SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft die patch alleen corners minder effectief gemaakt. Scoorde zojuist nog met een finessequote:
Hoe bevallen de voorzetten en daar uit kopgoals bij jou ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die patch alleen corners minder effectief gemaakt. Scoorde zojuist nog met een finesse
Video of niet gebeurd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha net met Villa een vrije trap van 40 meter erin gebonjourd!
Da's sterk. Ik ken namelijk alleen de uitdrukking "eruit bonjouren".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha net met Villa een vrije trap van 40 meter erin gebonjourd!
Gomez 3 keer in 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe bevallen de voorzetten en daar uit kopgoals bij jou ?
Waar gaat het heen met deze wereld, als dat soort dingen moeten gebeurenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gomez 3 keer in 1 wedstrijdBij Altidore lukte het wat minder. Die moest m zelfs 1 keer met zijn voet scoren.
hahaha wat een held is Frans toch ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
http://giel.vara.nl/media/301776
Frans Bauer die Du hast covert van Rammstein![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tradepile size 100Dan kun je nog eens een paar IF'jes kwijt
Ik heb alle uitbreidingen maar toch heb ik een TP van 80.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tradepile size 100Dan kun je nog eens een paar IF'jes kwijt
Ik heb je die laatste pas cadeau gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alle uitbreidingen maar toch heb ik een TP van 80.
Vanmiddag dan maar even Lewandowski er uit halen voor Ba kijken hoe dat speelt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gomez 3 keer in 1 wedstrijdBij Altidore lukte het wat minder. Die moest m zelfs 1 keer met zijn voet scoren.
wait wat? kun je die uitbreiding cadeau krijgen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb je die laatste pas cadeau gedaan
Dat had ik voor de patch ook al.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:45 schreef Jorwol het volgende:
Overigens had ik gisteren na de patch twee keer dat Gomez helemaal niet kopte, terwijl de corner perfect aan kwam, heel vreemd. Ook de verdediger kopte niet, dus twee keer ging de bal gewoon uit
Dit. Gebeurt me best vaak. Mijn tegenstanders ook trouwens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:45 schreef Jorwol het volgende:
Overigens had ik gisteren na de patch twee keer dat Gomez helemaal niet kopte, terwijl de corner perfect aan kwam, heel vreemd. Ook de verdediger kopte niet, dus twee keer ging de bal gewoon uit
quote:
Vreemd is dat hè, dacht al dat m'n controller het begon te begeven ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Gebeurt me best vaak. Mijn tegenstanders ook trouwens.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
http://giel.vara.nl/media/301776
Frans Bauer die Du hast covert van Rammstein![]()
Ik heb er meer last van dat mijn verdediger ineens stopt met lopen of naar de verkeerde kant instapt. Dan staat die aanvaller helemaal vrij en kom je er ook niet meer bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
[..]
Vreemd is dat hè, dacht al dat m'n controller het begon te begeven ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |