SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik trek hem vanavond wel uit een pack.quote:
pfffquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten. En mocht hij niet komen dan moet ik Willian doen
IF Iscoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar wachten. En mocht hij niet komen dan moet ik Willian doen
hij zakt alleen maarquote:
Komt door zijn 3* WF en SM...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij zakt alleen maarzo goed zal hij dus wel niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat ik het zo zeggen, ben redelijk IF'jes aan het sparen. maar denk dat isco en pedro geen goed investerings materiaal zijn. kans is veel te groot dat ze een SIF krijgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Komt door zijn 3* WF en SM...
Kut EA kijk geen voetbal
dus zo'n 150k?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Tim86 het volgende:
IF waarde van Bernard = Value NIF2,2 * π
zat zou IF ramos betekenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit btw al gezien:
http://www.futhead.com/14/whoscored/
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
Gold gift pack..Zou ik ook doen als ik m hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Investeren boeit me niet zo. Coins genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ben redelijk IF'jes aan het sparen. maar denk dat isco en pedro geen goed investerings materiaal zijn. kans is veel te groot dat ze een SIF krijgen.
Koop jij me dan eventjes IF Bernardquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Investeren boeit me niet zo. Coins genoeg
daarom juist investerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Investeren boeit me niet zo. Coins genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |