Niet doodgaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Fruit
Joggingbroeken thuis
Roken
Bier![]()
Ik doe met je meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
kreeg 't toch koud, bazenjas aangetrokken
Ik vond het ook gezellig hoor, schat..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Even weer gezond leven in plaats van doodgaan
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb me verkleed als dekens en er is zojuist een babe die slechts een topje draagt onder mij gaan liggen
Precies leven op het randjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Terwijl roken toch dodelijk is. Fuck het systeem.
Uiteindelijk gaan we toch dood. Leven is dodelijk, roken is dodelijk. Kan je net zo goed roken.quote:
Ik doe het voor jou, zodat je nog jaren mag genieten van mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellig hoor, schat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou, zodat je nog jaren mag genieten van mijn aanwezigheid
Wat nou.. als jij nooit dood gaat maar zij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Dan kan je haar tenminste niet meer horenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
Buurvrouw is weer tegen de muur aan het beuken
Volume op max dan maar.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou, zodat je nog jaren mag genieten van mijn aanwezigheid
Goed zo want je mag ook nooit doodgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck the EBU.
Wij gaan gewoon tegelijk dood, vredig in elkaars armen onze slaap, op 84 en 89 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat nou.. als jij nooit dood gaat maar zij wel?
Dan maak ik mijzelf doodquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat nou.. als jij nooit dood gaat maar zij wel?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon tegelijk dood, vredig in elkaars armen onze slaap, op 84 en 89 jarige leeftijd.
Misgun je mij nu het plezier je te doden met een grote meloen?quote:
We kunnen ook gewoon wurgseksen samenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misgun je mij nu het plezier je te doden met een grote meloen?
Ik ben nu boos bro, boos zeg ik je!
Ik zou het fijner vinden als mijn opa en oma tegelijk stierven. Geeft veel minder heisa, met de ander verzorgen e.d. En het is voorhunzelf ook prettiger lijkt me.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Lijkt me ook perfect though.
Stel dat je samen oud denkt te worden en je partner gaat dood en je moet nog een jaar of 20 door. Met zo'n gerimpeld lichaam kan je je ook moeilijk inschrijven op een datingsite
Gewoon samen tegelijk dood gaan. Wel kut voor je kleinkinderen, mja fuck dat
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja
Maar nu alleen een topje aan, lig onder de dekens
Oh gaarne, als we dan maar wel tegelijkertijd dood gaan, anders lijkt er me ook geen kut aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon wurgseksen samen
Dan mag je me ophangen aan een ketting en me laten betasten door een roede wolven uit Siberië
Ja boeiend, je bent dan toch al stokoud en je had ieder moment kunnen gaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Monopoly het volgende:
Lijkt me ook perfect though.
Stel dat je samen oud denkt te worden en je partner gaat dood en je moet nog een jaar of 20 door. Met zo'n gerimpeld lichaam kan je je ook moeilijk inschrijven op een datingsite
Gewoon samen tegelijk dood gaan. Wel kut voor je kleinkinderen, mja fuck dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |