Ik heb er nu 1 RAM module inzitten nadat ik er eerst 2 in had (en ik op internet las dat ik dat moest proberen). Is een tijdje goed gegaan (volgens mij, weet 't niet zeker, tijd/100 pogingen geleden alweer), nu weer 'tzelfde probleem.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:14 schreef Hyman het volgende:
Klinkt hardwarematig, draai eens met een enkele ram module, blaas desnoods de kast goed uit met een compressor, test evt met een andere videokaart.
En check even met bluescreenview of het geen softwareprobleem is mocht hij toch wel een dump hebben
Probeer anders de andere ram erinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:17 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 RAM module inzitten nadat ik er eerst 2 in had (en ik op internet las dat ik dat moest proberen). Is een tijdje goed gegaan (volgens mij, weet 't niet zeker, tijd/100 pogingen geleden alweer), nu weer 'tzelfde probleem.
Wat is bluescreenview?
Heb hier een oude videokaart liggen, die ga ik nu ff proberen. Mocht dat niet werken probeer ik m'n ram.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Probeer anders de andere ram erin
Een programma
Ik zou die volgorde eerder andersom doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:21 schreef SevD het volgende:
[..]
Heb hier een oude videokaart liggen, die ga ik nu ff proberen. Mocht dat niet werken probeer ik m'n ram.
Zal zo even bluescreenview downloaden.
Dan doe ik datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou die volgorde eerder andersom doen
Bluescreenviewer gedownload, geopend en is leeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou die volgorde eerder andersom doen
Probeer eerst de andere ram module, en als dat niet werkt een andere videokaart (incl nieuwe drivers)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:31 schreef SevD het volgende:
[..]
Bluescreenviewer gedownload, geopend en is leeg.
Heb nu die andere RAM er in zitten, nu is 't afwachtenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Probeer eerst de andere ram module, en als dat niet werkt een andere videokaart (incl nieuwe drivers)
Onboard is 1 die standaard vast zit aan 't moederbord toch? In dat geval nee, ik kan hem er uit halen.quote:
Dit, alles wijst eigenlijk op probleem videokaart (behalve je problemen met geluid danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:15 schreef Hyman het volgende:
Maar ik zou eerst een andere videokaart proberen eigenlijk
Ja, daarom twijfel ik ook of 't wel m'n videokaart is; maar niet geschoten is altijd mis tochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit, alles wijst eigenlijk op probleem videokaart (behalve je problemen met geluid dan)
Al meerdere malen geprobeerd, veranderde niets..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:05 schreef Iridal het volgende:
Geef je PC eens een frisse install, lijkt alsof een driver dwars zit die niet goed ge(de)installeerd is.
600W voeding heb ik. Hoe kijk ik m'n condensators na? (Wat zijn 't?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:06 schreef Antal het volgende:
Zwaardere voeding geprobeerd? of kijk je condensators na op het moederboard.
Jep, via Alternate's PC Builderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:07 schreef DahBigKahuna het volgende:
Hmm dit heb ik ook eens gehad. Destijds ook alles geprobeerd, RAM vervangen, videokaart etc.
Nooit kunnen achterhalen wat het probleem was.
Is het een custom built PC of niet?
Zien er stuk voor stuk goed uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:18 schreef Iridal het volgende:
[ afbeelding ]
Die ronde potjes zijn condensatoren. Staan ze bol of zit er een scheur in, dan is dat niet goed.
Jep, net nog een keer nagekekenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:23 schreef DahBigKahuna het volgende:
De mijne was destijds ook een custom built PC. Volgens mij lijkt het risico dan groter op zulke crashes.
Zitten alle kabeltjes in de kast goed vast?
Yesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |