Die balken zien er nog behoorlijk okee uit, en ik geef je op een briefje dat als je een zwam in huis hebt die ook de fundering (en de muren, en het stucwerk, en het voegwerk - oftewel, huiszwam) opvreet, dat die balken allang zouden zijn geëvaporeerd in deep space nine.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef tonytony het volgende:
en kan de schimmel dan ook de fundering cq muren hebben aangetast ?
Hetgeen aan de balken hangt ziet een kind van 4 nog aan dat het koper is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:41 schreef peug306 het volgende:
die "loden leiding " is gewoon een koperen buis. kijk maar naar de kleur en de koppelingen.
loden leidingen werden gesoldeert. en niet geklemt!!
Is in ieder geval geen loden leiding.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:20 schreef Gieliovd het volgende:
Dat wat over het zand loopt daarentegen...
Helaas verboten tegenwoordig, maar inderdaad fantastisch spul.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef bluemoon23 het volgende:
Geweldig spul was dat, heb je nog wat staan ?
Zelden kom ik zulke onzin tegen op FOK en dat zegt wel iets...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef kokolomie het volgende:
De kabel dat ik zien op Foto's 2.kan het zijn van Elektrische Hoogspanning . En op Foto' 1 is de Telefoonkabels want het is iets dunner .
Om rustig te worden kan u beter de Elektrische Hoogspanning kabel in een Koperbuis laten verplaatsen.
En de Telefoon kabels in een PVC buis laten verplaatsen .
Tegen de bescherming van ratten of zulke diertje die onder in Fundering wonen
Goede grap!quote:
En dat zou moeten helpen tegen wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef kokolomie het volgende:
Elektrische Hoogspanning kabel in een Koperbuis laten verplaatsen.
Ik ben een vrouw en zelfs ik weet dat je geen elektra in een koperen leiding moet proppen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef kokolomie het volgende:
De kabel dat ik zien op Foto's 2.kan het zijn van Elektrische Hoogspanning . En op Foto' 1 is de Telefoonkabels want het is iets dunner .
Om rustig te worden kan u beter de Elektrische Hoogspanning kabel in een Koperbuis laten verplaatsen.
En de Telefoon kabels in een PVC buis laten verplaatsen .
Tegen de bescherming van ratten of zulke diertje die onder in Fundering wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |