SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heeft iemand een linkje ofzo dat uitlegt hoe je xp kan farmen met racen? Ik ben nu level 30 maar zelfs met Violent Duct rushing gaat het fokking traag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als iemand mij wilt uitnodigen voor violent duct ps3 O_Roces
dankumelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
1 lap race op Criminal Recordsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand een linkje ofzo dat uitlegt hoe je xp kan farmen met racen? Ik ben nu level 30 maar zelfs met Violent Duct rushing gaat het fokking traag.![]()
moet je ff eL1337- (kolonelkhedaffi) toevoegen, hij is nu aan het hostenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:35 schreef Roces18 het volgende:
Als iemand mij wilt uitnodigen voor violent duct ps3 O_Roces
dankuhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
moet je ff eL1337- (kolonelkhedaffi) toevoegen, hij is nu aan het hostenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gewoon even naar buiten kijken.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe de fuck sluit ik een headset aan. Heb het volgende:
Xbox 360 -> DVI naar lcd beeldscherm
-> audio via een rode en een witte kabel naar mijn boxen. Op mijn boxen zit geen audio uit.
Ik heb al geprobeerd via een verloopje (rood en wit naar 3,5 mm plug) de headset aan te sluiten, maar dan krijg ik alleen geluid. De microfoon werkt dan niet![]()
![]()
Misschien ook instellen bij randapparatuur? Want nu stuurt die alles door via je tvquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef Badeendt het volgende:
Hoe de fuck sluit ik een headset aan. Heb het volgende:
Xbox 360 -> DVI naar lcd beeldscherm
-> audio via een rode en een witte kabel naar mijn boxen. Op mijn boxen zit geen audio uit.
Ik heb al geprobeerd via een verloopje (rood en wit naar 3,5 mm plug) de headset aan te sluiten, maar dan krijg ik alleen geluid. De microfoon werkt dan nietmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bedoel je dan mijn (samsung) beeldscherm?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien ook instellen bij randapparatuur? Want nu stuurt die alles door via je tv![]()
Nee, bij je xbox!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Bedoel je dan mijn (samsung) beeldscherm?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gisteren met 4 FOK!kers zitten kloten op de legerbasisWeet alleen niet wie wie was
Was zeker wel tof. Vanavond weer![]()
![]()
quote:Rockstar: Maak geen nieuw GTA Online-personage als je er al een hebt
Bron: CVG
Hoewel de servers van Grand Theft Auto Online stukje bij beetje beter beginnen te werken, zijn alle problemen nog niet verholpen. Zo melden veel spelers dat hun character en progressie af en toe ineens verdwenen zijn. Als ze het character-keuzemenu openen, zien ze soms weer een leeg vakje waar hun multiplayer-personage zou moeten staan. Rockstar heeft laten weten dat men op de hoogte is van het probleem en hard werkt aan een oplossing.
Daarbij geeft men spelers een duidelijk advies: maak geen nieuw character aan als je er al een hebt. Als je in het character-keuzemenu vanuit de singleplayer ineens je GTA Online-personage niet ziet, is het wijselijk om te wachten met spelen. De kans is groot dat de cloud servers er tijdelijk uit liggen. Ga je wel met de multiplayer aan de slag, dan is de kans bijzonder groot dat je al je progessie kwijt bent van een eerder opgeslagen character. Eerst weer terugkeren naar de singleplayer van Grand Theft Auto 5 is voorlopig het advies:
If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.
If you receive the message 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable', please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press "Retry" on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character. We apologize for this inconvenience and are working on a permanent fix for these issues.![]()
LOL "de kans is groot ...", inderdaad... Volgens mij weten ze zelf de oorzaak ook niet eens met alle tegenstrijdige adviezen alom. Gisteren poppetje 21341432145 aangemaakt, paar uur kunnen spelen tot: "cloud unavailable", verplicht teruggezet naar SP. In SP kreeg ik na 1 minuut de melding linksonder, loading online. Mijn poppetje stond er inderdaad, maar toen ik daadwerkelijk het poppetje koos kwam ik in het char aanmaakscherm. En zo heb ik al vele wegen gehad naar het char schermquote:![]()
![]()
Dus net geprobeerd mijn DNS te veranderen maar lukt niet omdat de pagina blijft verversen.
Zat al 10 minuten ingame dus besloot maar eens online te gaan. Hij doet het ik kreeg de optie om mijn character aan te passen en dus van dat shemale uiterlijk af te komen.
Kon alleen niet die karaktereigenschappen aanpassen waardoor hij er wat anders uitziet dan voorheen.![]()
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.![]()
Ik wild de echte heists unlocken!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: