Word. Sowieso zit Fok vol met hypocriete teringlijers. Laat ze je niet down krijgen Braddie, het zijn allemaal tossers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef Braddie het volgende:
Mensen die zeggen dat het laag is om andere af te zeiken op hun handicap, terwijl er op mijn "Handicap" door diezelfde mensen dan word gezeken
Ik zou d`r ook doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou Blondje wel doen hoor. Leuke meid, niks mis mee.
Jongen, wel beetje respect voor vrouwen hebben. Het siert je niet als je zo over een meid praat, maakt niet uit wat ze wel of niet gedaan hebben. Hoofd omhoog houden en niet verlagen tot een bedenkelijk niveau mkay?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou d`r ook doen.
Zak om d`r kop, Appel in d`r bek hoppa.
Zeg dat tegen de jostibandquote:
ik was gewoon oprecht benieuwdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Hypocriete lijers spotted Braddie.
Aha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
mijn Overgewicht is een handicap (Je mag zeggen van niet, maar het is wel degelijk zo)
Zeggen dat ik niks kan qua muziekquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik was gewoon oprecht benieuwd
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Braddie het volgende:
mijn Overgewicht is een handicap (Je mag zeggen van niet, maar het is wel degelijk zo)
ja, achteraf gezien heb ik ook wel spijt dat ik het gevraagd heb. maarja, hindsight 20/20 enzo.quote:
Ik weet niet of je ADHD kan zien als Handicap?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef Dimens het volgende:
Ik dacht even dat je echt een handicap had, Braddie. Dat zou een hoop duidelijk maken.
Maar het was weer te mooi om waar te wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |