abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 oktober 2000 @ 20:58:06 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_384762
Ja het is eindelijk officieel bevestigd!!!!! Ruth is overspannen. Volgens zijn collega's van zijn werk zit ons nepkunstenaartje al bijna twee jaar thuis met behoud van uitkering omdat hij overspannen is!

Hoezo profiteren???????????????????????????

Lekker thuis met vrouwtje en kinderen knutselen met behoud van je centen. Kijk zijn gedrag in de bus als schizofrene Goeroe wordt nu eindelijk verklaard. Hij is namelijk overspannen.

Het is toch godsgeklaagd dat deze eikel de bus is ingekropen! Waarschijnlijk had hij doorgedraaid en hadden we de eerste reality moord in de fitnessruimte van de bus live kunnen volgen via internet. Lekker geslecteerd SBS!

Het is ook te hopen dat hij erop school uitgeflikkerd wordt op staande voet!!! Hoe kun je nu overspannen zijn en dan toch de bus in gaan?????? Wij hebben met zijn allen het buskaartje van deze kutkunstenaar betaald! Nu begrijp ik waarom trolletje Mariska mocht blijven. Het scheelde SBS 50 ruggen en je bent verlos van een ...........

Dolfijntje is sprakeloos en wenst bij deze Ruth een absoluut onprettig leven toe!

Hierbij roep ik ook alle fokkers op om hieronder je signatuur te zetten zodat we deze online petitie aan kunnen bieden bij zijn fanclub!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_385015
fuck Ruth!!!
uit
  maandag 9 oktober 2000 @ 13:38:53 #3
5329 berend
Sombrero Negro
pi_385666
Ruth? WTF is Ruth?
Ik hou van puzzelen...
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:35:02 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_385916
quote:
Hoe kun je nu overspannen zijn en dan toch de bus in gaan??????
Misschien MOET je juist wel overspannen zijn, om zo gek te zijn om de bus in te gaan

R@b http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 16:22:53 #5
1770 petra
het is zakken.. of slagen...
pi_389712
ja, toen ik in de eerste zat had ik Ruth voor tekenen op het michael college te zaandam. Inneens was hij ziek, tegen ons werd verteld dat hij een hernia had. Nu zit ik in de derde en is het dus al twee jaar geleden. Waarschijnlijk had hij verwacht dat hij de Bus zou winnen maar gelukkig niet. Ik hoop ook dat Bart dat geld lekker voor zichzelf houdt en zo min mogelijk aan Ruth
Ik wil het liefst ook zijn leven zo onplezierig mogelijk maken. Want dat geintje van het kost de school heel veel geld.
Hij word hoop ik ontslagen
EXAMENNNNNSSSS
  woensdag 11 oktober 2000 @ 16:23:59 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_389714
pruth
pi_389837
Ik ben blij toe dat de goeroe wieberen is,hij deed zo bijdehand,en nu blijkt hij zelf overspannen te raken door een stel schoolkinderen!!Wat een sukkel.
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 15:48:28 #8
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_394350
Ik wil meer reacties om op te sturen, dit heeft echt geen zin zo weinig reacties!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:52:23 #9
3542 Gia
User under construction
pi_395183
Overspannenheid is een psychische stoornis.

Dat ze uberhaupt zo iemand in de Bus zetten is al vrij wazig.
Zelfs mogelijk gevaarlijk, stel dat hij was doorgedraaid door de streken van Koentje.

Twee van die gekken bij elkaar...dat was nooit goed gegaan.
Gelukkig is de ergste geloosd...

  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:24:26 #10
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_418822
Wat een sterk forum is dit toch!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:27:45 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_418833
Wat Een Stoute Bruth!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')