SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
blauwe rondjes op de minimapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat was, sorry!. Hoe zie je dat het een crewmember is?![]()
Het blauwe was op de map idd niet heel goed te zien. Wat dat betreft was roze beter geweest.
Mensen die het verschil niet zagen tussen een rood randje en een volledig rood rondje
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
neejoh, gewoon al die auto's bij dat tankstation ernaast zetten en een keer tegen dat ding schieten. Dikke boem jonge.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende: [..] Zo fucking irritant die missie. Auto's dicht op elkaar zetten, en dan 1 helemaal aan flarden schieten. Dan ontploft alles en pleeg jij suicide MAAR je hebt twee levens, dus dan hou je er 1 over en zo haal je het. Zo ga ik het morgen althans proberen, want die kut politie die na een paar schoten komt is om te huilen! [..] Tinuzz? Of Timuzz ofzo
![]()
1. Hoe kan ik snapmatic fotos op de crewpage zetten?
2. Hoe kan ik een ruimte komen met crewmembers?UI Made bij VanilleKwark.![]()
blauw niet goed zichtbaar???quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:52 schreef Divje het volgende:
Het blauwe was op de map idd niet heel goed te zien. Wat dat betreft was roze beter geweest.
Mensen die het verschil niet zagen tussen een rood randje en een volledig rood rondje![]()
Kleurenblindheid is een bitchquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:52 schreef Divje het volgende:
Mensen die het verschil niet zagen tussen een rood randje en een volledig rood rondje
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Lol die gast(weet z'n naam niet meer) reedt zo mooi spontaan in het benzine station...BOOOM en weg was tie
Nooit zo hard gelachen"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ik ben trouwens nog nooit in een FOKF session geweest. Wel af en toe met wat Fokkers gespeelt, maar nooit echt in dezelfde sessie.No amount of money ever bought a second of time.![]()
1. Gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef RingBewoner het volgende:
1. Hoe kan ik snapmatic fotos op de crewpage zetten?
2. Hoe kan ik een ruimte komen met crewmembers?
2. Join crewmembers.![]()
Niet op de minimap..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
blauw niet goed zichtbaar???
Volgens mij was ik datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef SlevinX het volgende:
Lol die gast(weet z'n naam niet meer) reedt zo mooi spontaan in het benzine station...BOOOM en weg was tie
Nooit zo hard gelachen![]()
![]()
Toch maar Roze dan. Lekker felquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef PicoMMP het volgende:
Blauw is sws irritant, want alles is al blauw. Lekker groen doen.
Het is een spannende strijd tussen roze en groen in ieder geval. Wanneer stellen we de deadline in van de poll?![]()
Is mij ook eens gebeurd hoor. Ik was zo'n gozer aan het stalken bij een tankstation en wou wegrijden en rij vol tegen zo'n ding aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga haten dan![]()
Wist nieteens dat dat kon
Roze of paars voor mij. Roze komt het dichst bij paars. Als het nationaal voetkampkamp was zou oranje gewonnen hebben.![]()
![]()
Wat is jouw ingame naam dan?quote:
Eerste keer dat ik echt lol had met gtao jammer dat ik gekicked werd"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Voeg DivHH toe. It's me. Ben vaak wel online. Alleen heb ik er vandaag op 1 of andere manier niet zoveel zin inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef thethoryd het volgende:
Iemand nog online? Wil missies enzo doen maar niemand wilpsn acc?
Wiwatron, jij was die gast met die oranje auto van lvl 5?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Wat is jouw ingame naam dan?
Eerste keer dat ik echt lol had met gtao jammer dat ik gekicked werd![]()
Ja wiwatron! Ik was idd die dude. Had jij mij ook toegevoegd toevallig?"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Lache, zit nu ff bij Fritsflits in de auto.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
1. Gaat vanzelf.
2. Join crewmembers.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Done!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Voeg DivHH toe. It's me. Ben vaak wel online. Alleen heb ik er vandaag op 1 of andere manier niet zoveel zin in![]()
Bleergh.
Bij de online page van Rockstar is mijn profiel niet te zien.
Zie wel dat ik 50k in kas heb, verder nul op het profiel.
Al 3 dagen geen profiel.
En gewone missies beginnen te SUCKEN.![]()
Aight Gquote:snel ff touren en ali bomaye pompen
en missies natuurlijk.
Ik wou j nog een SMG geven maar je had niet door dat ik hem op de grond had gegooidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef SlevinX het volgende:
Ja wiwatron! Ik was idd die dude. Had jij mij ook toegevoegd toevallig?![]()
Nee niet gedaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe verwijder ik mijn crew? Ik typte maar wat in als een testMoeten zij weten![]()
Wiwatron ps3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef Painore het volgende:
Ik heb violent duct open staan, wie wilt? Geef even je username door![]()
Meh ik ga bijna een goedgevulde death match inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef Painore het volgende:
![]()
pico020quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef Painore het volgende:
addedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik zie je niet bijde crew members. Is het ook je PSN? Heb je een friend request gestuurd![]()
Who the F heeft me dan toegevoegd??? Psn: ballyxquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik wou j nog een SMG geven maar je had niet door dat ik hem op de grond had gegooid![]()
Nee niet gedaan"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Hmm, iedereen failt geloof ik. Gewoon opnieuw proberen, had ik eerst ook toen ik probeerde te joinen bij iemand anders![]()
En dacht dat je gewoon maar wat stond te schieten:p"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Raar dat ik terug word gezet ik crewrank maar dat die teamkillers blijven"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Kunnen we niet even een rivalry uitlokken met iemand?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
failt weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef Painore het volgende:
Hmm, iedereen failt geloof ik. Gewoon opnieuw proberen, had ik eerst ook toen ik probeerde te joinen bij iemand anders
ps: Kutfransozenhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Mocht ik ooit expres gekilled worden door een crewfok!ker dan kan die dit spel niet meer fatsoenlijk spelen. Achtervolg 'm elke sessie en ik verzeker 'm nu: verwacht veel granaten/sticky bombs.Als je een appartement hebt sta ik voor je deur G!
The interwebzquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef Laat77 het volgende:
Beetje stomme vraag, maar hoe koop je auto's in het spel
![]()
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
KOM DANquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef Divje het volgende:
Mocht ik ooit expres gekilled worden door een crewfok!ker dan kan die dit spel niet meer fatsoenlijk spelen. Achtervolg 'm elke sessie en ik verzeker 'm nu: verwacht veel granaten/sticky bombs.Als je een appartement hebt sta ik voor je deur G!
[..]
The interwebzIf not now, then when.![]()
Pli pla ploxquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
Is er een manier om de voice chat uit te zetten tijdens team deathmatch? de fuck hee![]()
IKKE add wauturr op ps3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef Painore het volgende:
Ja, daar zit ik... tenminste op je telefoon neem ik aan? Maar ik zie niks over auto's of iets staan of ik ben heel blindquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
The interwebz.
![]()
Travel & nogiets. en dan de autositesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik... tenminste op je telefoon neem ik aan? Maar ik zie niks over auto's of iets staan of ik ben heel blind.
x2quote:
I will fuck you up bro.YouTube
Ja, had het net gevonden haha. Thnx!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Travel & nogiets. en dan de autosites![]()
Ik kan wel andere missies joinen, alleen geen violant duck duct.
Misschien omdat ik hem al een keer gedaan heb vandaag?![]()
quote:Verlaag me niet tot crewkillen. Hoogstens per ongeluk als je samen een winkel overvalt
en GTA-races.
Hoe haal je je auto terug als die is ingenomen? En hoe krijg je dat groene balkje van je levens weer vol eigenlijk?![]()
ligt aan mij, niemand kan joinen. weet niet wat er aan dhand is..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kan wel andere missies joinen, alleen geen violant duck duct.
Misschien omdat ik hem al een keer gedaan heb vandaag?![]()
Bij de impound terugjattenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:20 schreef robben93 het volgende:
Hoe haal je je auto terug als die is ingenomen? En hoe krijg je dat groene balkje van je levens weer vol eigenlijk?hier schreef kensei: haha komen
Lijkt me nog wel een x tof om met een paar fokkers zo'n Declasse Granger te gebruiken om mayhem te schoppen. Lekker aan de zijkant hangen van die bak
Gozâh, samen toch lijpo!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan mafkees. Ik kan sowieso meer curlen dan jij.
Wij hebben tenminste headsets... tagteam alles je weet toghYouTube
Klopt het dat het hele GTA online nog zo instabiel is als een malle?
Ik kan nog steeds maar sporadisch online, maar de eerste missie's die ik een paar keer gedaan heb zijn allemaal niet meer beschikbaar. Ende auto die je ingesteld had is weg (al 3x gedaan en eerder was ie er nog), en ook het geld en XP grotendeels weg.
Ook is het starten van jobs onmogelijk. En het joinen van friends ook.
Kortom het werkt amper, en als het werkt dan nog niet alle functionaliteit.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Je moet omlopen om bij je auto te komen, daarna gaan de hekken automatisch open als je in de auto bij de hekken komt.quote:MentionedDCMJ![]()
X360 werkt bij mij al de hele dag perfect.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
Klopt het dat het hele GTA online nog zo instabiel is als een malle?![]()
Ik heb nergens problemen meer mee. Werkt nu als een tierelier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan nog steeds maar sporadisch online, maar de eerste missie's die ik een paar keer gedaan heb zijn allemaal niet meer beschikbaar. Ende auto die je ingesteld had is weg (al 3x gedaan en eerder was ie er nog), en ook het geld en XP grotendeels weg.
Kortom het werkt amper, en als het werkt dan nog niet alle functionaliteit.![]()
![]()
"Since mom and dad make me obey all the traffic rules in GTA V"quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben hekken je tegengehouden in een GTA game.YouTube
PS3 draait nu al uurtje of 2,5 probleemloos.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
X360 werkt bij mij al de hele dag perfect.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik ook niet, behalve net bij die fransozen dat ie vastliep. Gewoon even andere sessie en het ging weer goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nergens problemen meer mee. Werkt nu als een tierelier.hier schreef kensei: haha komen
Inderdaad zeg. Ik word ook gek van die gasten die door rood rijden of te hard. Ga leren autorijden ofzo![]()
![]()
Sinds dag 1 amper last van gehad. Aantal mensen heeft gewoon zwaar pech gehad om een of andere manier en andere juist zwaar gelukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
Kortom het werkt amper, en als het werkt dan nog niet alle functionaliteit.
MentionedDCMJ![]()
Hier ook Xdoos, maar het is echt om te janken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
X360 werkt bij mij al de hele dag perfect.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Tot aan de patch ging het nog het beste.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:26 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Sinds dag 1 amper last van gehad. Aantal mensen heeft gewoon zwaar pech gehad om een of andere manier en andere juist zwaar geluk's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dit. 2oktober character and still playing..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:26 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Sinds dag 1 amper last van gehad. Aantal mensen heeft gewoon zwaar pech gehad om een of andere manier en andere juist zwaar geluk
Godver nu loopt hij vast bij het laden. Net toen ik hem op non-stop pop zette
Jup, same herequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit. 2oktober character and still playing..
MentionedDCMJ![]()
Vanmiddag liep alles echt vlekkeloos. In de avond begon het drukker te worden en gaat het wat vaker mis met het joinen van Friends enz. Wat beter helpt op de ps3 is een directe invite via PSN sturen (via startmenu ingame)![]()
hele avond zit ik al te racen, totaal geenproblemen, nu doe ik mee aan een missie en hij loopt vastquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Grielen het volgende:
Godver nu loopt hij vast bij het laden. Net toen ik hem op non-stop pop zette![]()
![]()
Volgens mij moeten sommige hun poorten goed open zetten. Vandaag had ik geen problemen.
Wel jammer dat tdm potjes vaak half leeg zijn.![]()
Ik heb ook nog steeds mijn char... van 3 oktober (toen ik voor het eerst binnenkon). Wel ben ik ongebruikte chars kwijtgespeeld. Trouwens, hoe verlies je je char dan? Word je dan gestuurd naar het character creation-scherm toevallig wanneer de Cloud onbereikbaar is? Misschien verlies je je char niet, maar overwrite je je oude char doordat je dezelfde slot gebruikt? Of verlies je je char gewoon echt?Ik speel op DMZ-instellingen. Poorten opzetten was niet voldoende voor Red Dead bijvoorbeeld (waar ik het eerst problemen mee had).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij moeten sommige hun poorten goed open zetten. Vandaag had ik geen problemen.
Wel jammer dat tdm potjes vaak half leeg zijn.![]()
Ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wie heeft allemaal een headset dan?![]()
ikke (wauturr) en verder bijna niemand GVDquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
samequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef PicoMMP het volgende:
Net nu ik hier typte dat alles vlekkeloos ging, loopt hij vast bij het launchen van een missie.![]()
ik ben er maar gewoon uit gegaan
![]()
ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wie heeft allemaal een headset dan?hier schreef kensei: haha komen
Ik, maar ik vergeet hem altijd op te ladenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
![]()
Ik overweeg om eentje aan te schaffen. Voegt het wat toe?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:31 schreef wuuht het volgende:
[..]
ikke (wauturr) en verder bijna niemand GVDUI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik heb er wel 1, maar zit vaak op Skype met een andere Fokkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:31 schreef wuuht het volgende:
[..]
ikke (wauturr) en verder bijna niemand GVD![]()
![]()
Ik. Ongebruikt totnogtoe, want ik vind praten met vreemden nogal vervelend in je eentje. Een vriend van mij gaat pas online eind oktober, dan gaat die voicechat pas echt open voor jan en alleman. Voor FOK! maak ik wel een uitzondering hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
Wie heeft allemaal een headset dan?
Een headset is een vereiste om gecoördineerd missies te spelen IMO.![]()
Thanks for the reminder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik, maar ik vergeet hem altijd op te ladenoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
zeker weten. Hoef je niet meer iemand met risico via de psn message uit te scheldenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik overweeg om eentje aan te schaffen. Voegt het wat toe?hier schreef kensei: haha komen
Fok!kers zijn geen vreemden!! En je kunt anderen uitzetten en dus enkel Fok!kers en vrienden horen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ik. Ongebruikt totnogtoe, want ik vind praten met vreemden nogal vervelend in je eentje. Een vriend van mij gaat pas online eind oktober, dan gaat die voicechat pas echt open voor jan en alleman. Voor FOK! maak ik wel een uitzondering hoor.
Een headset is een vereiste om gecoördineerd missies te spelen IMO.![]()
jazeker, handig met bepalen wat we gaan doen en het is sws leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik overweeg om eentje aan te schaffen. Voegt het wat toe?![]()
Daarom heb ik er 3. Standaard een/twee volle op reservequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een volle PS3 controller, nu niet meer
Ik heb er 4. Eén daarvan is een beetje gaar (driehoekje blijft hangen) en waarmee ik nu al sinds GTA V lancering meespeel begint ook een beetje kuren te vertonen. Zo 'piept' mijn L2 button als ik hem indrukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom heb ik er 3. Standaard een/twee volle op reserve![]()
![]()
Absoluut, veel kortere communicatie en je kan snel afstemmen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik overweeg om eentje aan te schaffen. Voegt het wat toe?Geen last van, ik praat regelmatig met de andere gasten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ik. Ongebruikt totnogtoe, want ik vind praten met vreemden nogal vervelend in je eentje. Een vriend van mij gaat pas online eind oktober, dan gaat die voicechat pas echt open voor jan en alleman. Voor FOK! maak ik wel een uitzondering hoor.
Een headset is een vereiste om gecoördineerd missies te spelen IMO.
Daar leer ik genoeg van om het spel nog interessanter te maken!
Wel grappig, als je met een stel negers speelt... het is serieus net alsof je ze hoort zoals in de documentaires
"Imma fuck you up nigger, come get some bitch"
YouTube
Ghehequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb er 4. Eén daarvan is een beetje gaar (driehoekje blijft hangen) en waarmee ik nu al sinds GTA V lancering meespeel begint ook een beetje kuren te vertonen. Zo 'piept' mijn L2 button als ik hem indruk
Ik heb een waterrace met een Afro-Amerikaan gespeeld. Was wel leuk. Mijn headset was natuurlijk leeg (had hem net bovengehaald na maanden ongebruikt te geweest te zijn). Idd leuk. :p![]()
Ik zit nu met je in een server maar de headset moet uit na half 11quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef wuuht het volgende:
met een headset is eerst wat ongemakkelijk maar dat went welhier schreef kensei: haha komen
.......................quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zit nu met je in een server maar de headset moet uit na half 11
Headset die ik heb:
http://www.mediamarkt.nl/(...)4723.html?langId=-11
Ook te gebruiken in de auto (dus duo purpose)
Geen geld die twee tientjes in de winkel.YouTube
hier ook hoor je weet wel andere mensen in huis enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
.......................
Headset die ik heb:
http://www.mediamarkt.nl/(...)4723.html?langId=-11
Ook te gebruiken in de auto (dus duo purpose)
Geen geld die twee tientjes in de winkel.![]()
daarom heb ik een neckband dan blijft je haar ook gewoon goed zitten. je hebt voor het geluid gewoon 1 in eartje in je oor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef wuuht het volgende:
met een headset is eerst wat ongemakkelijk maar dat went wel![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:39 schreef tonic1 het volgende:
[..]
daarom heb ik een neckband dan blijft je haar ook gewoon goed zitten. je hebt voor het geluid gewoon 1 in eartje in je oor.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:39 schreef tonic1 het volgende:
[..]
daarom heb ik een neckband dan blijft je haar ook gewoon goed zitten. je hebt voor het geluid gewoon 1 in eartje in je oor.zo bedoel ik het toch niet
![]()
![]()
Haha, zeker praktisch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
zeker weten. Hoef je niet meer iemand met risico via de psn message uit te scheldenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Niemand reageert op mijn vraag.Moet je missies doen om andere te unlocken of hangt af van je level?
![]()
Geen idee, ik krijg altijd een invitequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef Grazzle het volgende:
Niemand reageert op mijn vraag.Moet je missies doen om andere te unlocken of hangt af van je level?
rankquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef Grazzle het volgende:
![]()
levelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef Grazzle het volgende:
![]()
Gewoon wel indoen, zodat je de anderen hoort.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:39 schreef wuuht het volgende:
[..]
hier ook hoor je weet wel andere mensen in huis enzo
Je kan altijd 1 of 2 woorden roepen als je echt iets moet zeggen.
Desnoods iets zachter
Buy your own place niggas
YouTube
Ik heb een earpiece headset. Het goedkoopste middel om te communiceren op PS3, maar ik kan er wel mee omgaan. Zit moeilijk in je oor, maar zit vast genoeg om niet herhaaldelijk te vallen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Danielion op 08-10-2013 22:54:05 ]![]()
Painore doe nou eens rustig met die corvette
niet als 3e word door werkelijk op iedere paal te knallenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hm dat is niet veel. Kun je beter ff racen![]()
![]()
![]()
Jij weet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gozâh, samen toch lijpo!
Wij hebben tenminste headsets... tagteam alles je weet toghIf not now, then when.![]()
God wa ben ik slecht in heel die survival mode,
Nog nooit verder als wave 4 gekomenmee bekant vangde gin haas.![]()
Meest belachelijke uitvindsel van dit spel, dat ik in de middle of nowhere verschijn na iedere missie.![]()
regel een auto dan spawn j daar altijd bijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Meest belachelijke uitvindsel van dit spel, dat ik in de middle of nowhere verschijn na iedere missie.![]()
quote:
Mijn auto is foetsiedepoepie..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef kensei het volgende:
[..]
regel een auto dan spawn j daar altijd bij
Zou bij een impound zijn maar daar isdie niet.
Hoe krijg ik nu een nieuwe eigen auto dan?![]()
Bij mij is het altijd nog bewolkt...."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Had je hem wel verzekerd dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mijn auto is foetsiedepoepie..
Zou bij een impound zijn maar daar isdie niet.
Hoe krijg ik nu een nieuwe eigen auto dan?![]()
Nou, niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef kensei het volgende:
[..]
regel een auto dan spawn j daar altijd bij
Sta je opeens ergens op een fucking berg zonder auto.![]()
Haha, sorry!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:48 schreef Grielen het volgende:
Painore doe nou eens rustig met die corvette![]()
Die eerste gratis unit verdween bij mij ook, nu een nieuwe auto geregeld en het werkt perfectquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja was allrmaal gratis op t begin, verz en tracker.![]()
![]()
Haha deze laatste race!!quote:
Zit niet meer veel geld in die race. :-( Ik ga weer opzoek naar violent ductquote:
Edit:
Got it! Wie wilt?![]()
Hier kan ik dus echt pislink van worden. Een online LTS waarbij eentje blijkbaar de krant is gaan lezen ofzo. Flikker dan lekker op en doe de PS3 uit ofzo.UI Made bij VanilleKwark.![]()
nog een poging? (wiwatron)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Zit niet meer veel geld in die race. :-( Ik ga weer opzoek naar violent duct
Edit:
Got it! Wie wilt?![]()
![]()
Doe maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Zit niet meer veel geld in die race. :-( Ik ga weer opzoek naar violent duct
Edit:
Got it! Wie wilt?![]()
![]()
Loopt hij bij jullie ook vastquote:hier schreef kensei: haha komen
r2 drukken na de missie, ipv X voor continuequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:13 schreef robben93 het volgende:
Hoe kan je missies iedere keer herhalen dan? Kan je ergens gewoon op replay klikken ofzo?![]()
Bij mij wel op de ps3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef Droathoah het volgende:
Helpt de DNS aanpassen voor het cloud probleem?![]()
Haha werd meegenomen in de auto aan de helicopter en gedropt in de militaire basis :"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:17 schreef FritsFlits het volgende:
Haha werd meegenomen in de auto aan de helicopter en gedropt in de militaire basis :Wpu een tank jatten. Je was bait
helaas faape het.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:18 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]Wpu een tank jatten. Je was bait
helaas faape het.
ik vluchtte haha
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
wtfhier schreef kensei: haha komen
Survival doet me een beetje denken aan Invasion van Unreal Tournament. Vetste wat ik tot nu toe heb gezien"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ahhh hebben ze in RDR ook geflikt toen je bij bepaalde stukken snel kon levelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:21 schreef SevD het volgende:
Wtf??? Violend Duct kreeg ik nu maar $3.000"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Die op het vliegveld is awesome.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
Survival doet me een beetje denken aan Invasion van Unreal Tournament. Vetste wat ik tot nu toe heb gezien
Gewoon op het dak klimmen van dat gebouw tegenover de barn.
Dekking zoeken en knallen maar.
Tussen de waves door wapens oppikken.
Daarna later een RPG ophalen voor de chopper en doorgaan.
Wave 10 gekomen gister, 18.000 binnengehaald en ontzettend veel fun en spannende momenten!YouTube
Idd, daar kwam ik ook achter, maakt violent duct toch iets minder interessant.. Iemand die criminal records 1 lap race meedoen? XboxFantastisch!![]()
Ja lekker, dan vind ik dat ze alle andere kerels die er misbruik van gemaakt hebben moeten levelen naar Rato.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:21 schreef Painore het volgende:
Zijn bezig met violent duct, hij laadde opeens. Prijs is naar $3000 verlaagd..
Anders houden die een giga voorsprong op de rest.YouTube
levelen gaat gewoon even snelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja lekker, dan vind ik dat ze alle andere kerels die er misbruik van gemaakt hebben moeten levelen naar Rato.
Anders houden die een giga voorsprong op de rest.![]()
![]()
Haha, je bent er klaar mee? Meteen disliken als ze het omlaag gooien!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:21 schreef SevD het volgende:
Wtf??? Violend Duct kreeg ik nu maar $3.000
Ooh, je hbt een Ardige bounty btw en staat naast me...![]()
Tofquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die op het vliegveld is awesome.
Gewoon op het dak klimmen van dat gebouw tegenover de barn.
Dekking zoeken en knallen maar.
Tussen de waves door wapens oppikken.
Daarna later een RPG ophalen voor de chopper en doorgaan.
Wave 10 gekomen gister, 18.000 binnengehaald en ontzettend veel fun en spannende momenten!ik houd me aanbevolen
Overval plegen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef Furdinand het volgende:
Kutzooi... Wat is nu de snelste manier om geld te getten?UI Made bij VanilleKwark.![]()
1 lap race op criminal recordsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef Furdinand het volgende:
Kutzooi... Wat is nu de snelste manier om geld te getten?![]()
wie ziet er wel eens geldwagens rijden? ik heb er denk ik pas 2 gezien terwijl ze al 3 dagen of zo zouden moeten rond rijden![]()
yoo vraagje:
vrienden hebben steeds failed to download mission. Hierdoor kunnen ze geen missies doen. Is er een manier om het op te lossen?
Staat hun nattype misschien niet op open ofzo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
DNS geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
yoo vraagje:
vrienden hebben steeds failed to download mission. Hierdoor kunnen ze geen missies doen. Is er een manier om het op te lossen?
Staat hun nattype misschien niet op open ofzo?![]()
Met 4 FOK!kers een criminal record doen..
Eindigen we 3e, 4e, 5e en 6e![]()
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja lekker, dan vind ik dat ze alle andere kerels die er misbruik van gemaakt hebben moeten levelen naar Rato.
Anders houden die een giga voorsprong op de rest.![]()
![]()
Euh. lol?
Klonen loopt uit de hand bij R*
Kan bij alle 3 instappen, 1 is insured. Maar die heb ik ook gekocht. Even kijken wat er gebeurt als ik naar m'n appartement ga en weer terug naar de garage.
Edit, staan er nog. Rij in 1 van de 3 naar buiten en tour ff rond, ga weer terug en ze staan er nog.
Gaan waarschijnlijk weer weg in een nieuwe sessie
[ Bericht 16% gewijzigd door Divje op 09-10-2013 00:03:50 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
altijd al geweest in gtaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef kensei het volgende:
lol van burnouts gaan je wielen kapot wtf![]()
![]()
Mijn nederige excuses aan alle FOK!ers die ik op criminal records aan gort heb gereden tijdens het spookrijden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan heb je nooit een echte burnout gemaaktquote:
Ik probeer steeds te sparen voor een garage maar ik blijf doodgaan en de missies werken steeds niet...
Wow. Gewoon gestopt omdat ik geen zin meer had en niet omdat het extreem laat was of omdat de cloud unavailable was...![]()
![]()
Na meerdere verschillende sessies te hebben gejoint en met alle 3 surano's heb gereden kan ik vrijwel zeker zeggen dat ik nu eigenaar ben van 3 identieke surano's. Nog ff $9000 verdienen door m'n Baller te verkopen en kijken of ik nog 1 kan verzekeren
Verdomme, steek door pure lolligheid m'n neus in de hens ipv de peuk.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik kan dat ene nummer op East Los Santos niet meer horen omdat ik de hele tijd 'Doe 's normaal' denk te horen.
Don Cheto - El Tatuado ofzo
Ik doe steeds quickjoinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:35 schreef SevD het volgende:
Trouwens, nodig mij eens uit voor een race!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:32 schreef Divje het volgende:
Ik kan dat ene nummer op East Los Santos niet meer horen omdat ik de hele tijd 'Doe 's normaal' denk te horen.
Don Cheto - El Tatuado ofzo
doe's normaaaaal![]()
KUTNUMMERquote:haha
Steeds zie ik Fokkerts uitgenodigd worden die vervolgens weigeren te komen....
UI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
R1,R1,R2,L1,L2,R1 en dan kruisje.ga lekker op marktplaats mensen pesten joh.
Groot fan van User Wotte![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crewquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]ga lekker op marktplaats mensen pesten joh.
hier joinen![]()
Anders ga je even lezen joh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]ga lekker op marktplaats mensen pesten joh.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Als je nou afspreekt om de bounty te delen, oké. Maar dit iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:07 schreef SevD het volgende:
Mede-crewleden die je aanvallen voor je bounty
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef RingBewoner het volgende:
WTF, waarom gooi je een sticky op mijn auto??Net als die klap met de honkbalknuppel. Vond het een beetje zonde om het af te laten gaan. Beetje intimideren
![]()
Ga nu maar eens mn bed zoeken terwijl ik geen appartement heb![]()
Nu 2 verzekerde Surano's in m'n garage, 1 onverzekerd maar wel met trackerTerwijl ik er maar 1 gekocht heb. Als ze er morgen nog zijn ga ik kijken of ik die 3de kan verkopen
Of ook verzekeren, en ze dan een rood-wit-blauw paint-job geven
Ik vind het trouwens een beetje een slechte zaak dat deze reeks geen topic nummers heeft. Doe eens fixen!No amount of money ever bought a second of time.![]()
Met een 9K bounty op m'n kop naar de top van Maze Bankhele map zit nu onder de bank elkaar af te slachten
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:![]()
Eindelijk. Dan maar Meth'd Up, die gaat ook nog wel snel.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Ik moet echt weer money hebben dus wil wel farmen jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]![]()
Eindelijk. Dan maar Meth'd Up, die gaat ook nog wel snel.![]()
Ondertussen had ik een bug, en die lijkt in mijn voordeel uit te pakken:
Zit nu verdorie aan m'n huiswerk, maar ga later vanavond nog wel even spelen. Jij ligt dan al in bed, maar jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik moet echt weer money hebben dus wil wel farmen ja![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb ook geld nodig. Heb nu 1.2 miljoen ofzo, maar ik wil die Bugatti, een 400k apartment en die Entity XF (800k ofzo)Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Kan je nou alle auto's in je garage tracken/verzekeren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik moet echt weer money hebben dus wil wel farmen ja![]()
[ afbeelding ]
En kan je ook zelf kiezen bij welke auto je spawned?![]()
Ik wil die Entity ook ja. Jammer dat ik niet heb gespaard voor die en dat toen die bug gebeurde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:01 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zit nu verdorie aan m'n huiswerk, maar ga later vanavond nog wel even spelen. Jij ligt dan al in bed, maar ja![]()
Ik heb ook geld nodig. Heb nu 1.2 miljoen ofzo, maar ik wil die Bugatti, een 400k apartment en die Entity XF (800k ofzo)Elke gestolen auto die je in je garage parkeert krijgt een tracker. En die kan je dan verzekeren ja. Auto's die je koopt zijn volgens mij sowieso verzekerd.. Als je op straat loopt en je bent niet bij je garage in de buurt bel je je mechanic op en kan je kiezen welke auto hij brengtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan je nou alle auto's in je garage tracken/verzekeren?
En kan je ook zelf kiezen bij welke auto je spawned?
En als je in je garage rond loopt stap je gewoon in een auto en geef je gas om naar buiten te gaan.
En nu ga ik idd slapen.
Jep, die Entity is sickquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil die Entity ook ja. Jammer dat ik niet heb gespaard voor die en dat toen die bug gebeurde.Maar wel jammer dat Violent Duct generfed is
En ja, jammer van het tijdsverschil. Ik ben bijna nooit online wanneer de meeste Nederlanders online zijn
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
? Ik heb dr vanmiddag nog vele malen 9k voor gekregen? (Heb ik dus dikke luck gehad want heb daarmee een appartement van 400,000 kunnen kopenquote:)
![]()
M'n favorietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:05 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Jep, die Entity is sickMaar wel jammer dat Violent Duct generfed is
en daarna de Surano. SLS AMG
Oh lol, je zit in New York?Vet.
Dafuq? Hoe weet jij waar ik zit?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:06 schreef Divje het volgende:
[..]
M'n favorieten daarna de Surano. SLS AMG
Oh lol, je zit in New York?Vet.
**EDIT: Avatar zekerJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Profielquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:07 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dafuq? Hoe weet jij waar ik zit?
**EDIT: Avatar zeker. Avatar valt me nu pas op.
Haha. Jep, ik woon hierquote:
Wel jammer, speel niet vaak met Fok!kers
Ja en ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan je nou alle auto's in je garage tracken/verzekeren?
En kan je ook zelf kiezen bij welke auto je spawned?
Maar alleen als je ze koopt.
Volgens mij rijden dr maar iets van 15 types auto over de weg
Waarvan je de helft niet kan opbergen omdat ze zogenaamd te "hot" zijn.
Dus als je een beetje dikke bak wil hebben moet je eentje kopen.
(Al heb ik wel een buffalo als mijn eigen bak, maar echt superchill vind ik hem niet sturen)![]()
Dat is dan wel jammer ja. Maar dat lijkt me de (studeer)-pret niet drukken als je in NY zitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:10 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Haha. Jep, ik woon hier
Wel jammer, speel niet vaak met Fok!kers
Have fun alvast straks, ik ga slapen
Nee, dat is wel waar natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer ja. Maar dat lijkt me de (studeer)-pret niet drukken als je in NY zit
Have fun alvast straks, ik ga slapen
Spreek je morgen!
JIJ OOK TJACKSquote:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, dat is wel waar natuurlijk
Spreek je morgen!![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: