SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Huh? Jawel hoor, die gasten spelen overal. Alleen Baskische ploegen als Sociedad en Bilbao weigeren om met spelers zonder Baskische roots te spelen..dus omgekeerd eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet voor Spaanse ploegen spelen.
Ohw, ja ik wist dat er iets was maar niet meer precies hoe het zat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Jawel hoor, die gasten spelen overal. Alleen Baskische ploegen als Sociedad en Bilbao weigeren om met spelers zonder Baskische roots te spelen..dus omgekeerd eigenlijk.
Al zijn ze tegenwoordig wel veel creatiever dan vroeger. Als je nu een achterneef hebt die af en toe op een camping in Baskenland staat is het ook goed volgens mij.
Sociedad niet toch? Alleen Bilbao toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Jawel hoor, die gasten spelen overal. Alleen Baskische ploegen als Sociedad en Bilbao weigeren om met spelers zonder Baskische roots te spelen..dus omgekeerd eigenlijk.
Al zijn ze tegenwoordig wel veel creatiever dan vroeger. Als je nu een achterneef hebt die af en toe op een camping in Baskenland staat is het ook goed volgens mij.
Sociedad ook hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sociedad niet toch? Alleen Bilbao toch?
Ja, je hebt gelijk zie ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sociedad niet toch? Alleen Bilbao toch?
quote:Tot 1989 had de club samen met de Baskische rivaal Athletic de Bilbao het beleid om alleen Baskische spelers aan te trekken. Aan dit beleid kwam een einde met de komst van de Ier John Aldridge, die overkwam van Liverpool FC. Sindsdien contracteerde Real Sociedad alleen Basken én buitenlanders. In 2002 werd ook met dit beleid gebroken toen de Asturiër Sergio Boris werd overgenomen van Real Oviedo. De Andalusiër Alvaro Novo werd in 2005 de tweede niet-Baskische Spanjaard bij Real Sociedad.
Was de scheids ook partijdig dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
3 corners 3 doelpunten. Voor de rest ultra def 5-3-2-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is 3x...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Grandesco het volgende:
Ja hoor 2x disconnect van EA servers in 10 minuten.
2x DNF
Oh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, al een tijd niet meer.
Nog 1x proberen en anders kan EA dikke vinger krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
HAAL DIE KAT DAN OOK VAN JE BUFFON AF
Deze manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef Pino0 het volgende:
Het is weer eens zover. Ik scoor de eerste. Meneer maakt gelijk in 45' en in wint in 90'. Hoe goed ik ook speel, ea neukt je toch wel. Allemaal doorgestoken kaart die divisies, zolang je corners er maar in gaan win je toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |