SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
1) Kut clubquote:
Prachtig, inclusief nuancesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1) Kut club
2) kut volk
3) aardbevingen
4) werkgelegenheid
5) kut volk
6) Ongezellige bende
Ik kon ook wel naar Utrecht gaan om te studeren maar dat is pas kutvolk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1) Kut club
2) kut volk
3) aardbevingen
4) werkgelegenheid
5) kut volk
6) Ongezellige bende
Dit zou ideaal zijn:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kon ook wel naar Utrecht gaan om te studeren maar dat is pas kutvolk.
Mag hopen dat dit werkt. Ik had ongeveer hetzelfde alleen dan in een 4-3-3 (4) en dat ging best wel misquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
130k armer maar hij is klaar
Vanavond maar eens thuis testen of het wat is.
Waarom niet Criscito LB?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Aan Jozy ligt het nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Met Altidore in de spits scoor je er toch minimaal 5 per wedstrijd?
Jij bent ook gewoon slecht...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit werkt. Ik had ongeveer hetzelfde alleen dan in een 4-3-3 (4) en dat ging best wel mis.
Ik had alleen Vidal niet (Marchisio in de plaatst) en Thiago silva, Maxwell en Sirugu ipv Caceres, die milanees en buffon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso vieze cross-abuser jijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aan Jozy ligt het niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Ieder team met zo'n matige spits is gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit werkt. Ik had ongeveer hetzelfde alleen dan in een 4-3-3 (4) en dat ging best wel mis.
Ik had alleen Vidal niet (Marchisio in de plaatst) en Thiago silva, Maxwell en Sirugu ipv Caceres, die milanees en buffon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |