SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Klopt ja. Nu met SSD zou ik ook voor de Nexus gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus dat moet ie dan eventueel overwegen. Bij mn telefoon heb ik er geen last van. Meende dat pace68 toen wel bewust ervoor koos geen Nexus te nemen om deze reden.
Repetitief vooralquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:57 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
AfZodat je niet kan zeggen Tim dat ik niet luister
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2629084.pagequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand al een idee wat IF's betreft voor deze week? Verwacht zelf dat Sanchez wel een IF zal krijgen.
Je kan beter Texiera middelste CAM zettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geile kwartet maar eens uitproberen.
Hoezo Texiera?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter Texiera middelste CAM zetten
Speelde bij mij beter op die positie, vond Douglas Costa wel goed op de linker CAM midden niet. Ik zou sowieso midden liever voor Kaka,Ronaldinho gaan als je kanquote:
Ik zal ze allebei eens uitproberenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speelde bij mij beter op die positie, vond Douglas Costa wel goed op de linker CAM midden niet. Ik zou sowieso midden liever voor Kaka,Ronaldinho gaan als je kanIemand met goed passing en die iets langer is
Ik vind Fellaini echt lomp aanvoelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem nu zo dreetje ga hem vanavond eens echt goed uitproberen
Hernanes zou ook kunnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal ze allebei eens uitproberen
Thanks
maakt hij helemaal goed met zijn kopgoals uit corners en goede shotquote:
Bij mij werkt het op dit moment goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem nu zo dreetje ga hem vanavond eens echt goed uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |