Gewoon voor het schokeffect.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik je jongste ook niet aan zag komen![]()
Je moet bij de derde toch echt een kaartje met D'Shontay uit sturen.
Mijn vader belde zijn broer toen mijn oudste geboren werd en zei dat hij B***** M***** Wouter heette.... BMW, de volgende noemen we Fiatquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Gewoon voor het schokeffect.
Ik vind het wel een goede grap. Mijn zusje na de geboorte bellen dat ze Bentley en Bradley heten ofzo.
En ben jij al gewend aan het idee van twee jongens?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Gewoon voor het schokeffect.
Ik vind het wel een goede grap. Mijn zusje na de geboorte bellen dat ze Bentley en Bradley heten ofzo.
Dat zijn mijn buurjongetjesquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef trui het volgende:
oh ik vind bjorn en 'bjurn' juist allebei niet zo mooi, wat gezocht op de een of andere manier. Bas, Berend, zelfs Bink, allemaal beter dan Bjorn.
Maar ik zie nu dat je iets zoekt bij Sven. is Lars niks? Of Niels? Of is dat allemaal allang geopperd hier.
kwakz0r wat een raarrrrrre fout!
buiten het feit dat jongens zelf buitengewoon leuk zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk! Voor meisjes is het misschien allemaal net wat makkelijker, maar er is zóveel leuks voor jongetjes
huh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:07 schreef DJMomo het volgende:
Hoe not-done is het de naam van de ex van je schoonzus (16jr geleden uit elkaar, maar wel na 2 kinderen) te gebruiken?
Zucht...
Wij zijn al 4 jaar gepartnerdingest en ik vind het nog steeds gek om mijn vrouw te zeggen. Doe ik dus zo min mogelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
en mijn man! je zei mijn man!!_! hoe tof is dat
heel echt zo <3
je hebt t vast al 100 keer gezegd maar t valt mij nu pas op![]()
En een naam dat er op lijkt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:54 schreef DJMomo het volgende:
Ja hij is de vader van mijn neefje en nichtje. Man zou t denk ik voor leggen aan zijn zus. Momenteel proberen we nog uit alle macht iets anders te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |