Jat je niet de hele tijd auto's ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Schijnbaar zet iemand steeds 9k bou ty op mij, ik kan niet eens fatsoenlijk gamen zonder dat de hele stad achter me aan zit
Had ik gisteravond ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Schijnbaar zet iemand steeds 9k bou ty op mij, ik kan niet eens fatsoenlijk gamen zonder dat de hele stad achter me aan zit
kut is dat he, ik geef ze soms wel een knalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Erik Kriegler, rot op met je crewkills. Matennaaier
Heel GTA Online is survival.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Johnbon het volgende:
Hallo GTAers vanaf welk level unlock ik survival
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Iets te enthousiast geweest, excuses!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Ik gebruik zelf de tactiek door een auto te stelen. En daarna de bestuurder over hoop te knallen. Hierdoor dalen de hoeveelheid smsjes met zeker 50%quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Had ik gisteravond ook. Ik dacht zo'n Hummer-achtig ding te jatten om te verkopen, stuurt die oma die d'rin zat me een SMSje. Hoppatee, $9,000 bounty op me. Vervolgens trek ik wat later iemand anders uit z'n auto, weer $5,000.
En om het compleet te maken stap ik ook elke keer weer in zo'n flut auto waar je iedere bocht 5 rondjes mee draait..
laat maar je hebt al sorry gezegdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Werkte vanmiddagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef Dumpafval het volgende:
Ik lees net op het GTA Forum dat je DNS Instellingen veranderen ook wil helpen.
1ste regel: 8.8.8.8
2de regel: 8.8.4.4
Oke en deed je dat om de cloud te laten werken of online te kunnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |