIAGO ALCANTARA, Mediocampista (ITALIA, Barcelona) 11-04-1991
95) ATSUTO UCHIDA, Defensa (JAPON, Kashima Antlers) 27-03-1988
96) JONATHAN URRETAVISCAYA, Delantero (URUGUAY, River Plate) 18-03-1990
97) ANTHONY VAN DEN BORRE, Defensa (RD CONGO, Génova) 24-10-1987
98) JAMES VAUGHAN, Delantero (INGLATERRA, Everton) 14-07-1988
99) THEO WALCOTT, Delantero (INGLATERRA, Arsenal) 16-03-1989
100) ALI YAHYA, Delantero (QATAR, Al-Sadd) 20-01-1988
Blijft toch een baas denk ik, heb 30k voor een gold team maar heb echt geen inspiratie. Ronaldinho en Jô in 4-3-3(4) is het origineelste wat ik kan bedenken momenteelquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goed liep 1 uit 2 bij mij na de patch niet meer gebruikt kans is er aanwezig dat hij slechter is doordat de snelheid omhoog is gegaan
Ik had hem in een 41212quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Blijft toch een baas denk ik, heb 30k voor een gold team maar heb echt geen inspiratie. Ronaldinho en Jô in 4-3-3(4) is het origineelste wat ik kan bedenken momenteel
Alleen Sakho zou ik zelf veranderen met een rechtspoot, maar dat is mijn mening.quote:
Hij kan dan nog alleen kiezen uit Agger of Skrtlquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Sakho zou ik zelf veranderen met een rechtspoot, maar dat is mijn mening.
Sakho, beste keuze. Altijd al gezegd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:35 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij kan dan nog alleen kiezen uit Agger of Skrtl
Ik heb net het duitse deel naar links verplaatst, omdat ik voor Mirallas geen andere keuze meer had (of ik moest voor Chadli/hazard gaan) Die eerste vind ik kut en de tweede is veel te duur voor deze skere boii.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Sakho zou ik zelf veranderen met een rechtspoot, maar dat is mijn mening.
Thanksquote:
Dit heb ik nog niet hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi team man!Wil zelf iets met Mandzu en Rakitic IF gaan maken
Ah, ik had ook mee moeten glitchenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit heb ik nog niet hoor![]()
heb nu 2 skere teams zodra de chem styles stijgen maak ik dit
Djeetje is een kneusje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
[..]!!!!!!!!
Lang over deze zieke hybrid nagedacht zeker.
niet haten man is best moeilijk met die nieuwe chemistry dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
[..]!!!!!!!!
Dit is dan ook wel weer waar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet haten man is best moeilijk met die nieuwe chemistry dingen
Jammer van Joveticquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ah mathijs is dit een goede manier om je geld te besteden?
[ afbeelding ]
Het slaat echt nergens op wat je nu zegt ook voegt het helemaal niks toequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
[..]!!!!!!!!
Helemaal primaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja dat is inderdaad heel erg baggerquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer van Joveticanders had je echt wel een lekkere hybrid gehad
Middenveld misschien wat kwetsbaar... weet niet of je nog steeds zo slecht ben in verdedigenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met loyalty en de juiste manager zit je toch al aan de 9. Kan niet heel slecht zijn dan denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad heel erg baggerdan moet ik met Soldado of Negredo ofzo gaan spelen dus ik neem die 7 chem maar voor lief dan
uiteraard. Maar dan kan eigenlijk alleen Benat weg, wie moet ik daar dan zetten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Middenveld misschien wat kwetsbaar... weet niet of je nog steeds zo slecht ben in verdedigen?
Zwarter dan Sakho worden ze niet snel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helemaal prima
Er zit in ieder geval een neger in.
Oh heet leek me gewoon dat je hier wel lang over had nagedacht, maar niet dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op wat je nu zegt ook voegt het helemaal niks toe
Jij verandert per dag van team wat je na het verkopen van je chemstyles gaat maken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit heb ik nog niet hoor![]()
heb nu 2 skere teams zodra de chem styles stijgen maak ik dit
wtfquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik denk dat ik mijn Cavani maar ga verkopen. Had toch gehoopt er minimaal 50k voor te vangen maar nu moet ik blij zijn met 20k.
Ik maar denken dat ik binnen was toen ik hem in mijn starterspack kreeg. Vidic is ook maar 20k waard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wtfis die gast zo goedkoop. Ga ik binnenkort een team mee maken dan
Dat gevoel had ik ook toen ik Ronaldo kreeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik binnen was toen ik hem in mijn starterspack kreeg. Vidic is ook maar 20k waard.
Waarom, het regent konkohard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet naar buiten#FOK! #zolderkamerautist #regen #kutweer
#teamdsl #letsdoittogether #grabtheshotgunwearegoingtocanadaquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:16 schreef DutchSL het volgende:
Ragequit van tegenstander na mijn eerste kans, stand 0-0.. ik krijg een loss en lig uit de gold cup![]()
[ afbeelding ]
Ik moest onze hond uitlatenquote:
Zal toch wel afgelast zijn? Je trapt het hele veld kapot onder deze omstandighedenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lindgren moet volgens mij nu voetballen
Kunstgras kan gewoonquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest onze hond uitlaten. Nu ben ik zeiknat.
[..]
Zal toch wel afgelast zijn? Je trapt het hele veld kapot onder deze omstandigheden
Ja 4222 gaan spelenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:38 schreef d1ce het volgende:
Oke, vorige ging niet oke en edit knop doet raar. Iemand enig idee?
[ afbeelding ]
Gister gewoon gevoetbald. Ik ben wel 3x uitgegleden bij het nemen van de corner trouwens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest onze hond uitlaten. Nu ben ik zeiknat.
[..]
Zal toch wel afgelast zijn? Je trapt het hele veld kapot onder deze omstandigheden
wat doet Quintero op LM danquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:38 schreef d1ce het volgende:
Oke, vorige ging niet oke en edit knop doet raar. Iemand enig idee?
[ afbeelding ]
quote:Een bejaarde automobilist uit Eelde is zaterdag aan de kant gezet nadat agenten hem met een slakkengangetje over de A28 hadden zien rijden. Dat meldde de politie zondag.
De 77-jarige man reed 40 kilometer per uur op de snelweg bij Haren terwijl het overige verkeer hem met de toegestane snelheid van 120 kilometer per uur passeerde.
Omdat de bestuurder zorgde voor een gevaarlijke situatie is zijn rijbewijs ingevorderd. Hij was het daar niet mee eens en reed achteruit op de vluchtstrook weg. Daarop is de man aangehouden.
raar. In amerika wordt het toch vanavond uitgezonden dus dan staat het er altijd pas in de ochtend op. Vorig seizoen tenminste.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet, rond 6 uur staat het meestal op TPB geloof ik
Jij krijgt veel haatberichten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
Giovinco dribbelt zo lekker
[ afbeelding ]
je moet niet zeiken je kan pas na 50 potjes oordelenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Godver Kompany vuile vuile galsteen is verantwoordelijk voor alle 4 de tegendoelpunten bij zijn debuut____!!
Ik heb nog 0 haatberichten gekregen terwijl ik een dikke crosshoer ben.quote:
Precies maar dat maakt het niet minder pijnlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
je moet niet zeiken je kan pas na 50 potjes oordelen
gr gr
aj7
Deze scoorde nog uit 2 sweaty cross goals.quote:
En die anderen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze scoorde nog uit 2 sweaty cross goals.
Dus ik stuurde naar hem sssssshhhh
ja 6 uur 's ochtends hequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef wonton het volgende:
[..]
raar. In amerika wordt het toch vanavond uitgezonden dus dan staat het er altijd pas in de ochtend op. Vorig seizoen tenminste.
Klose is altijd een god. Zeker nu koppen weer iets belangrijker is dan vorig jaar.quote:
Met Gomez scoor ik amper met het hoofd hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klose is altijd een god. Zeker nu koppen weer iets belangrijker is dan vorig jaar.
Die staat altijd tussen verdedigers in, zelfde met Klose.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met Gomez scoor ik amper met het hoofd hoor
haha hilarisch fuck youquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch vakantie
Gewoon opblijven.
Ik alleen maar. Voorzet met L1 combinerenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met Gomez scoor ik amper met het hoofd hoor
Dat doe ik dus ook, maar op een of andere manier wint hij ze gewoon niet meer en als hij er een wint kopt hij naastquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik alleen maar. Voorzet met L1 combineren
Klose scoorde bij mij juist koppend aan de lopende band.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Maoist het volgende:
[..]
Die staat altijd tussen verdedigers in, zelfde met Klose.
Ik vind Higuain en Vucinic betere koppers die staan altijd goed en raken de bal ook daadwerkelijk
lijkt me vrij goed. Wat voor team had je in gedachte?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe is die SIF Mitroglou eigenlijk? Je kan best een leuk gold team met hem maken.
In 4-3-3 (4):quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lijkt me vrij goed. Wat voor team had je in gedachte?
ik had deze bedachtquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
In 4-3-3 (4):
Weiss als linksvoor, Koné van Bologna op CAM en Hamsik/Kucka op CM. Rest kan gewoon ingevuld worden met Serie A
Met zilver is indd wel veel mogelijk, alleen heb het liefste full gold..quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had deze bedacht
[ afbeelding ]
Lekker middenveld hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had deze bedacht
[ afbeelding ]
Daarna mocht je zeker de herhaling nog 2 keer zien?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Staat het 1-1 in een best spannende pot en dan presteer ik het om in de 90ste minuut uit te verdedigen met een hakje. Waar die gozer amper gevaarlijk is geweest scoort hij hem natuurlijk
Ja, maar dat ben ik gewend. Een goede tijd om een slok drinken te nemen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarna mocht je zeker de herhaling nog 2 keer zien?
Je gaat er goed mee omquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik gewend. Een goede tijd om een slok drinken te nemen.
Gomez gaat nu weer lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij had toch ook Gomez hoe speelt hij bij jou nu
Gomez scoort bij mij amperquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gomez gaat nu weer lekker
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk Lewandowski naast Gomez. Ben net begonnen met puzzelen.
Druk jij altijd L1 in bij een voorzet? Want het heeft toch alleen effect als je buiten de voorzetzone staat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ligt hij je gewoon niet. Kan gebeuren
Dat is dus het rare voor de patch was hij goddelijk goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ligt hij je gewoon niet. Kan gebeuren
is een vroege voorzetquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Druk jij altijd L1 in bij een voorzet? Want het heeft toch alleen effect als je buiten de voorzetzone staat?
Ik heb dan het gevoel dat hij vaker bij de spits aankomt. Met een gewone voorzet valt de bal regelmatig achter de spitsquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Druk jij altijd L1 in bij een voorzet? Want het heeft toch alleen effect als je buiten de voorzetzone staat?
erbinnen niet lijkt mequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan heeft het toch geen effect als je binnen de voorzetzone staat?
Dat lijkt me dan psychisch mja als je denkt dat het werkt... het kan geen kwaad i.i.g.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dan het gevoel dat hij vaker bij de spits aankomt. Met een gewone voorzet valt de bal regelmatig achter de spits
Djeetjequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:43 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zal ik toch wel eens de EAids kwijt zijn
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Djeetjewelk team gebruik je?
Gomez en Lewan omdraaien. Je CDM's omdraaien en dan Joaquin RM.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik Gomez en Lewan op 10 chem?
Gomez heeft al loyalty.
nvmquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gomez en Lewan omdraaien. Je CDM's omdraaien en dan Joaquin RM.
Dat is de optie met de minste wijzigingen.
Dan draai je Santana en Boateng toch om. Of Hummels.quote:
Is het ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan psychisch mja als je denkt dat het werkt... het kan geen kwaad i.i.g.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan draai je Santana en Boateng toch om. Of Hummels.
Zei toch nvm?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Boateng en Santana van positie omwisselen
Joaquin lijkt me rukquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:51 schreef Thorb het volgende:
MISSCHIEN OOK JE VERDEDIGERS VAN POSITIE WISSELENNNNNNNN
Mensen geef onze Limbo nou even de tijd om zelf na te denken
Crookkie vond hem nog wel aardig geloof ik. Verder is hij niet zo snel nee, wel een van de beste crossers uit het spel. Andere opties worden wat lastiger in te bouwen. Dan moet je bijv. Merkel (een zilverquote:
quote:
Ik ga hem morgen eens proberen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Crookkie vond hem nog wel aardig geloof ik. Verder is hij niet zo snel nee, wel een van de beste crossers uit het spel. Andere opties worden wat lastiger in te bouwen. Dan moet je bijv. Merkel (een zilver) op CAM zetten met alleen Duitsers op CDM en Blas op RM. .
Ja klopt! Moet wel goed komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan zo'n chemistry kaartje er nog op doen, dan komt hij op 79
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |