abonnement Unibet Coolblue
pi_132348669
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Zie edit snelle :D
:D Maar blijft geldig hoor Annie. ;)
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 02:00:13 #202
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_132348680
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:W
Waar is die ouwe eigenlijk? Zeker al zijn nest in? :P
Geen maskers nodig met jullie. Gewoon altijd relaxt. En ik vond het foto's kijken ook leuk, grappig om eindelijk eens gezichten te zien bij de verhalen van Coos. Dat was ook echt knus, met z.n 3en op 2 stoelen. :D
Vond het lief dat Coos opstond toen ik vroeg of ik er bij mocht zitten. Echt gastvrij, en dat meen ik serieus! :D
Maar met z'n drieëen paste het ook, alleen ik wil je foto's nog wel een keer op ware grootte zien want op FB is het toch maar heel matig.
En ik wil ook nog wel een keer een foto-sessie van Coos zien! Coos, je bent gewoon té discreet! Maar dat is ook wel weer een hele goede eigenschap. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_132348717
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:59 schreef Coos het volgende:

[..]

:D Maar blijft geldig hoor Annie. ;)
Nou dank je :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie zondag 20 oktober 2013 @ 02:01:42 #204
169210 liesje1979
pi_132348718
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:50 schreef Coos het volgende:

[..]

Kopen we dat huis naast Hondjes boven op die berg. Zijn ze zo weg! :D

Lekkâh hoah een hele berrug voor ons ège. w/
Joah! *O* En dan af en toe naar beneden rollen. Alleen terugrollen gaat wat lastig. Dus we willen een kroeg op onze berg!
pi_132348722
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Nog effe de... hoe heet ie ook alweer... El Gordo winnen. c_/
Maar voor het hele jaar door lekker weer zit je ook niet goed bij hondjes toch?
Afijn, een beetje sneeuw op zijn tijd is puik. B-)
Voor mij zou het wel prettig zijn als ik zo´n beetje op en neer de evenaar pendel. 8-)
  One tough cookie zondag 20 oktober 2013 @ 02:04:04 #206
169210 liesje1979
pi_132348770
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Was het leuk? Ik wil daar ook wel eens naar toe. Ik bedoel Barcelona en niet de bank
Muis het was geweldig. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik elke dag nog wel een beetje heimwee voel. Ik heb zo ontzettend genoten!! Heb me geen moment ongemakkelijk of eenzaam gevoeld, alleen maar alles tof en mooi. Dus ik kan alleen maar zeggen: als je mogelijkheid hebt....ga! Ga, ga, ga!
Maar regel eerst wandelschoenen want ik had na een dag al blaren. Veel blaren. :')
pi_132348812
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar regel eerst wandelschoenen want ik had na een dag al blaren. Veel blaren. :')
Slippâhs loop ik op daar, nooit blaren. ^O^
pi_132348886
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Muis het was geweldig. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik elke dag nog wel een beetje heimwee voel. Ik heb zo ontzettend genoten!! Heb me geen moment ongemakkelijk of eenzaam gevoeld, alleen maar alles tof en mooi. Dus ik kan alleen maar zeggen: als je mogelijkheid hebt....ga! Ga, ga, ga!
Maar regel eerst wandelschoenen want ik had na een dag al blaren. Veel blaren. :')
Tof, je zag er tegen op en zo zie je maar. Staat op mijn lijstje. En schoenen zijn geen probleem ik sta $^^&**^%$@!!! de hele dag op mijn poten tegenwoordig :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132348906
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:06 schreef Coos het volgende:

[..]

Slippâhs loop ik op daar, nooit blaren. ^O^
Ja van de bar naar het zwembad.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie zondag 20 oktober 2013 @ 02:10:32 #210
169210 liesje1979
pi_132348908
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Vond het lief dat Coos opstond toen ik vroeg of ik er bij mocht zitten. Echt gastvrij, en dat meen ik serieus! :D
Maar met z'n drieëen paste het ook, alleen ik wil je foto's nog wel een keer op ware grootte zien want op FB is het toch maar heel matig.
En ik wil ook nog wel een keer een foto-sessie van Coos zien! Coos, je bent gewoon té discreet! Maar dat is ook wel weer een hele goede eigenschap. :)
Ja! :D Schuif eens op? hup, Coos van de stoel. Sowieso vind ik Coos altijd een prima en lieve gastheer hoor! We belanden ook altijd aan de eettafel bedenk ik me nu. :D En de afzuigkap is ook gezellig. Maar ik denk dat het vooral door jullie als gezelschap komt. (Sorry Soury, klef enzo) Ik voel me echt altijd op mijn gemak bij jullie. En grappig dat we altijd zoveel te bepraten hebben terwijl we elkaar helemaal niet zoveel zien. Ik bedoel, dat het altijd gelijk weer klikt en goed is. Tof. De discreetheid van Coos is prima, zijn verhalen zijn ook zonder details wel smakelijk. :9 Alleen dat van die leeftijd he? Dat is stom!
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 02:11:06 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_132348917
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:01 schreef Coos het volgende:

[..]

Voor mij zou het wel prettig zijn als ik zo´n beetje op en neer de evenaar pendel. 8-)
Wel vochtige hittte daar Coos, en elke dag om 6 uur 's ochtends licht en om zes uur 's avonds donker. Ze hebben daar geen winter en zomer, maar een nat en een droog seizoen. En een hele hoop enge dictators.
Dat Maspalomas is zo slecht nog niet, op die vieze Duitsahs na. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  One tough cookie zondag 20 oktober 2013 @ 02:12:38 #212
169210 liesje1979
pi_132348950
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:06 schreef Coos het volgende:

[..]

Slippâhs loop ik op daar, nooit blaren. ^O^
Ik loop hier hele dagen op slippers in de zomer, nooit last. In Barcalona had ik echt na 1 dag al heel veel blaren. En dat is kut want als er iets was wat een beetje een domper op de trip was, was het toch echt de last van mijn voeten. Op het laatst was het ook meer strompelen dan lopen. En dan toch die hele gang van het vliegveld doorrennen. :D
pi_132348997
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja! :D Schuif eens op? hup, Coos van de stoel. Sowieso vind ik Coos altijd een prima en lieve gastheer hoor! We belanden ook altijd aan de eettafel bedenk ik me nu. :D En de afzuigkap is ook gezellig. Maar ik denk dat het vooral door jullie als gezelschap komt. (Sorry Soury, klef enzo) Ik voel me echt altijd op mijn gemak bij jullie. En grappig dat we altijd zoveel te bepraten hebben terwijl we elkaar helemaal niet zoveel zien. Ik bedoel, dat het altijd gelijk weer klikt en goed is. Tof. De discreetheid van Coos is prima, zijn verhalen zijn ook zonder details wel smakelijk. :9 Alleen dat van die leeftijd he? Dat is stom!
Ja vet klef. Doe het per PM. :(
Het is beter te lezen dan wat er de afgelopen maanden in dit topic voorbij kwam
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie zondag 20 oktober 2013 @ 02:16:11 #214
169210 liesje1979
pi_132349009
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Tof, je zag er tegen op en zo zie je maar. Staat op mijn lijstje. En schoenen zijn geen probleem ik sta $^^&**^%$@!!! de hele dag op mijn poten tegenwoordig :')
Dat klinkt alsof je weer werk hebt. Heb je al tijden niet echt gesproken dus misschien heb je dat al een tijdje hoor, geen idee. Wel fijn!
Nee, niet op een lijstje zetten, boeken zodra je kan! Echt! Ik vind het jammer dat ik nu pas ontdek hoe leuk ik reizen vind. Ik heb het niet ruim maar ik ben vastbesloten nog zuiniger te leven en zo vaak weg te gaan als ik kan. Het liefst zou ik zodra ik het weer kan betalen naar Istanbul gaan maar dat is misschien niet handig als vrouw alleen. Ik zal een paar foto's uploaden voor je. *O*
pi_132349052
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je weer werk hebt. Heb je al tijden niet echt gesproken dus misschien heb je dat al een tijdje hoor, geen idee. Wel fijn!
Nee, niet op een lijstje zetten, boeken zodra je kan! Echt! Ik vind het jammer dat ik nu pas ontdek hoe leuk ik reizen vind. Ik heb het niet ruim maar ik ben vastbesloten nog zuiniger te leven en zo vaak weg te gaan als ik kan. Het liefst zou ik zodra ik het weer kan betalen naar Istanbul gaan maar dat is misschien niet handig als vrouw alleen. Ik zal een paar foto's uploaden voor je. *O*
Ik moet serieus nadenken wanneer ik op vakantie ben geweest. Ik denk 2005
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 02:18:23 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_132349055
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja! :D Schuif eens op? hup, Coos van de stoel. Sowieso vind ik Coos altijd een prima en lieve gastheer hoor! We belanden ook altijd aan de eettafel bedenk ik me nu. :D En de afzuigkap is ook gezellig. Maar ik denk dat het vooral door jullie als gezelschap komt. (Sorry Soury, klef enzo) Ik voel me echt altijd op mijn gemak bij jullie. En grappig dat we altijd zoveel te bepraten hebben terwijl we elkaar helemaal niet zoveel zien. Ik bedoel, dat het altijd gelijk weer klikt en goed is. Tof. De discreetheid van Coos is prima, zijn verhalen zijn ook zonder details wel smakelijk. :9 Alleen dat van die leeftijd he? Dat is stom!
Coos is slijmslijm een top gastheer! Met z'n (extreem linkse en tegelijkertijd ook heel liberale) standpunten, maar dat is wel gezellig! Beter dan een CDÁ'er. En Coos kan alles hebben zolang je geen kunstjes flikt. Alleen hoop ik wel serieus dat-ie een volgende keer eens downtown komt!
Alles mag, zolang de kinderen door kunnen slapen. ;)
Nou ja, bijna alles.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_132349083
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:11 schreef Gert het volgende:

[..]

\.
Dat Maspalomas is zo slecht nog niet, op die vieze Duitsahs na. ;)
Dus door een grappig toeval hebben tante Ronald en ik dus beiden een bungalow. _O-
Dus ook ruimte voor onderduikers. B-) Misschien zelfs een boekenkast. ;) #annefrankpost
Dus koop en ticket voâh wènag en je ben welkom.

Dat geldt natuurlijk niet voor die bloemetjesjurken hier en die klapjosties die er om heen hangen. :D
  One tough cookie zondag 20 oktober 2013 @ 02:21:04 #218
169210 liesje1979
pi_132349096









(Deze stonden nog in mijn bucket, ik doe er nog een paar :+)
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 02:24:19 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_132349148
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(Deze stonden nog in mijn bucket, ik doe er nog een paar :+)
Kijk! Zó veel mooier en scherper dan op dat Facebook met z'n 90KB plaatjes! Kicken!

Nou Coos,. als het op onderduiken aankomt ga ik liever niet bij tante Ronald in de hut. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_132349149
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(Deze stonden nog in mijn bucket, ik doe er nog een paar :+)
Ja hé Lies die heb ik al gezien.

Effe woken. :D
pi_132349161
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Kijk! Zó veel mooier en scherper dan op dat Facebook met z'n 90KB plaatjes! Kicken!

Nou Coos,. als het op onderduiken aankomt ga ik liever niet bij tante Ronald in de hut. ;)
Joh, een kluit Bona en je voelt d'r niks van. c_/
  Moderator zondag 20 oktober 2013 @ 02:27:00 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_132349184
quote:
Waren dat je nieuwe slippers al? Laat eens een blaren foto zien! Maakt het uit, het is toch al laat.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_132349194
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef liesje1979 het volgende:

(Deze stonden nog in mijn bucket, ik doe er nog een paar :+)
Haha Leuk. Fijn, hoe had je dat gedaan met een groep of echt alleen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132349231
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Waren dat je nieuwe slippers al? Laat eens een blaren foto zien! Maakt het uit, het is toch al laat.
Of ze zit erop
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132349238
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Of ze zit erop
:D _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')