De AKP heeft wel eens een keer geprobeerd om Harun Yahya te vernietigen, maar hij kwam er nog goed van af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:02 schreef SpecialK het volgende:
En die halfnaakte neukpoezen waar Harun Yahyah mee loopt te pronken op tv zijn wel halal?
Harun Yahya is zo'n een idioot.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De AKP heeft wel eens een keer geprobeerd om Harun Yahya te vernietigen, maar hij kwam er nog goed van af.
ik heb zijn boek gelezen mbt evolutietheorie en hoe fout die zou zijn. Vraag me niet waaromquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Harun Yahya is zo'n een idioot.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo kan je ze dagelijks zien op Turkse tv, wat een onzin
Je bedoelt die plastic halfnaakte neukpoezenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:02 schreef SpecialK het volgende:
En die halfnaakte neukpoezen waar Harun Yahyah mee loopt te pronken op tv zijn wel halal?
het lijkt de Italiaanse tv welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bedoelt die plastic halfnaakte neukpoezen
Godsamme wat zou ik graag een pide willen delen met dat deerne uit video twee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bedoelt die plastic halfnaakte neukpoezen
Maar die dames in zijn uitzending zitten wel hete tussenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Harun Yahya is zo'n een idioot.
Meer de Turkse Andries Knevel met playboy aspiraties.quote:
De Turkse Thijs vd Brink dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 04:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Meer de Turkse Andries Knevel met playboy aspiraties.
Yess. Die heeft ook zo'n rotkop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |