abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132112485

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

pi_132112507
Ongeveer 28 uur over het vorige topic gedaan
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:56 schreef mujentas het volgende:

[..]

Mja, als de medewerker tekent, heb je geen vergunning nodig.
Klopt uiteraard
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:04:28 #3
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_132112578
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hoe komt dat eigenlijk dat je zo tevreden bent? Ik dacht dat je een tijdje terug aan het klagen was dat je na sluitingstijd altijd een half uurtje onbetaald moet dweilen?
Klopt! Blijf het ook schandalig vinden. Tegenwoordig hebben we het vaak echter in een kwartier klaar, omdat we niet meer elke dag uitvoerig hoeven schoon te maken. Daarnaast heeft elk voordeel z'n nadeel. Niet alles kan altijd rozegeur en maneschijn zijn, of wel? Hoop op perfectie is een utopische gedachte en derhalve niet verstandig. Afgezien van dat is het verder heel relaxed bij mij.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_132112661
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:04 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Klopt! Blijf het ook schandalig vinden. Tegenwoordig hebben we het vaak echter in een kwartier klaar, omdat we niet meer elke dag uitvoerig hoeven schoon te maken. Daarnaast heeft elk voordeel z'n nadeel. Niet alles kan altijd rozegeur en maneschijn zijn, of wel? Hoop op perfectie is een utopische gedachte en derhalve niet verstandig. Afgezien van dat is het verder heel relaxed bij mij.
Ik ben ook best tevreden hoor. Denk ook niet dat wij mogen klagen, onbetaald overwerken doen wij niet.

Natuurlijk is er wel eens gezeur tegenover elkaar wat er niet goed is gegaan, maar je moet elkaar ook een beetje scherp houden dus dat is ook helemaal niet erg :)
pi_132112700
Geen TT gerelateerd aan mij en mijn eet- / drinkgewoontes _O_
pi_132112718
vandaag even 60 emailadressen van klanten opgehaald om in te voeren voor het klantenpanel. Onze OM zet daar erg hoog op in dus hopelijk gat dit helpen. Onder de inschrijvingen word 50 euro aan boodschappen verloot.
pi_132112776
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:10 schreef ikbenschipper het volgende:
vandaag even 60 emailadressen van klanten opgehaald om in te voeren voor het klantenpanel. Onze OM zet daar erg hoog op in dus hopelijk gat dit helpen. Onder de inschrijvingen word 50 euro aan boodschappen verloot.
Bij ons zijn de SM + ASM een aantal keer in de winkel gaan staan de afgelopen weken om hetzelfde te doen. Onze response was normaal gesproken < 10. Hopelijk gaan we de 100 halen. Maar ja, dat klanten zeggen dat ze het zullen invullen, wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen.
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:14:02 #8
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_132112801
Oh haha, wat vinden jullie van deze:

Kindertoetjes, van die prinsessenyoghurt bakjes, gaan logischerwijs per 4. Een klant haalde er 2 los ( de 2 waar de streepjescode aan zat ) en kwam die afrekenen. Ik had toen nog niks door en scande ze. Daarna komt 'ie met de bon naar mij toe, om te vragen waarom hij niet de helft van de prijs moest betalen, maar de volle mep. En maar niet willen begrijpen dat dit geen kaas, of brood, een fles cola, of een ander soortgelijk iets is, maar zaken waarvan gewoon geen 'losse' producten of prijzen naar gewicht of hoeveelheid bestaan :'). Sommige mensen wil je echt wat aandoen. Uiteindelijk heeft 'ie toen maar de andere 2 bakjes ook meegenomen.
pi_132112815
Wat doet die hamster eigenlijk nog in de OP? :')
pi_132112862
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:14 schreef OudeBok het volgende:
Oh haha, wat vinden jullie van deze:

Kindertoetjes, van die prinsessenyoghurt bakjes, gaan logischerwijs per 4. Een klant haalde er 2 los ( de 2 waar de streepjescode aan zat ) en kwam die afrekenen. Ik had toen nog niks door en scande ze. Daarna komt 'ie met de bon naar mij toe, om te vragen waarom hij niet de helft van de prijs moest betalen, maar de volle mep. En maar niet willen begrijpen dat dit geen kaas, of brood, een fles cola, of een ander soortgelijk iets is, maar zaken waarvan gewoon geen 'losse' producten of prijzen naar gewicht of hoeveelheid bestaan :'). Sommige mensen wil je echt wat aandoen. Uiteindelijk heeft 'ie toen maar de andere 2 bakjes ook meegenomen.
Die bakjes gaan echt heel vaak los :r Haal ook heel vaak halve uit restanten krat :') Best irritant
pi_132112881
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef mujentas het volgende:

[..]

Bij ons zijn de SM + ASM een aantal keer in de winkel gaan staan de afgelopen weken om hetzelfde te doen. Onze response was normaal gesproken < 10. Hopelijk gaan we de 100 halen. Maar ja, dat klanten zeggen dat ze het zullen invullen, wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen.
Wij hebben dat nu mooi even bij de proeverij medewerker neergelegd :). En over 2 weken bij de gastvrouwen :). Ik heb genoeg klantencontact maar ga niet hele tijd bij zo'n tafel staan actief benaderen helpt i.i.g. Met de laptop in de winkel was eerst het idee maar ja dat koste best veel tijd met invullen enzo dus verzamelen we maar de mailadressen.
pi_132112894
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:14 schreef mujentas het volgende:
Wat doet die hamster eigenlijk nog in de OP? :')
wachten op de volgende hamsterrrrrrrrrrrrrrrrrrr weken :)
pi_132112937
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:17 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Wij hebben dat nu mooi even bij de proeverij medewerker neergelegd :). En over 2 weken bij de gastvrouwen :). Ik heb genoeg klantencontact maar ga niet hele tijd bij zo'n tafel staan actief benaderen helpt i.i.g. Met de laptop in de winkel was eerst het idee maar ja dat koste best veel tijd met invullen enzo dus verzamelen we maar de mailadressen.
'Bent u geïnteresseert in een stukje worst en een enquete?'
pi_132112974
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

:P
pi_132112998
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:19 schreef mujentas het volgende:
Zonder enquete geen worst! :)
_
Vorige week waren ze bij ons vergeten de Halloween( :') ) display van Smarties in te sturen, dus die ging vandaag alsnog de winkel in. Alsof wij nog niet genoeg displays in de winkel hebben staan., ;(
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:22:51 #16
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_132113005
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die bakjes gaan echt heel vaak los :r Haal ook heel vaak halve uit restanten krat :') Best irritant
Hij had ze zelf doormidden gebroken -_-.
pi_132113075
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:22 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Hij had ze zelf doormidden gebroken -_-.
Ik gooi ze nog liever weg dan ze voor de helft te verkopen. Dan doet hij het de volgende keer weer.
pi_132113088
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik gooi ze nog liever weg dan ze voor de helft te verkopen. Dan doet hij het de volgende keer weer.
Door de helft verkopen gaat dus niet. :P

edit: niet goed gelezen. nvm :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2013 00:26:51 ]
pi_132113097
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:22 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zonder enquete geen worst! :)
_
Vorige week waren ze bij ons vergeten de Halloween( :') ) display van Smarties in te sturen, dus die ging vandaag alsnog de winkel in. Alsof wij nog niet genoeg displays in de winkel hebben staan., ;(
Halloween display? Is het niet gewoon de sintdisplay? Want daar zat wel een smartie variant bij.

Overigens wacht ik al op de displays voor Sint Maarten.
pi_132113125
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:26 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Halloween display? Is het niet gewoon de sintdisplay? Want daar zat wel een smartie variant bij.

Komen na kerst ook nog Driekoningen displays? :7 :')_
pi_132113128
quote:

[..]

Die blauwe zakken snoep van vorig jaar raakten we aan de straatstenen niet kwijt :(
pi_132113180
quote:

Hij was meer halloween dan sinterklaas, vond ik. Zaten onder andere versierde pompoentjes in.
pi_132113209
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die blauwe zakken snoep van vorig jaar raakten we aan de straatstenen niet kwijt :(
wij hebben 4 3 displays besteld met dingen die wel opnieuw verpakt zijn. Los snoep vond ik als kind al niks en zou ik dus ook niet aan de deur weggeven of inkopen dus.

*edit*
pi_132113234
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet dan. Kan me van vorig jaar niks meer herinneren. :)
pi_132113245
Deze was het volgens mij

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')