En Southland!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan zou ik The Wire toch echt maar eens een kans geven. Superrealistisch in ieder geval. The Shield al gezien? 24? Sopranos? Allemaal toppers. Al vond ik The Shield wat minder, vooral op de manier hoe het gefilmd werd. Snel en schokkerig, daar hou ik niet zo van.
Vrienden van mij die het wel kijken zeggen dat het gewoon elke keer weer een nieuwe moord is per aflevering. Dat is toch een procedural of niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat verklaart alles. Maar heb er dan ook geen oordeel over
Bij Dexter duurt het meerdere afleveringen voordat Dexter er eentje omlegt of de politie de crimineel in de boeien slaat (meestal gebeurt dat eerste). Maargoed, dat is Dexter, dat is niet nieuwe series.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vrienden van mij die het wel kijken zeggen dat het gewoon elke keer weer een nieuwe moord is per aflevering. Dat is toch een procedural of niet?
Wat een onzin! de eerste aflevering was idd van hoge kwaliteit. Daarna is de serie per aflevering achteruit gehobbeld. Ok, ik vind het nog steeds vermakelijk (want zombies!), maar kwaliteit? Verre van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar dat series zoals Game of Thrones en ook The Walking Dead tot de beste series behoren (wat kwaliteit betreft) is een feit.
Jij bent echt professioneel Pilot-kijker, of niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Pff, waarom is de pilot van Super Clyde nou niet opgepikt. Heb hem net gekeken (lees pas net dat hij niet is opgepikt) en hij is echt tof.
Valt wel mee hoor, al vind ik het altijd wel leuk in deze tijd. Dit was alleen een beetje zonde van mijn tijd haha, als ik had geweten dat hij toch niet was opgepikt was ik er niet aan begonnen, ook al was hij dus wel leuk. Alles met Tyler Labine wordt gecancelled of komt niet van de grondquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent echt professioneel Pilot-kijker, of niet?
Niet dat ik het niet waardeer hoor
Mad Lovequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, al vind ik het altijd wel leuk in deze tijd. Dit was alleen een beetje zonde van mijn tijd haha, als ik had geweten dat hij toch niet was opgepikt was ik er niet aan begonnen, ook al was hij dus wel leuk. Alles met Tyler Labine wordt gecancelled of komt niet van de grond
Eens. Prima acteerwerk. Interessant verhaal. Blijvertje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:51 schreef GieJay het volgende:
Iemand The Tomorrow People al gezien? Net de pilot bekeken, redelijk vermakelijk, denk dat ik het wel even blijf volgen.
Net even het plot gelezen. Ga het ook een kans geven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:51 schreef GieJay het volgende:
Iemand The Tomorrow People al gezien? Net de pilot bekeken, redelijk vermakelijk, denk dat ik het wel even blijf volgen.
Je noemt nu net 3 series die zo slecht scoren in de ratings, dat de kans aannemelijk is dat ze in de komende weken van de buis worden gehaald.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:34 schreef loezzzje het volgende:
Nieuwe series die ik ben begonnen zijn:
-Welcome To The Family (opzich wel grappige comedy, gewoon leuk voor erbij, niet bijzonder)
-Ironside (goede serie, ja al de zoveelste cop show, maar heb nu de 1ste aflevering gezien en het kon me wel boeien dus dadelijk ff de 2de aflevering downloaden)
-Betrayal (heb nooit de nederlandse versie gezien maar deze serie vind ik echt goed. volgens mij is gister de 3de aflevering uitgezonden, dus zo ff downloaden)
Tomorrow People wilde ik wel proberen maar de trailer boeit me eigenlijk niet zoveel dus denk dat ik die toch maar niet ga starten. The Originals heb ik wel geprobeerd omdat ik ook een groot fan ben van TVD maar ik vond het de eerste 5 minuten al boring dus die heb ik maar laten vallen.
Tsja, 3 series minder om te kijken dan straksquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:57 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Je noemt nu net 3 series die zo slecht scoren in de ratings, dat de kans aannemelijk is dat ze in de komende weken van de buis worden gehaald.
Haha Betrayal goed vindenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:34 schreef loezzzje het volgende:
Nieuwe series die ik ben begonnen zijn:
-Welcome To The Family (opzich wel grappige comedy, gewoon leuk voor erbij, niet bijzonder)
-Ironside (goede serie, ja al de zoveelste cop show, maar heb nu de 1ste aflevering gezien en het kon me wel boeien dus dadelijk ff de 2de aflevering downloaden)
-Betrayal (heb nooit de nederlandse versie gezien maar deze serie vind ik echt goed. volgens mij is gister de 3de aflevering uitgezonden, dus zo ff downloaden)
Tomorrow People wilde ik wel proberen maar de trailer boeit me eigenlijk niet zoveel dus denk dat ik die toch maar niet ga starten. The Originals heb ik wel geprobeerd omdat ik ook een groot fan ben van TVD maar ik vond het de eerste 5 minuten al boring dus die heb ik maar laten vallen.
is dus maar goed dat smaken verschillen he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha Betrayal goed vindenIk heb me nog nooit zo kapot gelachen om een serie (maar ik kijk geen soaps dus dat scheelt al een hoop).
Je kan het misschien leuk vinden, maar goed is het zeker niet. Je kan een serie/film voor een deel objectief beoordelen door te kijken naar acteerwerk, camerawerk, soundtrack, script. Bij Betrayal is dat allemaal allesbehalve goed te noemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
is dus maar goed dat smaken verschillen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |