abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131969913
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131969951
Fijn Animalmix, een tweede bezichtiging! Hopelijk leidt het tot verkoop.

Huren is altijd wel een optie en anders de opleverdatum gewoon niet te snel doen? Weet je wel waar je zou willen wonen?

En mijn kind heeft de avonturen van Silvijn gelezen geloof ik, want all hell breaks loose zodra hij op de grond wordt gezet omdat ik het onzalige idee opvatte om eens iets te doen waarbij hij niet op schoot/op de arm kan. Koken of zo, of zelfstandig op de bank zitten. Jammer dat hij dat 's nachts ook opeens heeft. Best vermoeiend. }:|
Gelukkig mag ik vandaag werken zodat het kdv los kan met hem. })

[ Bericht 28% gewijzigd door Mineola op 08-10-2013 14:58:06 ]
pi_131970365
F_r is de post al geweest? O-)
pi_131970697
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131971301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef danic het volgende:
F_r is de post al geweest? O-)
Check je telefoon.
pi_131971876
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
Mijn kinders weer in matching outfits gestoken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Ik dacht altijd dat ik juist expres geen matching outfits zou kopen maar kiek nou! O+
pi_131971990
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje

Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand O+)
pi_131972539
Pingu!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:06:40 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131976021
Stormlooptopic :o :') Zitten jullie allemaal in het Santa-topic ofzo?

Ik zit weer gezellig met mn baby aan de borst na een veel te lange werkdag met hoofdpijn. Altijd zo fijn om dan weer naar huis te gaan O+
pi_131976735
Oh wat heerlijk LB!!v
(Een van de redenen om het jammer te vinden dat de bv bij ons geen succes was)
En hopelijk is je hoofdpijn snel over.

Suiker Kinderseries: Barbapapa en Muis
pi_131976776
Pingu ja!! Bedankt :)
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!

LB Sterkte met de koppijn :*
pi_131977094
Animalmix spannend.

Suiker ik wist niet dat je langzaam weer aan het opbouwen bent. Fijn dat het beter gaat

Ymme gaat goed

Mineola op het KDV is het meestal anders. Maar wel lief en vermoeiend tegelijk.

Kyara O+

LB ik vind het ook altijd zo fijn om weer naar huis te gaan O+
pi_131977132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef Suikertante het volgende:
Pingu ja!! Bedankt :)
Barbapapa en muis worden niet zo gewaardeerd geloof ik. Maar toch bedankt!

LB Sterkte met de koppijn :*
Sprookjesgrot schijnt ook leuk te zijn.
Casper en Lisa

[ Bericht 1% gewijzigd door Animalmix op 08-10-2013 18:58:51 ]
pi_131977216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Suikertante het volgende:
Als ik dit soort kinderseries leuk vind:
-Buurman&Buurman
-Janosch (tijger en de beer)
-Shaun the Sheep
-Molletje

Wat zal ik dan nog meer leuk vinden? (Ik moet eigenlijk vervangen worden door mijn schoonzus. Ik ben bezig met een kraammand O+)
Nellie & Cesar ?
pi_131978535
Even een fotootje stiekem speciaal voor Belle nav het gesprek over het eerste hapje gisteren of eergisteren :D

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_131978655
Kyara mooi O+ mooie kleuren ook!
Spirit :D :Y)

Als ik dat met L probeer bijt hij zo de helft af en heeft hij dat in zn mond. Ik vind dat zo eng! :{ ik geloof niet dat Rapley iets voor mij is :@
pi_131978869
Suiker Wow leuk zeg!! Ze vindt het lekker zo te zien!

(Ik zit bij een hele saaie bijeenkomst van mijn werk....gaaaaaaaap)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:55:07 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131979569
Spirit schattig met die komkommer! O+

Lb ja we zitten allemaal in het santa topic :D Dat is fijn thuiskomen btw O+

Mn ouders komen donderdag al gezellig op de koffie 's ochtends, dan gaan we vast wat cadeaus geven. :) Daarna met z'n drietjes ff wat inkopen doen etc voor zaterdag, taart bestellen enzo O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:12:26 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131980374
Ze vindt het lekker zo te zien, Spirit :Y)

Leuk Enf! Nu echt bijna zo ver... Wisten je ouders nou al dat je zwanger bent?

Fieder, Rapley moet ook wel bij je kind (en de ouder) passen vind ik. Het is niets voor Silvijn en dus ook niks voor mij. Al geef ik soms wel eens een groot stuk appel of komkommer om te kijken of het ondertussen wel gaat.

Hier niet zo heel veel te melden. Ik wilde de afgelopen uren naar de Praxis om behang te kopen maar inmiddels is het gelukt om S in slaap te krijgen en nu is ie weer heel lief :P
pi_131980550
Ik vind Rapley ook eng. Maar soms probeer ik het wel eens. Brood gaat goed. En fruit ook. Al is ze soms te gulzig en dan probeert ze alles tegelijk in haar mondje te stoppen

Vandaag op het KDV niet goed gedronken. Maar 1 flesje van 120 cc over de hele dag (van 7-.1517.15)
Gelukkig dronk ze net haar flesje wel goed
Wel was ze daar heel vrolijk en heeft ze zich op het allerlaatste moment nog even ondergepoept tot in haar nek :o
pi_131982418
Ik probeer het ook gewoon, zien hoe het gaat. Komkommer gaat prima met zo'n dikke plak, tot ze het midden eruit geschraapt heeft met haar slagtanden O+ Daarna trekt ze hem aan gort en krijgt ze gewoon een nieuwe plak. Voorderest krijgt ze alles eigenlijk gewoon gepureerd, maar van die stukken zijn wel lekker om te knagen, en handig!! Ze kan zichzelf er prima mee vermaken, konden wij ook even rustig eten :D
Sarcasme. Herken het.
pi_131982847
Bedankt voor de tv tips!! ^O^ ik kom er wel uit zo!
pi_131983353
Even een vraag tussendoor, onze Sticker heeft in de afgelopen twee dagen al drie keer het volgende gehad: hij zit bij een van ons op schoot niets bijzonders te doen, gaat vanuit het niets heel duidelijk naar adem happen (echt zoals een vis wanneer hij boven komt), een aantal keer, maakt dan een gek soort hoestend semi-gorgelend geluid, en kan dan weer normaal ademhalen. Waarna een huilbui volgt omdat het Niet Leuk is.

Het klinkt een beetje alsof er zomaar iets omhoog komt uit zijn maag en hij zich daarin verslikt. Herkent iemand dit? Dat naar adem happen is echt naar trouwens, ik had bijna 112 gebeld :@
pi_131983702
Ik herken het (gelukkig) niet... wat klinkt dat naar L-E! :(
Brandend maagzuur misschien?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:39:54 #25
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131985610
Wat fijn van die stats Ymme.

Ik denk dan ook aan brandend maagzuur LE. Anders huisarts eens bellen?

Mooie foto Spirit! En knap hoor dat ze die komkommer al zo goed eet!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')