Ik kom misschien ook nog even binnenvallen als ik op tijd uit rotterdam kan ontsnappen(betwijfel het)quote:
Echt niet! Was keigaaf!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef Darkestrah het volgende:
Wordt hier nou gehaat op onze FOK! Roadburn-picknick?
Door wie?quote:
Gratis wifi jeweetz!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:44 schreef lifeblind het volgende:
Jeetje, stonden jullie nu gewoon te fok!en in de 013?![]()
King dude zit ergens tussen neo-folk, black metal en elvis op heel veel downers in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef Trashcanman het volgende:
Urfaust is altijd dik de moeite, King Dude heb ik nog nooit van gehoord. De naam klinkt een beetje vreemd icm die van Urfaust.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef Trashcanman het volgende:
Urfaust is altijd dik de moeite, King Dude heb ik nog nooit van gehoord. De naam klinkt een beetje vreemd icm die van Urfaust.
De eerste indruk doet me wat denken aan het wat meer duistere werk van Leo Cohen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
King dude zit ergens tussen neo-folk, black metal en elvis op heel veel downers in.
Een mooie week.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef arucard het volgende:
Morgen Endless Boogie
Vrijdag Roadburn Pre Party
Zaterdag Holydrug Couple
En dat voor een tientje!
Oeh ja over het hoofd gezien. Krijg meteen zin om songs of love and hate op te zetten. Those Poor Bastards is ook erg tof jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De eerste indruk doet me wat denken aan het wat meer duistere werk van Leo Cohen.
En dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |