SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
Het ziet er inderdaad niet uit, maar het is wel de officiële transliteratie...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die namen van de Russen op teletekst zijn altijd zo grappigGisteren hebben Samedov, Faizoelin, Kerzjakov en Gloesjakov gescoord.
http://www.sofifa.com/nl/14w/p/147406-matias-fernandez en Wellington Silva hebben nu 5* in H2H
Matigolquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die namen van de Russen op teletekst zijn altijd zo grappigGisteren hebben Samedov, Faizoelin, Kerzjakov en Gloesjakov gescoord.
http://www.sofifa.com/nl/14w/p/147406-matias-fernandez en Wellington Silva hebben nu 5* in H2H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://wefut.com/en/forum/subcategory/2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg dit altijd als ik naar de volgende pagina wil gaan van mijn gemaakte teams
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:19 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]gaar teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
coins kopen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon bijelkaar geschraapt die BPL, van wat ik in mn club had + wat gerichte aankopen.
Nee man, heb geen habbo credits meer. Mijn ouders willen me geen beltegoed meer geven en mn buurjongen is op vakantie.quote:
je zus kreeg nog geld van me dus komt wel goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man, heb geen habbo credits meer. Mijn ouders willen me geen beltegoed meer geven en mn buurjongen is op vakantie.
k, cheersquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je zus kreeg nog geld van me dus komt wel goed
Zeker met je 2e account gekocht.quote:
Marchisio of Diamanti zijn beide fijn Pirlo is kutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken wie ik op CM ga zetten uit italie, Twijfel het meest tussen Marchisio of Pirlo of Diamanti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |