TS hield zich niet aan de regels, en is daarvoor, helaas terecht, beboet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef Fatty het volgende:
Teken bezwaar aan, natuurlijk bullshit dit.
Dus voortaan gewoon altijd 2 klikjes. Stadslicht is alleen voor bepaalde parkeersituatie's. Dus gewoon geen licht of dimlicht. Terechte boete dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Geen idee, soort gewoonte, één klikje overdag voor stadslichten en als het donker is twee klikjes voor dimlichten.
Dus eigenlijk heb je niet zoveel te klagen als je het altijd al fout doetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Geen idee, soort gewoonte, één klikje overdag voor stadslichten en als het donker is twee klikjes voor dimlichten.
Omdat hij zijn werk doet? Je kunt je ook gewoon aan de regels houden, dan houdt zo'n agent je niet staande.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:33 schreef Confetti het volgende:
Wat een trieste agent. Die mag wel een keer in de vangrails eindigen, niet dodelijk uiteraard.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:32 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dus voortaan gewoon altijd 2 klikjes. Stadslicht is alleen voor bepaalde parkeersituatie's. Dus gewoon geen licht of dimlicht. Terechte boete dus.
Mijn klacht is niet de boete, maar inconsequente regelgeving. Stadslichten voeren is strafbaar maar zonder licht rijden mag wel. Lezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je niet zoveel te klagen als je het altijd al fout doet
En daarom leg ik uit dat we in Nederland voor verschillende situatie's verschillende lichten hebben, die heb jij foutief gebruikt. Had je gewoon kunnen weten. Ook mistlicht mag je overdag niet voeren (als het niet mistig isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Mijn klacht is niet de boete, maar inconsequente regelgeving. Stadslichten voeren is strafbaar maar zonder licht rijden mag wel. Lezen.
Hoe is het inconsequent als je de reden niet weet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Mijn klacht is niet de boete, maar inconsequente regelgeving. Stadslichten voeren is strafbaar maar zonder licht rijden mag wel. Lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |