SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoezo ?quote:
DE TERING 2 KEER VERLOREN ECHT SLECHT.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo ?
Had gewoon netjes een record van 12-1-2 de afgelopen 15 wedstrijden
HOU JE BEK KUT VENT BEN ER NU ECHT KLAAR MEEquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DE TERING 2 KEER VERLOREN ECHT SLECHT.
Jij slaat al helemaal geen deuk in een pakje boterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
HOU JE BEK KUT VENT BEN ER NU ECHT KLAAR MEE
9 euquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef wonton het volgende:
Als iemand coins van mij wil kopen. 100k voor 15euro
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij slaat al helemaal geen deuk in een pakje boter
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Djeetje die moet je gewoon de hoek in knallen. Niet van dat poesjesgedrag. Vuile finessehoer.
Dan nog hoort hij deze gewoon te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Djeetje die moet je gewoon de hoek in knallen. Niet van dat poesjesgedrag. Vuile finessehoer.
1. Waarom een finesse rechtdoor, doe dan gewoon 2x b of hard in de hoek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan nog hoort hij deze gewoon te maken
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarom is Rooney zo goedkoop eigenlijk, zijn stats zijn sick en 85 strength
....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Rooney ga ik ook nog halen, heel cheap voor wat hij voor stats heeft
high/high work rates, zou hem dan alleen als CAM gebruikenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
beviel mij beter dan ozilquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
of CM is hij ook een beestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:26 schreef Maoist het volgende:
[..]
high/high work rates, zou hem dan alleen als CAM gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |