quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Komt het ook wel eens andersom voor?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Het was een Nederlands/Russische bruiloftHij NL, zij R
Wat een uitsloverijquote:
Postorder bruidegom?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens andersom voor?
Op Russische mannen zitten Nederlandse vrouwen niet te wachten volgens mijquote:
Vast... maar dat is niet belangrijk... Maar ik denk wel dat zij hier studeerde ofzo... Geen mail order bridequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens andersom voor?
Ehh... ja misschien wel. Wel erg mooi natuurlijk... Ophalen bij hotel grande aan de grachten van Amsterdam... en afzetten achter het muziektheater. Waar ze op een schip gingen feestenquote:
Af en toe zie ik combinaties waarvan ik niet snap dat hij voor haar kiest en vice versa..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op Russische mannen zitten Nederlandse vrouwen niet te wachten volgens mij
Hmja, lijkt me wel tof om eens mee te makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Ehh... ja misschien wel. Wel erg mooi natuurlijk... Ophalen bij hotel grande aan de grachten van Amsterdam... en afzetten achter het muziektheater. Waar ze op een schip gingen feesten
Noem eens een voorbeeldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe zie ik combinaties waarvan ik niet snap dat hij voor haar kiest en vice versa..
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, ik zette de meegegeven cd aan en het eerste nummer was van Jay-zHet kon niet beter beginnen
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, lijkt me wel tof om eens mee te maken
[..]
Noem eens een voorbeeld
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebben![]()
Munneyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van die jonge meiden die iets met zo'n ouwe zak hebben![]()
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Munney
vader figuur
of gewoon echte liefde
Maar meestal optie 1 of 2
Zei ik dan iets over Njos?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...
Geld heb ik niet nodig en een vader heb ik al, de allerliefste zelfsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij Njos is het natuurlijk 3! Wat denk je wel niet van d'r...
Dus je besteld ze wel uit Rusland?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geld heb ik niet nodig en een vader heb ik al, de allerliefste zelfs
Dus goed ingeschat
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russischquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus je besteld ze wel uit Rusland?
Ben je goed in accenten herkennen Dyon? Van de week zag ik een film met sterk nep Russische accenten, dus misschien zette hij wel een sterk nep Nederlands accent opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waaghals had wel een ligt accent, maar het leek me nou niet Russisch
Ik ben een ster in het herkennen van accenten...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je goed in accenten herkennen Dyon? Van de week zag ik een film met sterk nep Russische accenten, dus misschien zette hij wel een sterk nep Nederlands accent op
Dat blijkt welquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben een ster in het herkennen van accenten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |