Dat is totaal geen reactie op die quote van mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Achja, ik vind hoe mensen werken gewoon interessant en wil mensen helpen een ander perspectief op het leven krijgen als het niet mee zit, etc.
Filosoferen is gewoon een hobby, en ik kan genoeg 'levenslessen' halen uit mensen helpen.
Wie de fuck gaat er stoned naar een crematie, dat is best wel triest sorry hoor. :Squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in heb? Kan mij het schelen. Ik functioneer prima als ik heb geblowt, ik zit er echt niet bij als een stonende kanarieMoet ik wel veel meer voor blowen. Verder is het niet een crematie van een familielid ofzo maar van een vrouw die hier vrijwilligerswerk deed. Ik ben sowieso op de achtergrond in het hele verhaal, zit waarschijnlijk ook ergens helemaal achteraan
Mijne was een paar jaar geleden op Justice Phantom pt 2quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:40 schreef Studeur het volgende:
WEjo mn eerste veel-duimpjes-omhoog-youtube-reactie is binnen
Op deze clip:
http://www.youtube.com/watch?v=qchPLaiKo
[..]
nu voel ik me een internetbaas
Huh oh ja ik ben nog stoned en heel moe maar eens slapen grgrquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is totaal geen reactie op die quote van mij
Ik zei toen je zei dat je 21 was al dat je 15 wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je het weet.
heldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijne was een paar jaar geleden op Justice Phantom pt 2
'I do not believe in god. I believe in Justice.' lel 109 thumbs up
hehe dat had ik net ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh oh ja ik ben nog stoned en heel moe maar eens slapen grgr![]()
<3bb
Sorry, ben fucking moe opeens
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Heeft een supermarkt meteen bij opening verse broodjes?
Hij reageert gewoon alleen op mij omdat ik bazer benquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is totaal geen reactie op die quote van mij
ligt eraan of ze (ver) voor openingstijd beginnen met bakken of niet.quote:
Racistquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo in dit geval
Als ze geen blanke lampenolie hebben word ik echt pissig! Ik had dan een uur langer kunnen blijven liggen
Kut jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
ligt eraan of ze (ver) voor openingstijd beginnen met bakken of niet.
Meestal ligt er al wel wát klaar, maar nog niet alles.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij reageert gewoon alleen op mij omdat ik bazer ben
Als ik er gekleurde in gooi ben ik zo ongezond bezigquote:
Wel lekkere lage tonen ja. normaal hou ik niet van deze muziek maar nu heb ik genoeg bier op om er van te genieten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:43 schreef Viro het volgende:
Nummer keihard blazen met dikke subs
Nederlandse DJ's
Je sig zoals die nu is geeft me een beetje het idee dat je vreemd gaatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben mobiel maar ik start hier mijn pc wel ff.voor op brb
Nee dat was mijn ex ik was er nog niet overheen maar nu wij hebben ik vergeet haar wie was datquote:
Je sigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee dat was mijn ex ik was er nog niet overheen maar nu wij hebben ik vergeet haar wie was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |