dat dragen alleen debielen die in een hype van 4 jaar terug zijn blijven zitten.quote:
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TRquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat jij je visie over jassen met ons wilde delen.
jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jassen voornamelijk erg prijzig
TR gespot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TR
LompeHork
Je kunt samen met die LompeHork D3 spelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TR
LompeHork
Alleen kleding kopen als het in isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat dragen alleen debielen die in een hype van 4 jaar terug zijn blijven zitten.
High fivequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
Nee even serieus ik ben zeer tevreden over mijn G-star winterjas.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geef me je nummer, naam en fb dan.
daarom loop ik elke dag naakt over straat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen kleding kopen als het in is
Ik wacht wel tot de AH officieel gesloten is. Tot die tijd houd ik het gamen bij een potje Fifa op zijn tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt samen met die LompeHork D3 spelen.
MMO's man. Kom samen char starten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de AH officieel gesloten is. Tot die tijd houd ik het gamen bij een potje Fifa op zijn tijd.
Is Diablo geen MMO?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MMO's man. Kom samen char starten.
Nee man, gewoon een RPG met een multiplayer-ding ingebakken.quote:
WoWquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel met MMO. MMORPG a lá WoW
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |