SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon niet met dat soort spelers spelen vanwege vorige Fifa'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sturridge is echt een klasse beter dan Jovetic
Haten op Sturridge maar wel met Remy spelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet met dat soort spelers spelen vanwege vorige Fifa's![]()
Ik heb trouwens Remy - Jovetic als aanvallers nu.
Ja ik dacht eraan toen het typtequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op Sturridge maar wel met Remy spelen
Vooral die vlak voor tijd, leeg doel en gewoon naast schietenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die schoten van jou kan je niet echt schoten noemen though.
Rematch? Ga ik met mijn mindere team.
Snellerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik dacht eraan toen het typte![]()
Maar dan heb ik toch meer met Remy![]()
Het is nu gewoon FIFA 13 maar dan slechterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:03 schreef BDIL het volgende:
Deze patch heeft naar mijn mening een FIFA 13 update gekregen, kut ground passes en een snellere gameplayBovendien is skillen ook weer FIFA 13 style, zo snel mogelijk knoppen rammen
toen ik om kwart over zeven op de fiets zat vanochtend was het droog hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:02 schreef Thorb het volgende:
Het heeft gewoon 24 uur achter elkaar geregend volgens mij
Ook wel terecht met 8-1quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
3 Nederlanders![]()
Ozbilizquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
3 Nederlanders![]()
IF zou 90+ long shots en shot power hebben, verder geen geweldige statsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ozbilizzijn nif is echt heel goed
Meteen ook een verzuurde reactie nav mijn Castaignos suggestie haha, zo kansloosquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef dion_v_k het volgende:
vandermar actief op het ea forum![]()
Door de manier waarop hij dit topic verliet vind ik het een triest mannetje
ja het blijft lachen met die gast #kafvanhetkorenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meteen ook een verzuurde reactie nav mijn Castaignos suggestie haha, zo kansloos
Zo GTA doen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
1 potje post patch gespeeld en er alweer helemaal klaar meesorry.
hoge steekballen nog steeds OP, verdedigers reageren minder kut maar nog steeds te kut om het leuk te maken. hoge druk gaat nog steeds nergens over.
blehhhhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |