Behalve in Ria's op de campings aantrekkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef Pumatje het volgende:
Frankrijk, faalland....... in everyyythingg
Je hebt inderdaad seeded en non-seeded landen. Overigens gaat de FIFA mogelijk bepalen dat Frankrijk wel seeded wordt omdat ze minder oefenwedstrijden hebben gespeeld o.i.d.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze kunnen ook Frankrijk loten toch?
Daar doet Portugal het op een of andere manier altijd slecht tegen.
Indien Uruguay wint tegen Argentinie en zich niet plaatst tegen Jordanie dan komen we natuurlijk in de 1e pot.quote:
Ze hebben minder kwalificatiewedstrijden gespeeld (poule van 5), waardoor ze minder punten hebben kunnen scoren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad seeded en non-seeded landen. Overigens gaat de FIFA mogelijk bepalen dat Frankrijk wel seeded wordt omdat ze minder oefenwedstrijden hebben gespeeld o.i.d.
Ja, inderdaad. Een stunt kan natuurlijk altijd maar ik schat het Jordaanse voetbalteam niet heel hoog inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Indien Uruguay wint tegen Argentinie en zich niet plaatst tegen Jordanie dan komen we natuurlijk in de 1e pot.
Kans van 0,0001%; I know.
Dat systeem is dan ook redelijk vreemd, Elo rating is een beter beeld (en ja in dat systeem wordt ook automatisch rekening gehouden met de zwakheid van de tegenstander) In de Elo ranking schommelt NL meestal rond plek 5 , met uiteraard Spanje, Dui, Brazilië erboven. Een landje als Zwitserland staat daar 20ste en de Belgen staan wat hoger, die zijn flink aan het stijgen en komen zo langzaam aan de top 10 inquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:32 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Zwitserland staat 14e en kan nog gevaar opleveren??
Die hebben dit jaar maar 2 oefenwedstrijden gespeeld, slim.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Slobeend het volgende:
Zwitserland groepshoofd is echtDat is net zoiets als dat VI de televizierring wint, maar dan zonder de euforie.
Zoveel maakt het toch niet uit? Eigenlijk is het beter om niet in een pot met Zwitserland te zitten. Hoewel ze ongetwijfeld een stugge tegenstander zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef TLC het volgende:
Niemand neemt de FIFA toch meer serieus als Zwitserland groepshoofd gaat worden, als ze de FIFA al serieus namen..
Onder. Italië moest verliezen.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat zijn dan de puntenaantallen van NL en Italie (inclusief getallen achter de komma)?
Huidige stand achter de komma is niet bekend, blijkbaar.quote:Italië is al gekwalificeerd voor het WK en treft dinsdag Armenië, dat ondanks de vijfde plaats in Groep B nog een kleine kans heeft om tweede te worden. Als Italië gelijkspeelt en Oranje wint, eindigen die twee landen zelfs gelijk. Dan kijkt de FIFA naar de cijfers achter de komma. Het puntentotaal van Nederland op de lijst van september 1058,29 (1058) is daarbij naar beneden afgerond en dat van Italië juist naar boven: 1198,69 (1199).
Hoe kan Shreyas net dan zo stellig zeggen dat we onder Italie staan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
/50
[..]
Huidige stand achter de komma is niet bekend, blijkbaar.
Hij is dom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef ThijsTH het volgende:
H
[..]
Hoe kan Shreyas net dan zo stellig zeggen dat we onder Italie staan?
Het is dus nog 50/50?
net zoals het boven werd vermeld.quote:Italië is al gekwalificeerd voor het WK en treft dinsdag Armenië, dat ondanks de vijfde plaats in Groep B nog een kleine kans heeft om tweede te worden. Als Italië gelijkspeelt en Oranje wint, eindigen die twee landen zelfs gelijk. Dan kijkt de FIFA naar de cijfers achter de komma. Het puntentotaal van Nederland op de lijst van september 1058,29 (1058) is daarbij naar beneden afgerond en dat van Italië juist naar boven: 1198,69 (1199). Als Italië wint, kan Oranje er zeker niet overheen.
Misschien had hij net als ik verkeerd opgevat dat Italië niet nu op basis van decimalen boven ons staat, maar een maand geleden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef ThijsTH het volgende:
H
[..]
Hoe kan Shreyas net dan zo stellig zeggen dat we onder Italie staan?
Het is dus nog 50/50?
Dat gaat dus om de ranglijst van september. Er blijkt niet uit of en zo ja waarom Italië die decimalen ook voor de volgende ranglijst meekrijgt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is dom.
Dit is het gewoon.
[..]
net zoals het boven werd vermeld.
Naja ik denk nog steeds dat de FIFA gewoon Italië het voordeel geeft, of het moet echt gek lopen daar in Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gaat dus om de ranglijst van september. Er blijkt niet uit of en zo ja waarom Italië die decimalen ook voor de volgende ranglijst meekrijgt.Het is theoretisch mogelijk dat Italië net als Nederland op 1136 uitkomt maar op decimalen verliest.
Een maand geleden stonden ze juist ONDER ons (als het alleen op decimalen beslist zou worden dan). De reden dat ze toen hoger stonden is gewoon omdat ze meer punten hadden. Maar hun puntenaantal was naar boven afgerond en de onze naar onderen. Dus als er dan na vandaag alleen hele punten bijkomen (al weet je niet of dat zo is, zeker ook niet omdat er ook getallen weg vallen na vandaag van eerder gespeelde wedstrijden die wellicht wel komma getallen bevatten) dan zou NL op basis van decimalen boevn Italie staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien had hij net als ik verkeerd opgevat dat Italië niet nu op basis van decimalen boven ons staat, maar een maand geleden.
Mwah de meest faire tie-breaker regel lijkt me om te kijken wie er op het vorige WK verder kwam. Maarja, je weet het nooit met de FIFA.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik denk nog steeds dat de FIFA gewoon Italië het voordeel geeft, of het moet echt gek lopen daar in Zuid-Amerika.
Precies. Maar dat kun je voor zover ik weet niet uitrekenen of controleren nu. Blijft spannend dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Een maand geleden stonden ze juist ONDER ons (als het alleen op decimalen beslist zou worden dan). De reden dat ze toen hoger stonden is gewoon omdat ze meer punten hadden. Maar hun puntenaantal was naar boven afgerond en de onze naar onderen. Dus als er dan na vandaag alleen hele punten bijkomen (al weet je niet of dat zo is, zeker ook niet omdat er ook getallen weg vallen na vandaag van eerder gespeelde wedstrijden die wellicht wel komma getallen bevatten) dan zou NL op basis van decimalen boevn Italie staan.
Het gaat gewoon om die decimalen. De kans dat die op drie na de komma gelijk zijn is astronomisch klein.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:17 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mwah de meest faire tie-breaker regel lijkt me om te kijken wie er op het vorige WK verder kwam. Maarja, je weet het nooit met de FIFA.
Hangt er van af hoe het systeem werkt. Het zou ook kunnen dat ze bijv alleen in derden van punten achter de komma doen (0,33, 0,67 en 1). Dan is er 50% kans dat het puntenaantal achter de komma zelfs gelijk is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om die decimalen. De kans dat die op drie na de komma gelijk zijn is astronomisch klein.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:20 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe het systeem werkt. Het zou ook kunnen dat ze bijv alleen in derden van punten achter de komma doen (0,33, 0,67 en 1). Dan is er 50% kans dat het puntenaantal achter de komma zelfs gelijk is.
quote:Het puntentotaal van Nederland op de lijst van september 1058,29 (1058) is daarbij naar beneden afgerond en dat van Italië juist naar boven: 1198,69 (1199)
quote:"A draw (1136 pts) could leave Italy level with the Netherlands in which case Oranje has the advantage (1135.95 over 1135.61)"
Dus we worden Groepshoofd? ( waarschijnlijk )quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is blijkbaar:
Nederland 1135,95
Italië 1135,61
[..]
Nee, als het waar is wat Knurft-Zork3 zegt (en daar ga ik wel vanuit) moeten we nog steeds één ander team achter ons laten omdat Zwitserland meer punten heeft gehaald. Dus a) Uruguay of Colombia moet vanavond niet winnen of b) Uruguay moet uitgeschakeld worden in de play-offs door Jordanië.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus we worden Groepshoofd? ( waarschijnlijk )
Nee, alleen als Uruguay of Colombia nog faalt. En de punten hierboven ook daadwerkelijk kloppen. En de FIFA Nederland niet alsnog naait met een ter plekke verzonnen extra regeltje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus we worden Groepshoofd? ( waarschijnlijk )
Oké. Allemaal op een rijtje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer.
Ik hoop gewoon dat Uruguay verliest.
Als Uruguay gelijk speelt, wat dan?
Ik begin toch 10 uur dus waarom nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké. Allemaal op een rijtje.
Huidige stand:
Zwitserland 1138
Nederland 1136,hoog
Italië 1136,laag
Uruguay en Colombia staan boven Nederland, maar enkel bij winst. Bij gelijkspel redden ze het niet (1102 en 1106 komen ze dan op). Bij verlies komen ze daaronder. Bij winst komen ze op 1164 en 1178 respectievelijk. Eén van tweeën moet dus verliezen, dan stijgt Nederland een plaatsje de top 7 in.
Voor de nachtmensen: beide wedstrijden zijn over iets minder dan een uur om 1:30 onze tijd.
Ik begin om 11:00 uur, maar ik val nu al half dood, ga slapen gekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik begin toch 10 uur dus waarom niet
Was maandag en vandaag al vrij dus ik heb al uitgeslapenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik begin om 11:00 uur, maar ik val nu al half dood, ga slapen gek
De stamina van de jeugd....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was maandag en vandaag al vrij dus ik heb al uitgeslapen
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De stamina van de jeugd....
nou veel plezier met de match dan, ik duik erin.
Vroeger zond Sport1 dit soort wedstrijden nog wel eens uitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik begin toch 10 uur dus waarom niet
Ben je verbannen geweest ? Ik heb je al lang niet meer weten posten om Belgen te Bashen ? Wanneer haal je je archief krantenartikels weer boven ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben het WK al zo goed als gewonnen als je de Sporza-commentators mag geloven.
"We hebben de meest getalenteerde ploeg ter wereld...als iemand het verdient om wereldkampioen te worden, dan zijn wij het wel"_____________________!
Ga je kijken? Ik ben druk bezig maar krijg een signaaltje als er gescoord wordt en lees ook wel af en toe hier meequote:
Ik kan me niet voorstellen dat Argentinië gaat verliezen van Urugayquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
1-0 Uruguay. Dat begint al lekker.edit: Paraguay ook op 1-0. Worden dit doelpuntenfestijnen?
BUENOS AIRES -quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Argentinië gaat verliezen van Urugay
Argentinië is extreem verzwakt. edit: Dat bericht van DaveDave zocht ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Argentinië gaat verliezen van Urugay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |