Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Netjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had sowieso vantevoren echt al veel geblowd, waren heel donkergrijs van kleur, bijna zwart (geen idee welke soort, kan zijn dat mijn vriend dat heeft gezegd maar ik het niet heb gehoord) was ongeveer een handjevol, iets meer. zal geen 10 gram zijn geweest denk ik. ik merkte dat golvende gevoel af en toe een beetje maar psychologisch had ik wel echt een ephiphanie, toen ik me bedacht dat ieder atoom oneindig malen vergroot kan worden en in het kleinste van het kleinste een universum zit. toen visualiseerde ik het me en probeerde er niet meer aan te denken. de rest van mijn herinnering zijn flarden van de avond die niets te maken hebben met de "trip", of dingen waarvan ik niet zeker weet of ik ze gedroomd heb
klopt, sowieso dat je lichaam je denken beperkt, en je bewustzijn ook omdat het imo een stuk bewustzijn van een groter geheel isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
En volgens mij, hoe jouw hersens fysiek in elkaar zijn gezet, limiteert hoe jouw brein mentaal werkt.
R U SRSquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
En volgens mij, hoe jouw hersens fysiek in elkaar zijn gezet, limiteert hoe jouw brein mentaal werkt.
Dat is sowieso! Daar ben ik ook achter gekomen na lang filosoferen met een vriend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, sowieso dat je lichaam je denken beperkt, en je bewustzijn ook omdat het imo een stuk bewustzijn van een groter geheel is
Ik bedoel het niet op de obvious manier, ik bedoel het op een veel diepgaandere manier.quote:
Trek snel de internetkabel er uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef Snowbells het volgende:
Help klojo probeert mij agressief te hosselen
Sowieso. Anders zou ze geen moemoe hetenquote:
Ik ben nu bijna 2 maanden "gestopt", eerder flink geminderd, doe het nu hooguit 1 keer in de 2 weken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:06 schreef Gummiebeer het volgende:
6 weken gestopt maar toch weer begonnen op eigen advies.![]()
Advies: Nooit stoppen wegens een ander persoon, dat werkt niet
he liefje we hebben al 2 dagen verkeringquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Stu schatje lang niet gezien *kust op de kond*
IS DIT NIET ECHT?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
he liefje we hebben al 2 dagen verkeringen het gaat nog steeds goed.
gister heb ik ook echte verkering gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |