Het universum heeft voor je besloten!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had ik net besloten dat ik echt niet mee moest doen, heropenen jullie de boel. Nu twijfel ik weer ...
Ja ik doe ook mee, ben een nieuwe aanmelderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:05 schreef Mineola het volgende:
Game on! Moest er nog iets gewijzigd worden?
<3 Misschien zijn wij wel een beetje elkaar. We zijn in elk geval fruitig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:54 schreef Mineola het volgende:
eels! Ik ben zelfs nog eens naar een concert van hen geweest!
niet twijfelen! Gewoon doen. Ies loikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had ik net besloten dat ik echt niet mee moest doen, heropenen jullie de boel. Nu twijfel ik weer ...
Je staat al boven mij, is dat niet voldoende?!quote:
Ge kiekt zo onder mèn rokskequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Je staat al boven mij, is dat niet voldoende?!
Oeh, doe mee! Je hebt best lang de tijd om er iets van te maken, toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het universum heeft voor je besloten!![]()
(Hoe tof zou het zijn als het juichpoppetje gemerged kon worden met het santa poppetje)
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal wat je bedoelde, maar het komt in de buurt.
Jaaaaa, doe mee!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja, is wel handig. Dan weten mensen een beetje in welke richting ze het moeten zoeken. Kinderen, hobby's etc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mee, ben een nieuwe aanmelder![]()
heb trouwens net mn lijstje ingevuld, moet ik er nog wat bijzetten over mezelf of niet?
Je moet de img tags hebben;)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Omentielvo het volgende:
afbeelding
Aaah. Wat doe ik fout?
Dan trek ik je bij deze over de streep, ok?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |