We hebben besloten dat we niet belazerd willen worden. Dus: doe gewoon wat je leuk vindt en waar je zin in hebt. En je weet zelf dondersgoed wanneer je de kluit aan het belazeren bent. Dát is het moment dat je ff zal moeten gaan nadenken of dit wel de bedoeling is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihgihg het lijkt mij al zo ontspannend dat het kan, dat ik me kan voorstellen dat je er nooit echt behoefte aan hebt
Hebben jullie dan een don't ask don't tell policy, of alles in het open?
Ja! Absoluutquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ons bij het volgende agendapunt brengt. Kerstbomen. Met of zonder kluit?
Ja. Wij zouden echt een goed bestuur zijn.quote:
We kunnen ons wel gaan verhuren als interimbestuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Wij zouden echt een goed bestuur zijn.
Ja.
Nee.
Nee.
Ja.
DRANK!
Ja! Want we hebben ook bijzonder vaak bijzonder goede ideeën!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef Queller het volgende:
[..]
We kunnen ons wel gaan verhuren als interimbestuur
Dus! Opgelost!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja! Want we hebben ook bijzonder vaak bijzonder goede ideeën!
En dan weer uit onze eigen tuin halen? Nah, ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef LizzyAdam het volgende:
Met. En het aller aller aller leukste aan kerst is je kerstboom uit t raam donderen
Angela Schijf
Neeeuhneeeuhneeeuh. Daar moeten we duidelijk een slaafje voor. Jij de facturen. Het slaafje de acquisitie. Ik de rest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Dus! Opgelost!
Doe jij de acquisitie, dan doe ik de facturen
Heb je iemand op het oog??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeeuhneeeuhneeeuh. Daar moeten we duidelijk een slaafje voor. Jij de facturen. Het slaafje de acquisitie. Ik de rest.
Nee, maar die trekken we wel bij Dactylo weg joh. Komt goed.quote:
Nou, lijkt me prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar die trekken we wel bij Dactylo weg joh. Komt goed.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou, lijkt me prima.
Van de week gewoon beginnen, of moet jij nog steeds een beetje overgeven af en toe?
Ik heb geen 2-hoog...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef LizzyAdam het volgende:
Neehee. Op straat. 2 hoog voor he. Anders ligt je huis vol met naalden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt
Anywayzzzz, ik ga mog even met de mrs op de bank Netflixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |