SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoe speelt 442 (2) bij jou ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Eerste silverteam waarmee ik overweg kan dit jaar, zoek alleen nog een vervanger voor Holla want die is gewoon te klein/zwak.
[ afbeelding ]
Vilhena misschien?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Eerste silverteam waarmee ik overweg kan dit jaar, zoek alleen nog een vervanger voor Holla want die is gewoon te klein/zwak.
[ afbeelding ]
Ik vind het redelijk lekker spelen, net alleen gewoon een puur aids potje doordat Bruma rood kreeg en Holla dus Gomis moest dekkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt 442 (2) bij jou ?
Sinds de patch heb ik grote eaids met die formatie
Vilhena is wel erg duur op CVM, maar is te proberen. Bewust voor Kongolo gekozen door z'n heading.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vilhena misschien?
Edit: En je hebt Rekik, nog, niet? Die is in Seasons in ieder geval een stukje beter dan Bruma. Wellicht kun je Rekik-Bruma proberen
442(2) is naar mijn mening de meest gebalanceerde formatie. Je moet wel heel goed op workrates lettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt 442 (2) bij jou ?
Sinds de patch heb ik grote eaids met die formatie
wat een kkgierquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:29 schreef BDIL het volgende:
Wat een gast in onze fb groep![]()
Loopt hij te vertellen dat hij een samenvatting heeft voor wie hem nodig heeft om vervolgens te vertellen dat hij 5 euro wil per persoon na 20 reacties
Effe op zijn plek gezet
Nice, was t lekker?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
Na gisteren ben ik nu een volwassen jongen
Hahahah ff gelezen, wat een gozerquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:29 schreef BDIL het volgende:
Wat een gast in onze fb groep![]()
Loopt hij te vertellen dat hij een samenvatting heeft voor wie hem nodig heeft om vervolgens te vertellen dat hij 5 euro wil per persoon na 20 reacties
Effe op zijn plek gezet
Ja ik moest er wat van zeggenquote:
Die is van vorig jaar toch? Dat was een ander boek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik moest er wat van zeggenEcht mooi dat iemand ook een hele samenvatting erop gooit
Ja ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die is van vorig jaar toch? Dat was een ander boek.
Maar tot deel E lijkt het mij wel heel erg op wat we hebben gehad in hfdst 1 tm 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat het een ander boek was vorig jaar weet ik zeker ja.
Deed het pijn ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
Na gisteren ben ik nu een volwassen jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |