Ben je nou een vent of niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Fuck facebook, dat ga ik sowieso niet doen
Is me té officieel. en dan moet je t ook weer weghalen als t uit is, hou ik niet van.
Doe ik niet. Maar ik ben altijd bang voor dat soort dingen dus ga ik er te snel vanuitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat het uit gaat dan?
Als dit echt een toffe is, get rid of dat onzekerequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar ik ben altijd bang voor dat soort dingen dus ga ik er te snel vanuit
Daarom niet vastleggen op facebook, wenie. onzeker ofzo :S
Wat een puik topic trouwensZoiets speciaals wil ik ook voor mijn liefde gaan doen
Haar verleden hoeft niks te zeggen over hoe zij nu in een relatie staat he?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:18 schreef Studeur het volgende:
Al denk ik wel een mooie toekomst te gaan hebben met deze meid. T is meer dat zij al zo veel vriendjes heeft gehad dat ik denk dat ik t ook niet lang ga uithouwen(van haar kant dan)
Maar wat mij betreft blijf ik mn hele leven samen met haar
Ja tuurlijk maar t is moeilijk om te denken dat ze mij wil en alleen mij als ze vertelt dat ze al 10 verschillende jongens geneukt heeft en niet langer dan een halfjaar een relatie heeft gehad... T zit nu heel goed, dat voelen we allebei maar ergens blijft van mijn kant die zorg dat zij t straks wel gezien heeft met mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haar verleden hoeft niks te zeggen over hoe zij nu in een relatie staat he?
Ik heb juist enorm van mijn vorige relaties geleerd, waardoor ik (denk ik) nu een betere vriendin ben zegmaar.
Mono en ik zijn allebei sletten geweest, heheheMaar dan weet je het júíst wanneer je de goeie te pakken hebt
Moet je idd niet zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar t is moeilijk om te denken dat ze mij wil en alleen mij als ze vertelt dat ze al 10 verschillende jongens geneukt heeft en niet langer dan een halfjaar een relatie heeft gehad... T zit nu heel goed, dat voelen we allebei maar ergens blijft van mijn kant die zorg dat zij t straks wel gezien heeft met mij.
Maar je hebt gelijk, die zorgen zijn nergens voor nodig als zij echt de ware is. En zo voelt t voor mij in ieder geval wel, ik ben alleen onzeker over haar kant, maar moet dat niet zijn.
Je gaat smoken voor een crematie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Moet er morgen tegen 8 uur uit. Anders 9 uur maar ja wil nog douchen en smoken en voor ik ga douchen moet mijn kachel aankunnen dus moet olie halen. Voordeel van vroeg naar de winkel is verse broodjesom 10:15 richting crematie
Maar je doet nu toch VMBO?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk zelf filosoferen dmv kijken hoe het menselijk brein in elkaar zit en hoe wij dingen waarnemen en in perspectief brengen. Niet filosofie studeren.
Je kan toch ook gewoon zelf nadenken over hoe t leven in elkaar zit? Heb je volgens mij geen psychologiestudie voor nodigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
Was terug aan het lezen en wilde nog ff hierop reageren
[..]
Maar je doet nu toch VMBO?
Als je dat allemaal wil onderzoeken zul je door moeten studeren tot WO Psychologie.
Met HBO Toegepaste Psychologie kom je niet zo ver, dat is meer praktijkgericht en niet echt wetenschappelijke research ofzo.
Da's best kut als je zo ver moet doorstuderen.
Ik wilde op VWO ook altijd Psychologie doen, stond iig bovenaan mijn lijstje met mogelijke studies. Toen ging ik naar havo en wilde ik dan maar ff m'n HBO TP propedeuse halen om vervolgens alsnog naar WO te gaan. Maar heb ik alles eens wat beter bekeken (en ook dat hele doorstuderen, vermoeiende en vaak demotiverende shit) en ben uiteindelijk op creatieve therapie beland, hehe
Had van mij ook wel wat meer (wetenschappelijke) theorie in mogen zitten, maar zit verder wel op m'n plek
Omdat ik daar zin in heb? Kan mij het schelen. Ik functioneer prima als ik heb geblowt, ik zit er echt niet bij als een stonende kanariequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je gaat smoken voor een crematie?wat de neuk
Alsof het stoned leuker is om iemand dood te zien zijn
Kwenie maar ik zou het niet fijn vinden om stoned te zijn op een crematiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in heb? Kan mij het schelen. Ik functioneer prima als ik heb geblowt, ik zit er echt niet bij als een stonende kanarieMoet ik wel veel meer voor blowen. Verder is het niet een crematie van een familielid ofzo maar van een vrouw die hier vrijwilligerswerk deed. Ik ben sowieso op de achtergrond in het hele verhaal, zit waarschijnlijk ook ergens helemaal achteraan
Die vrouw (die is overleden) zou het echt niet erg gevonden hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kwenie maar ik zou het niet fijn vinden om stoned te zijn op een crematiezou t sowieso niet doen uit respect voor de overledene. maar ieder zn eigen ding.
Oke dan is t wel goed. Zend haar wat mentale boodschappen toe via je mentale power als je stoned bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vrouw (die is overleden) zou het echt niet erg gevonden hebbenDat weet ik 100%
Wetenschappelijk onderzoek gaat wel verder dan zelf nadenken over hoe het leven in elkaar zitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zelf nadenken over hoe t leven in elkaar zit? Heb je volgens mij geen psychologiestudie voor nodig
En hoe post ik nu dan, als een 3-jarige?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Oke Uns postte daar echt als een 15-jarige.
Nee, als een 16 jarigequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En hoe post ik nu dan, als een 3-jarige?
dit ga ik in mijn testament zettenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Klojo120 het volgende:
Als ik gecremeerd wordt zorg ik dat er een kilo wiet samen met mij wordt verbrand dan gaat iedereen kklekker hoezee
Ik weet niet hoe het is, ik blowde nog niet echt bij de laatste crematie/begravenis of naja alleen in het weekend. Maar denk niet dat ik er anders onder ben eigenlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Oke dan is t wel goed. Zend haar wat mentale boodschappen toe via je mentale power als je stoned bent.
T is meer dat ik t zelf niet zou kunnen denk iklijkt me gewoon een raar idee om stoned te zijn bij een crematie
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef Klojo120 het volgende:
Als ik gecremeerd wordt zorg ik dat er een kilo wiet samen met mij wordt verbrand dan gaat iedereen kklekker hoezee
33 duimpjes omhoogquote:This clip looks like internet explorer freezing
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zelf nadenken over hoe t leven in elkaar zit? Heb je volgens mij geen psychologiestudie voor nodig
Achja, ik vind hoe mensen werken gewoon interessant en wil mensen helpen een ander perspectief op het leven krijgen als het niet mee zit, etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
Was terug aan het lezen en wilde nog ff hierop reageren
[..]
Maar je doet nu toch VMBO?
Als je dat allemaal wil onderzoeken zul je door moeten studeren tot WO Psychologie.
Met HBO Toegepaste Psychologie kom je niet zo ver, dat is meer praktijkgericht en niet echt wetenschappelijke research ofzo.
Da's best kut als je zo ver moet doorstuderen.
Ik wilde op VWO ook altijd Psychologie doen, stond iig bovenaan mijn lijstje met mogelijke studies. Toen ging ik naar havo en wilde ik dan maar ff m'n HBO TP propedeuse halen om vervolgens alsnog naar WO te gaan. Maar heb ik alles eens wat beter bekeken (en ook dat hele doorstuderen, vermoeiende en vaak demotiverende shit) en ben uiteindelijk op creatieve therapie beland, hehe
Had van mij ook wel wat meer (wetenschappelijke) theorie in mogen zitten, maar zit verder wel op m'n plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |